عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

 

روز طلايي ايران در بازيهاي پارالمپيک


سومين روز بازيهاي پارالمپيک لندن، روزي طلايي براي ورزش ايران بود و قهرمانان کشورمان توانستند با کسب سه مدال طلا، موفقيتي به ياد ماندني را ثبت کنند.


 

 امروز توسط جليل باقري در پرتاب وزنه، نادر مرادي در وزنه برداري و محسن کائيدي در پرتاب نيزه صاحب سه مدال زرين شد.
روز جمعه نيز خانم ساره جوانردي در رشته تيراندازي با تپانچه به مقام سوم رقابت هاي پارالمپيک رسيد و نخستين مدال برنز را براي کاروان ورزشي کشورمان به ارمغان آورد.
به اين ترتيب با پايان مسابقات روز شنبه، جمهوري اسلامي ايران با کسب سه مدال طلا و يک برنز در جدول توزيع مدال هاي پارالمپيک در جايگاه سيزدهم قرار گرفت. 164 کشور در بازيهاي پارالمپيک 2012 حضور دارند.
کاروان ورزشي کشورمان در پايان مسابقات روز دوم با يک مدال برنز در جايگاه چهل و دوم قرار داشت که با کسب سه مدال طلا در روز شنبه، حدود 30 پله صعود کرد.
جمهوري اسلامي ايران با 79 ورزشکار در چهاردهمين دوره بازيهاي پارالمپيک حضور دارد و ورزشکاران کشورمان در 13 رشته تيمي و انفرادي رقابت مي کنند.
[ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

کسب اولين مدال ايران توسط ساره جوانمردي


بانوي تيرانداز ايران در رقابت‌هاي پارالمپيک لندن مدال برنز رشته تيراندازي 10 متر P2 بانوان را به خود اختصاص داد.


 

ساره جوانمردي و عاليه محمودي در مرحله پاياني تيراندازي 10 متر P2 بانوان با حريفان خود به رقابت پرداختند که در پايان جوانمردي در رتبه سوم و محمودي در رده ششم قرار گرفتند.
جوانمردي توانست بالاتر از حريف اوکرايني خود قرار بگيرد و ضمن کسب مدال برنز اين رشته از رقابت‌هاي پارالمپيک، نخستين مدال کاروان ايران را به‌دست آورد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

آتلتيکو مادريد قهرمان سوپرجام اروپا شد


تيم فوتبال آتلتيکو مادريد در شب درخشش فالکائو با پيروزي پرگل مقابل چلسي قهرمان سوپرجام اروپا شد.


 

آبي‌پوشان لندن هر اندازه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا موفق بودند و توانستند از اندک فرصت‌هاي خود براي شکست بارسلونا و بايرن مونيخ استفاده کنند، در اين ديدار ناکام بودند و پتر چک تقريبا به هيچ توپي نه نگفت تا نماينده‌ي اسپانيا اين بازي را 4 بر يک به سود خود به پايان برساند.
فالکائو در اين ديدار سه بار در دقايق 7، 19 و 45 گلزني کرد و نيمه‌ي نخست با اين نتيجه به پايان رسيد. ميراندا در نيمه‌ي دوم بار ديگر گلزني کرد تا نام بازيکن ديگري غير از فالکائو نيز در فهرست گلزنان قرار بگيرد.
در ادامه کيهيل يکي از گل‌هاي خورده را روي ضربه کرنر ارسالي و غفلت مدافعان جبران کرد اما اين گل نقشي جز کم‌رنگ‌تر شدن شکست نداشت و چلسي اين بازي را با شکست سنگين پشت سر گذاشت.
چلسي فصل گذشته در حالي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده بود، که کمتر کسي با توجه به حضور تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد در نيمه نهايي اين تيم را مدعي مي‌دانست. دي ماتئو که به لطف قهرماني سال گذشته نيمکت چلسي را حفظ کرد، به نظر مي‌رسد در فصل جديد مشکلات زيادي داشته باشد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

بانوي کرماني رکورد پاراالمپيک را شکست


تيرانداز زن کرماني در ادامه مسابقات پاراالمپيک در رشته ريکرو موفق شد حد نصاب ثبت شده در اين مسابقات را افزايش دهد.


 

مسابقات پاراالمپيک در حالي در حال برگزاري است که استان کرمان چهار نماينده در رشته هاي تيراندازي و دو و ميداني به اين مسابقات اعزام کرده است.
به گزارش مهر ،اين درحالي است که زهرا نعمتي بانوي 27 ساله کرماني در مسابقات دور ابتدايي تير اندازي در ماده ريکرو در همان ابتدا حد نصاب ثبت شده در مسابقات را دو امتياز افزايش داد و رکورد پاراالمپيک را شکست.
وي با امتياز 613 امتياز در جايگاه نخست و بالاتر از ورزشکاران انگليس، ايتاليا و چين قرار گرفت و به دور يک چهارم نهايي صعود کرد.
اين درحالي است که کارشناسان و مربيان کرماني اين ورزشکار با ثبت اين رکورد اعتقاد دارند نعمتي در ادامه امکان بهبود اين رکورد را نيز دارد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا

شب گذشته مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو فرانسه انجام شد و تيم‌ها حريفان خود را به شرح زير شناختند.
گروه 1: پورتو پرتغال، دينامو کيف اوکراين، پاري سن ژرمن فرانسه، دينامو زاگرب کرواسي
گروه 2: آرسنال انگلستان، شالکه آلمان، المپيايکوس يونان و مون پليه فرانسه
گروه 3: آ.ث ميلان ايتاليا، زنيت سن پترزبورگ روسيه، اندرلشت بلژيک ، مالاگا اسپانيا
گروه 4: رئال مادريد اسپانيا، منچسترسيتي انگلستان، آژاکس آمستردام هلند، بورسيادورتموند آلمان
گروه 5: چلسي انگليس، شاختار دونتسک اوکراين، يوونتوس ايتاليا، نوردسلاند دانمارک
گروه 6: بايرن مونيخ آلمان، والنسيا اسپانيا، ليل فرانسه، اف.ث.بات بلاروس
گروه 7: بارسلونا اسپانيا، بنفيکا پرتغال، اسپارتاک مسکو روسيه ، سلتيک اسکاتلند
گروه 8: منچستريونايتد انگليس، براگا پرتغال، گالاتاسراي ترکيه، کلوژ روماني

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 روزنامه ورزشی ایران ورزشی در صفحه اصلی خود به حرکت جوانمردانه بازیکن شیرازی  محمد مهدی نظری پرداخت.محمد مهدی نظری بازیکن تیم فجر در حالی که با دروازبان حریف تک به تک بود و نتیجه بازی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر ایران مقابل سپاهان بدون گل مساوی بود توپ را به خاطر مصدومیت فرشید طالبی مدافع میانی سپاهان به بیرون زد تا در بحبوحه ی بی اخلاقی های فوتبال شاهد یک حرکت جوانمردانه دیگر در تیم فجر سپاسی باشیم.

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

آندرس اينيستا بهترين بازيکن اروپا شد


جايزه بهترين بازيکن شاغل در اروپا به آندرس اينيستا رسيد.


 

 ليونل مسي، آندرس اينيستا و کريستيانو رونالدو سه نامزد کسب اين جايزه بودند و در مراسم اهداي جايزه حضور يافتند. اين سه نفر ديشب در سوپرجام اسپانيا بازي کرده بودند ولي خود را به موناکو رساندند تا در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان، و در اهداي جايزه بهترين بازيکن شاغل در اروپا حاضر باشند.
اين جايزه را 53 روزنامه‌نگار اروپايي انتخاب کردند و در مراسم امشب يوفا مشخص شد که برنده نهايي چه بازيکني است. ميشل پلاتيني هم در اهداي جايزه حضور داشت.
از آرا 19 رأي به اينيستا رسيد و رونالدو و مسي هر کدام 17 رأي کسب کردند.
[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

يک حرکت جوانمردانه ديگر در تيم فجر


بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز در حالي که با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شده بود، به دليل مصدوميت مدافع حريف توپ را به بيرون زد.


 

 در ديدار تيم‌هاي سپاهان و فجرسپاسي حرکت جوانمردانه‌اي رخ داد که همه را به ياد حرکت امين متوسل زاده انداخت. در حالي که دو تيم با تساوي بدون گل به بازي ادامه مي‌دادند محمد مهدي نظري با دروازه بان سپاهان تک به تک شد اما هنگامي که ديد فرشيد طالبي روي زمين افتاده ضربه را به بيرون زد و همين مسئله باعث شد تماشاگران اصفهاني يک صدا اين بازيکن را تشويق کنند.
نظري پس از بازي در اين باره گفت: من چند موقعيت را از دست داده بودم اما در آن صحنه خودم را جاي فرشيد طالبي گذاشتم. او هم مثل من يک ورزشکار و سلامتي‌اش از همه چيز مهم‌تر است .
وي گفت: ما اسم شهيد سپاسي را يدک مي‌کشيم و بايد نام او را هميشه زنده نگه داريم.
اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.
آفرین به این غیرت ایرانی
[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

رئال مادريد قهرمان سوپر جام اسپانيا شد


رئال مادريد با پيروزي خانگي 2 بر يک مقابل بارسلونا، قهرمان سوپر جام اسپانيا شد.


ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا در حالي در سانتياگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازي رفت را 3 بر 2 برده بود اما بازي برگشت سرنوشت متفاوتي داشت و اين بار شاگردان مورينيو به برتري 2 بر يک رسيدند تا به لطف گل زده بيشتر در خانه حريف جام قهرماني را بالاي سر برند. حالا بيش از هر چيزي اشتباه فاجعه بار والدس در بازي رفت که قصد دريبل زدن مهاجم رئال را در دقيقه 90 داشت اما منجر به گل دوم اين تيم شد، بيش از هر چيزي به چشم مي آيد.
در ديدار برگشت، رئالي ها شروعي طوفاني داشتند و دوبار در دقايق 11 و 19 به ترتيب توسط هيگواين و کريستيانو رونالدو به گل رسيدند. اخراج آدريانو در دقيقه 28 وضعيت آبي- اناري پوشان را بدتر کرد.
درست در دقيقه پاياني نيمه اول ليونل مسي با يک ضربه کاشته مهارنشدني نتيجه را 2 بر يک کرد تا اميدهاي بارسا زنده شود اما در نيمه دوم رئالي ها بسته تر بازي کردند، هر چند هر دو تيم موقعيت هايي براي گلزني داشتند. در نهايت اين ديدار در نيمه دوم گلي نداشت تا در مجموع دو بازي رفت و برگشت نتيجه 4 بر 4 شود و رئال مادريد به لطف گل زده در خانه حريف جام قهرماني را بالاي سر برد و ويلانووا در اولين تجربه سرمربي گري اش مقابل مورينيو تسليم شود.

[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

  • هفته 7 جام خليج فارس
  • سه‌شنبه 07 شهريور
  • 19:00
  • راه آهن
  • -
  • سايپا
  • چهارشنبه 08 شهريور
  • 19:00
  • نفت آبادان
  • -
  • گهر دورود
  • 19:00
  • ملوان
  • -
  • داماش گيلان
  • 19:00
  • فجر سپاسي
  • -
  • سپاهان
  • 19:00
  • ذوب آهن
  • -
  • نفت تهران
  • 19:20
  • صباي قم
  • -
  • تراکتورسازي
  • 19:30
  • مس
  • -
  • آلومينيوم
  • 20:00
  • پرسپوليس
  • -
  • فولاد
[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

شکست کهکشاني ها برابر ختافه


اختلاف رئال مادريد و بارسلونا در هفته دوم لاليگا به پنج امتياز رسيده است.


 

رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتيازي بگيرد و دو بر يک مقابل اين تيم مادريدي شکست خورد. آنها هنوز در لاليگا پيروز نشده‌اند.
مادريد در دقايق ابتدايي مي‌توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزيل پس از تبادل چند پاس عالي با کريس رونالدو به تير دروازه برخورد کرد.
سپس رونالدو دو ضربه ايستگاهي خطرناک زد که راهي به دروازه نيافت.
مردان ژوزه مورينيو سرانجام در دقيقه 30 پيش افتادند. آنخل دي‌ماريا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونسالو ايگواين پاس داد. او از سد الکسيس گريخت و از زاويه‌اي بسته دروازه ميگل مويا را گشود.
ميزبان در نيمه دوم نمايش قدرتمندي داشت و در دقيقه 53 به گل رسيد. عبدالعزيز براده از سمت راست توپ را براي خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سري قدرتمند دروازه ايکر کاسياس را باز کرد.
مورينيو سپس کريم بنزما را به جاي لاسانا ديارا به ميدان فرستاد. اما ختافه در دقيقه 75 گل دوم را هم زد. آدرين کولونگا تازه‌وارد رائول آلبيول را به‌راحتي جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا اين بازيکن مراکشي توپ را کنترل کند و کاسياس را مغلوب کند.
در دقايق پاياني هم فابيو کوئنترائو به دليل اعتراض شديد به داوري از روي نيمکت کارت قرمز گرفت.
مادريد با اين باخت با يک امتياز از دو بازي در رده چهاردهم قرار دارد. ختافه هم اولين برد فصل خود را کسب کرد.
[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دیـدار و حاشیـه های فوتبـال استـقلال و پرسپـولیس

 

 

 


در هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران؛ دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 18 بعدازظهر دیروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران در حالی برگزار شد که در نهایت نتیجه مساوی و بدون گل رقم خورد تا دربی 75 برنده ای نداشته باشد.

نیمه اول این مسابقه با برتری نسبی پرسپولیس پیگیری شد. در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که با برتری بازی را آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد. در این بین آبی پوشان هم حملاتی داشتند اما قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی بود. وی به مهرداد پولادی از پرسپولیس و عمران زاده و اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد. پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد. استقلال هم با این تساوی 9 امتیازی شد و نتوانست خود را به جمع مدعیان برساند. در این دربی استقلال به رده نهم و پرسپولیس به رده سیزدهم رسیدند.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ادامه مطلب
[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

دربي 75 برنده نداشت


ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال با تساوي خاتمه يافت.


 

 ديدار تيم هاي پرسپوليس و استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي آغاز شد و با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
نيمه اول اين مسابقه با برتري نسبي پرسپوليس پيگيري شد. در نيمه دوم نيز اين پرسپوليس بود که با برتري بازي را آغاز کرد و چند فرصت خوب را از دست داد. در اين بين آبي پوشان هم حملاتي داشتند اما در نهايت نتيجه تساوي بدون گل رقم خورد تا دربي 75 برنده نداشته باشد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده محسن ترکي بود. وي به مهرداد پولادي از پرسپوليس و عمران زاده و اکبرپور از استقلال کارت زرد نشان داد.
پرسپوليس با اين تساوي 5 امتيازي شد. استقلال هم با اين تساوي 9 امتيازي شد و نتوانست خود را به جمع مدعيان برساند. استقلال به رده نهم و پرسپوليس به رده سيزدهم رسيدند.
بازيکنان پرسپوليس:
نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، رضا نورمحمدي، مهرداد پولادي، مهدي مهدوي کيا، حسين ماهيني، امير حسين فشنگچي، علي کريمي( 87- محمد نوري)، غلامرضا رضايي، محمد قاضي( 78- کريم انصاري فرد)
سرمربي: مانوئل ژوزه
بازيکنان استقلال:
مهدي رحمتي، علي حمودي( 60- امين منوچهري)، پژمان منتظري، حنيف عمران زاده، امير حسين صادقي، هاشم بيک زاده، جواد نکونام، فريدون زندي( 84- توزي)، جانواريو، سياوش اکبرپور، آرش برهاني
سرمربي: امير قلعه نويي
[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

پيروزي بارسلونا با ويلانووا مقابل رئال مادريد


ديدار دور رفت سوپرجام اسپانيا بين تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد با برتري پر گل کاتالان‌ها خاتمه يافت.


 

 

از ساعت يک بامداد امروز(جمعه) تيم هاي بارسلونا و رئال مادريد در بازي دور رفت سوپرجام باشگاه هاي اسپانيا در ورزشگاه نيوکمپ به مصاف هم رفتند.

نيمه نخست اين ديدار با تساوي بدون گل خاتمه يافت.

در نيمه دوم و در دقيقه 55 روي سانتر مسعود اوزيل، رونالدو با ضربه سر دروازه تيم بارسلونا را باز کرد تا شاگردان مورينيو در زمين بارسا از حريف پيش افتند اما هنوز يک دقيقه از شادي بازيکنان رئال نگذشته بود که بارسلونا توسط پدرو گونزالس در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد، گل تساوي را وارد دروازه کاسياس کرد.

در دقيقه 70 راموس در محوطه جريمه روي اينيستا مرتکب خطاي پنالتي شد و ليونل مسي پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و توپ را درون دروازه قرار داد تا ميزبان بازي يک بر صفر باخته را با پيروزي 2 بر يک عوض کند.

در دقيقه 78 ژاوي هرناندز روي پاس اينيستا با کاسياس تک به تک شد و سومين گل شاگردان ويلانووا را به ثمر رساند.

در دقيقه 86 ويکتور والدز که پس از خروج ژاوي از بازي بازوبند کاپيتاني بارسا را بر بازو بست، پس از دريافت پاس رو به عقب قصد دريبل زدن دي مارياي تازه وارد را داشت که موفق نبود و اين بازيکن آرژانتيني روي اشتباه فاحش والدز دومين گل رئال مادريد را به ثمر رساند تا بازي رفت سوپرجام اسپانيا با نتيجه 3 بر 2 به سود بارسلونا خاتمه يابد.

کارلوس گومز داور اين مسابقه به آلونسو، آربلوئا و آلبيول از رئال مادريد و ماسچرانو از بارسلونا اخطار داد.

اين نخستين ديدار بارسلونا برابر رئال مادريد با مربيگري تيتو ويلانووا بود.

ترکيب بارسلونا: والدز، پيکه، ماسچرانو، آلوز، آدريانو، بوسکتس، ژاوي(84 فابرگاس)، اينيستا، پدرو(88 آلبا)، مسي و سانچس(72 تيو)

ترکيب رئال مادريد: کاسياس، راموس، آلبيول، آربلوئا، کونترائو، کايخون(66 دي ماريا)، خديرا، اوزيل(82 مارسلو)، آلونسو، رونالدو و بن زما(62 هيگواين)

[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

سايپا به صدر رسيد،سپاهان بازهم شکست خورد


تيم‌هاي ميزبان عصر امروز در آغاز هفته ششم ليگ برتر به پيروزي رسيدند.

مسابقات هفته ششم ليگ برتر امروز عصر با برگزاري سه بازي از ساعت 19:10 آغاز شد.
نتيجه سه ديدار فوق به شرح زير است:
راه آهن  2  - فولاد خوزستان  يک      
گل:  عليرضا عباسفرد (18) و بهادر عبدي (89)براي راه آهن، مهدي نوري (30)پنالتي براي فولاد
تيم راه آهن با اين پيروزي 9 امتيازي شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت. تيم فولاد خوزستان نيز  با اين شکست 5 امتيازي باقي ماند.
سايپا  يک - آلومينيوم هرمزگان  صفر
گل: سعيد دقيقي (41)
تيم سايپا با اين پيروزي 13 امتيازي شد و در صدر جدول قرار گرفت. تيم آلومينيوم هرمزگان نيز 4 امتيازي باقي ماند.
پيکان  يک  - سپاهان  صفر   
گل: ايمان مبعلي(93) پيکان
تيم پيکان با اين پيروزي 10 امتيازي شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت، سپاهان نيز با اين شکست 10 امتيازي باقي ماند.
[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 


  • هفته 6 جام خليج فارس
  • پنج‌شنبه 02 شهريور
  • 19:10
  • فولاد
  • -
  • راه آهن
  • 19:10
  • آلومينيوم
  • -
  • سايپا
  • 19:10
  • سپاهان
  • -
  • پيکان
  • جمعه 03 شهريور
  • 18:00
  • استقلال
  • -
  • پرسپوليس
  • 18:35
  • داماش گيلان
  • -
  • مس
  • 18:45
  • گهر زاگرس
  • -
  • فجر سپاسي
  • 19:00
  • تراکتورسازي
  • -
  • ذوب آهن
  • 19:15
  • نفت تهران
  • -
  • ملوان
  • 20:15
  • صباي قم
  • -
  • نفت آبادان
  •  
[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

بارسا - رئال؛ ال‌کلاسيکويي بدون پپ


قهرمان فصل گذشته لاليگا در دور رفت مسابقات سوپرجام اسپانيا فردا شب ميهمان قهرمان جام حذفي در نيوکمپ است.

 

  دور رفت سوپرجام اسپانيا فردا شب 22:30 به وقت محلي ميان دو تيم بارسلونا قهرمان جام حذفي و رئال مادريد قهرمان لاليگا در ورزشگاه نيوکمپ برگزار مي‌شود.

تيتو ويلانووا در آگوست گذشته زماني که تيتر تمام روزنامه‌ها را به خود اختصاص داد، هنوز دستيار پپ گوارديولا در بارسلونا بود که خوزه مورينيو در رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا انگشتش را در چشم وي فرو کرد.

12 ماه بعد از آن حادثه وي جانشين يار قديمي‌اش در بارسا شد و اين بار در کسوت سرمربي آبي و اناري پوشان فردا در دور رفت رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا رو در روي مورينيو در مستطيل سبز قرار مي‌گيرد. اين اولين فرصت براي محک زدن شاگردان ويلانووا مقابل قهرمان لاليگا خواهد بود.

نزاع ميان بازيکنان در دور برگشت سوپرجام فصل 2011 به 3 کارت قرمز و حمله مورينيو به ويلانووا و واکنش متقابل منجر شد.

مورينيو در آن زمان از حضور در 2 بازي و ويلانووا نيز از حضور در يک بازي محروم شدند اما محروميت هر دو توسط آنخل ماريا، رئيس فدراسيون فوتبال اسپانيا برداشته شد.

مورينيو که تنها از هواداران مادريد بابت اين کارش عذرخواهي کرده بود، در هفته‌هاي گذشته با اقرار به اشتباهش به تلطيف فضاي پيش از ال‌کلاسيکو پرداخت.

ويلانووا که جانشين گوارديولا با 14 قهرماني در 4 سال حضورش در نيوکمپ شده، به دنبال کسب موفقيت است تا نشان دهد جانشين شايسته‌اي براي او است.

بارسا با پيروزي 5 بر يک مقابل رئال سوسيه‌داد در اولين هفته لاليگا نشان داد که با اقتدار وارد مسابقات شده است و بالاتر از رئالي قرار گرفت که در اولين مسابقه خود به تساوي يک بر يک مقابل والنسيا در برنابئو رضايت داد.

شروع سرمربيگري ويلانووا در بارسا با بازگشت داويد ويا پس از 8 ماه مصدوميت باز هم شيرين‌تر شد. برترين گلزن اسپانيا هنوز به اوج آمادگي نرسيده و بعيد به نظر مي‌رسد در بازي فردا شب به طور ثابت به ميدان برود. همچنين حضور الکس سانگ نيز که اخيرا به باشگاه پيوسته غيرمحتمل به نظر خواهد رسيد.

از سوي ديگر نيز په‌په مدافع پرتغالي رئال در اولين بازي لاليگا به دليل برخورد شديد با کاسياس و يک شب بستري شدن در بيمارستان احتمالا سفيدپوشان را همراهي نخواهد کرد.

بارسا فصل گذشته را با اتفاقات نه چندان خوشايندي پشت سر گذاشت، در لاليگا مغلوب رئال مادريد شد و قهرماني را از دست داد و در ليگ قهرمانان نيز با شکست مقابل چلسي از راهيابي به فينال مسابقات بازماند. علاوه بر اين پپ گوارديولا در پايان فصل تيم را ترک کرد و جاي خود را به دستيارش داد. اکنون طرفداران فوتبال ناب منتظر اولين دستپخت ويلانووا در اولين ال‌کلاسيکوي فصل جديد هستند. بارسا دوران گذر از گوارديولا به ويلانووا را سپري مي‌کند و با خريدهاي تابستاني تغييرات اندکي را در تيم اعمال کرده است و رئال هم خريدهاي چنداني انجام نداده تا دو تيم با ترکيب هميشگي مقابل يکديگر صف‌آرايي کنند.

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

پيغام سرمربي بارسلونا به آبيدال

در جشن معارفه بازيکنان بارسلونا، تيتو مربي تيم کاتالان خوشحالي اش را از سلامت آبيدال ابراز کرد.

 

    در جريان مراسم معارفه رسمي بازيکنان بارسا در فصل 3-2012 و قبل از آغاز ديدار جام خوان گامپرميان دو تيم بارسلونا و سمپدوريا، تيتو ويلانووا، مربي جديد بارسلونا ميکروفن را در دست گرفت و در ميان تشويق هاي هواداران دقايقي با آنها صحبت کرد.

بخشي از صحبتهاي تيتو بدين ترتيب بود:« واقعا خوشحالم که امروز مي توانم در کنارم، اريک ابيدال را ببينم. اريک مي داني که مبارزه تو، قدرت و قوت ماست. ما منتظرت مي مانيم.»

تيتو درادامه هم از پپ گوارديولا و سيدو کيتا که تابستان امسال بارسلونا را ترک کردند نام برد  و گفت:« پپ گوارديولا و سيدو کيتا، شايسته اش هستند تا بهترين شانس ها را در زندگي شان داشته باشند. بدون آنها هيچ وقت نمي توانستيم به اينجا برسيم.»

پويول هم به عنوان کاپيتان بارسا در خوشامد گويي به بازيکنان جديد تيمش گفت:« اميدوارم که اين بازيکنان به ما کمک کنند تا بتوانيم جامهاي متعددي را فتح کنيم.»

[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ساعت ديدار پرسپوليس و استقلال تغيير کرد

ساعت ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال از سوي سازمان ليگ تغيير کرد.

 

 

 

  سازمان ليگ در برنامه قبلي خود ساعت بازي تيم هاي پرسپوليس و استقلال در هفته ششم را 19:10 اعلام کرده بود اما امروز اعلام کرد اين مسابقه ساعت 18 برگزار مي شود.

بدين ترتيب اين دو تيم از ساعت 18 روز جمعه هفته جاري در ورزشگاه آزادي به مصاف هم مي روند تا برگزار کننده هفتادوپنجمين دربي پايتخت باشند.

این بازی در حالی انجام می شود که هیچ کدام از تیم های پایتخت با وجود خریدهای میلیاردی نتوانستند انتظارات هوادران خود را برآورده کنند

[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  • هفته 5 جام خليج فارس
  • جمعه 27 مرداد
  • 22:00
  • مس
  • 1-0
  • فولاد
  • 22:00
  • فجر سپاسي
  • 1-1
  • صباي قم
  • 22:00
  • راه آهن
  • 1-1
  • آلومينيوم
  • 22:00
  • پيکان
  • 2-1
  • نفت تهران
  • شنبه 28 مرداد
  • 22:00
  • سايپا
  • 2-0
  • سپاهان
  • يکشنبه 29 مرداد
  • 19:10
  • ذوب آهن
  • 0-1
  • گهر زاگرس
  • 19:10
  • پرسپوليس
  • 0-1
  • داماش گيلان
  • 19:40
  • نفت آبادان
  • 2-3
  • تراکتورسازي
  • 21:30
  • ملوان
  • 1-1
  • استقلال
  •  

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

ونگر: الکس سانگ هم مي‌تواند برود

در حالي که گفته‌ مي‌شود رابين فن پرسي در آزمايش پزشکي منچستريونايتد حاضر شده، سرمربي توپچي‌ها اعلام کرده هافبک تيمش نيز مي‌تواند برود.

به نقل از ساکرنت، روز پنجشنبه رابين فن پرسي، کاپيتان آرسنال در آزمايش‌هاي پزشکي منچستريونايتد حاضر شد تا به امضاي قرارداد 24 ميليون پوندي خود با اين تيم نزديک‌تر شود.
در حالي که هواداران توپچي‌ها از روند فروش ستاره‌هاي تيم ابراز نگراني کرده‌اند، سرمربي آرسنال اعلام کرده هافبک کامروني آرسنال نيز مي‌تواند ورزشگاه امارات را ترک کند.
به گزارش فارس گفته مي‌شود بارسلونا خواهان امضاي قرارداد با اين بازيکن است و براي او 20 ميليون يورو نيز پيشنهاد کرده ولي سران آرسنال براي اينکه اجازه خروج سانگ از لندن را صادر کنند، 25 ميليون درخواست کرده‌اند.
آرسن ونگر در اين مورد گفت: خط هافبک آرسنال جايي است که ما آزادي بيشتري براي تصميم گيري داريم. نوري شاهين بازيکني است که به دنبال امضاي قرارداد با او هستيم و شرايط او در رئال مادريد را زير نظر گرفته‌ايم. بازيکنان خوبي در خط مياني داريم و الکس سانگ در صورتي که بخواهد تيم را ترک کند، جلوي او را نمي‌گيريم.
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

طلاي المپيک ترينيدادوتوباگو را به تعطيلي کشاند

نشان طلاي "کشورن والکات" در بازي‌هاي المپيک لندن هداياي ويژه‌اي را براي اين پرتابگر نيزه به همراه داشت.

پرتاب نيزه والکات از کشور کوچک ترينيدادوتوباگو گذشته از نشان طلا، هداياي ارزشمندي را هم براي او به بار آورد.
يک خانه باشکوه، 125 هزار يورو پاداش نقدي و يک قطعه زمين در کنار بورس تحصيلي در دانشگاه ترينيدادوتوباگو بخشي از پاداش‌هايي بود که از آن برنده نشان طلاي ماده پرتاب نيزه بازي‌هاي المپيک لندن شد. به نوشته روزنامه‌‌ "ترينيداد اکسپرس" قرار است نام اين ورزشکار روي يکي از هواپيماهاي خط هوايي "کارائيب ايرلاين" و همچنين يک فانوس دريايي گذاشته شود.
اين قهرمان 19 ساله در لندن با پرتاب نيزه خود به ميزان 84.58 متر دومين طلاي تاريخ کشورش در بازي‌هاي المپيک را رقم زد. به هنگام بازگشت والکات به ترينيداد هزاران نفر به پيشواز او آمده و با در دست داشتن پرچم کشورشان به او خوشامد گفتند. همچنين "کام‌لا پرساد بي‌سسار"، نخست وزير ترينيدادوتوباگو روز بازگشت اين ورزشکار به کشورش را "جشن ملي" و "تعطيل عمومي" اعلام کرد.
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

لیگ برتر ایران

  • هفته 5 جام خليج فارس
  • جمعه 27 مرداد
  • 22:00
  • مس
  • -
  • فولاد
  • 22:00
  • فجر سپاسي
  • -
  • صباي قم
  • 22:00
  • راه آهن
  • -
  • آلومينيوم
  • 22:00
  • سايپا
  • -
  • سپاهان
  • 22:00
  • پيکان
  • -
  • نفت تهران
  • يکشنبه 29 مرداد
  • 19:10
  • ذوب آهن
  • -
  • گهر زاگرس
  • 19:10
  • پرسپوليس
  • -
  • داماش گيلان
  • 19:40
  • نفت آبادان
  • -
  • تراکتورسازي
  • 21:30
  • ملوان
  • -
  • استقلال
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

          مجموع
1 آمریکا  44 29 29 102
2 چین  38 27 22 87
3 بریتانیا  28 15 19 62
4 روسیه  21 25 32 78
5 کره جنوبی  13 7 7 27
6 آلمان  11 19 14 44
7 فرانسه  10 11 12 33
8 ایتالیا  8 7 8 23
9 مجارستان  8 4 5 17
10 استرالیا  7 16 12 35
11 ژاپن  6 14 17 37
12 هلند  6 6 8 20
13 قزاقستان  6 0 4 10
14 اکراین  5 4 9 18
15 نیوزلند  5 3 5 13
16 ایران  4 5 3 12
17 جامائیکا  4 4 4 12
[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

وداع تلخ اميد اول طلاي ايران در کشتي آزاد

مهدي تقوي نماينده وزن 66 کيلوگرم کشتي آزاد که اميد اصلي کشتي آزاد براي کسب مدال طلاي المپيک محسوب مي‌شد از دور رقابت‌هاي المپيک حذف شد.

 

    مسابقات 2 وزن دوم و پاياني رقابت‌هاي کشتي آزاد بازي‌هاي المپيک 2012 لندن که از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شده است با ناکامي نماينده کشورمان همراه بود.

مهدي تقوي، دارنده 2 مدال طلاي وزن 66 کيلوگرم کشتي آزاد جهان در دور نخست اين مسابقات به مصاف ليوان لوپز، دارنده مدال برنز جهاني 2011 از کوبا رفت که در کمال ناباوري در 3 تايم مغلوب حريف شد.

 

اين در حالي‌ بود که در تقوي در مرحله نيمه‌نهايي مسابقات جهاني (کمتر از همين يک سال قبل در ترکيه) با اقتدار و با نتيجه 6 بر صفر اين حريف را شکست داده بود.

لوپز در دور دوم به مصاف تاتسوهيرو يونيمتيسو، دارنده مدال نقره 2011 جهان از ژاپن رفت که در 2 تايم و با نتيجه 2 بر يک مغلوب اين کشتي‌گير شد تا قهرمان ايراني جهان که از شانس‌هاي مسلم کسب مدال طلا در المپيک محسوب مي‌شد وداعي تلخ و زودهنگام با اين ميدان بزرگ داشته باشد.

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

پيروزي يزداني مقابل گاديسوف

نماينده وزن 96 کيلوگرم کشتي آزاد کشورمان در المپيک 2012 لندن در نخستين ديدارش در اين مسابقات مقابل کشتي‌گير قدرتمند روس به برتري دست يافت.

 

   مسابقات 2 وزن دوم و پاياني رقابت‌هاي کشتي آزاد المپيک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کيلوگرم رضا يزداني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عبدالسلام گاديسوف، از روسيه به پيروزي رسيد.

رضا يزداني در اين ديدار در 3 تايم و با نتايج (صفر بر 3)، (3 بر صفر) و (3 بر يک) مقابل گاديسوف، قهرمان اروپا از روسيه، به پيروزي دست يافت.

 

يزداني تا ثانيه‌هاي پاياني تايم سوم در حالي‌که از حريف عقب بود يک خاک کرد و يک امتياز گرفت تا برنده باشد.

وي در دور سوم و مرحله يک‌چهارم نهايي به مصاف برنده ماگومد موسائف از قرقيزستان و تاکائو ايزوکاوا از ژاپن مي‌رود.

مهدي تقوي نماينده وزن 66 کيلوگرم کشتي آزاد هم در همان ديدار نخست مقابل ليوان لوپز کوبايي مغلوب شد و با شکست حريفش در مرحله بعد مقابل کشتي‌گير ژاپني وداعي تلخ و زودهنگام با اين رقابت‌ها داشت.

[ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

لشکري مدال برنز را براي ايران به ارمغان آورد


احسان لشکري کشتي گير وزن 84 کيلوگرم تيم ملي کشتي آزاد ايران در ديدار رده بندي نيمه نهايي بازي هاي المپيک 2012 لندن برابر کشتي گير ترکيه پيروز شد و مدال برنز را کسب کرد.

   آزادکار وزن 84 کيلوگرم ايران حريف ترک خود را در دو تايم شکست داد و به مدال برنز دست يافت. لشگري در نيمه نهايي مقابل شريف شريف‌اف از آذربايجان شکست خورده بود.
لشگري در وقت نخست دو بار به پاي حريف خود رسيد و دو امتياز گرفت. در ادامه دوبار خاک شد و در حالي که در آستانه‌ي واگذار کردن اين تايم بود يک زير دوخم گرفت و وقت اول را به سود خود به پايان برد.
در وقت دوم ابراهيم بلوکاسبي که تايم اول را باخته بود، فعال‌تر نشان داد، اما لشگري زيرگيري‌هاي خود را ادامه داد و در نهايت توانست حريفش را بيرون انداخته و يک امتياز بگيرد. در ادامه با زيريک خم و اجراي تماشايي فن درختکن امتيازاتش را به عدد دو رساند. لشگري که نمي‌خواست ريسک کند يک امتياز ديگر گرفت.
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

پرداخت پول کلان به بازيکن کارگشا نيست

سرپرست تيم فوتبال صباي قم اعتقاد دارد پرداخت پول کلان به يک بازيکن تاثيرگذار و راهگشا نيست.

حسين نجاتي در گفت و گو با فارس در مورد مقايسه دستمزد بازيکنان فوتبال با مدال آوران المپيکي در چند روز گذشته و انتقاد از بازيکنان فوتبال، گفت: خوشبختانه در صبا خبري از دستمزدهاي ميلياردي نيست و حتي بازيکنان ما به پايين بودن دستمزدشان نسبت به برخي باشگاه‌ها که دستمزد ميلياردي مي‌دهند، اعتراض دارند.
وي اضافه کرد: در تيم صبا به اندازه ليگ يک به بازيکنان دستمزد داده مي‌شود. قرارداد بازيکنان ما حتي به سقف قرارداد هم نمي‌رسد. مسئولان و هيئت مديره باشگاه صبا کاري به باشگاه‌هاي ديگر ندارند و هزينه‌ها را مديريت مي‌کنند. کل هزينه دستمزد بازيکنان ما شايد به اندازه 2 بازيکن تيم‌هاي بزرگ نيست.
نجاتي تصريح کرد: با اين مسئله که پول نمي‌تواند به تنهايي موفقيت بياورد موافقم، البته امکانات، تاثيرگذار است اما دادن پول کلان به يک بازيکن نمي‌تواند مشکلي را حل کند و اين مسئله فقط تاراج بيت المال است. مدال آوران المپيکي مي‌توانند الگوي خوبي براي ما باشند و با وجود اينکه کمتر از بازيکنان فوتبال پول مي‌گيرند اما توانسته‌اند بسيار موفق‌تر عمل کنند.
[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

برنامه نمایندگان ایران در روز پایانی/ ۲ آزادکار پرونده را می‌بندند

 یکشنبه 22 مرداد (12 آگوست)

از ساعت 12:30: کشتی آزاد؛ وزن 66 کیلوگرم مهدی تقوی، 96 کیلوگرم رضا یزدانی (ورزشگاه ExCel)

امروز نیز ورزشکاران کشورمان در پانزدهمین روز مسابقات المپیک 2012 لندن به شرح زیر به میدان می روند.

 *شنبه 21 مرداد (11 آگوست)

 از ساعت 16:30: کشتی آزاد وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور، 84 کیلوگرم احسان لشگری و 120 کیلوگرم کمیل قاسمی (ورزشگاه ExCel)

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

سلیمی در جمع قوی‌ترین، سریع‌ترین و بالاترین رکوردهای المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، قوی‌ترین، سریع‌ترین و بالاترین، شعار المپیک است و همواره در جریان رقابت‌های المپیک طی ادوار مختلف، 3 رشته فوق سنگین وزنه‌برداری، دوی 100 متر و پرش با نیزه در نزد هواداران و علاقمندان به ورزش، از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

بر همین اساس شب گذشته و با برگزاری رقابت‌های فینال پرش با نیزه، پازل قوی‌ترین، سریع‌ترین و بالاترین مردان المپیک تکمیل شد و افتخار بالاترین رکورد را ریناد لاویلن فرانسوی با پرشی به میزان 5،97 در حالی به خود اختصاص داد که این ورزشکار فرانسوی، رکورد جهان را نیز شکسته و به نام خود ثبت کرد.

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3722
بازدید دیروز : 1414
بازدید هفته : 12149
بازدید ماه : 22193
بازدید کل : 302671
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس