عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مبارک.

تيم ملي واليبال ايران قهرمان آسيا شد

تيم ملي واليبال ايران با پيروزي برابر کره‌جنوبي در فينال رقابت‌هاي قهرماني آسيا براي دومين بار روي سکوي قهرماني قرار گرفت.


 

تيم ملي واليبال ايران که مدافع عنوان قهرماني رقابت‌هاي قهرماني آسيا است در ديدار پاياني هفدهمين دوره رقابت‌هاي قهرماني آسيا براي دومين بار در اين پيکارها مقابل کره‌جنوبي قرار گرفت و توانست با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شکست دهد. در اين مسابقه ملي‌پوشان ايران در 3 ست متوالي و با نتايج 25 بر 19، 25 بر 22، 25 بر 19 شاگردان پارک کي‌وون را از پيش‌رو برداشتند.

قهرمانی ایران در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا را تبریک عرض می نماییم.

[ دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ماهیت واقعی امریکا این است آقای روحانی...

ما از سیاست سر در نمی آوریم ولی مرگ بر امریکا شعار همیشگی ماست...

هنوز خون شهیدانمان یادمان نرفته

آقای روحانی آقا مصطفی (احمدی روشن) یادت هست.

ما به شما و نظرتان احترام میگذاریم اما

این گرگ ها ؛ تشنه خون من و شما هستند

شما سیاسی باشید 

ولی بدانید ما هم مانند رهبرمان انقلابی هستیم

مرگ بر امریکا

[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اتفاقی خجالت آور برای ورزش کشور...!!!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سالیانه بودجه زیادی در کشور صرف می شود تا جوانان به ورزش روی آورند و به سمت سیگار نروند اما جالب است بدانید یکی از قهرمانان ورزشی که در المپیک ناشنوایان به مدال نقره رسید، به خاطر امرار معاش مجبور است سیگار بفروشد.

سجاد پیرآقا یارچمن جوان 21 ساله اهل تبریز چندی پیش در المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان توانست مدال نقره پرتاب دیسک رشته دومیدانی را برای تیم ملی کشورمان کسب کند اما به خاطر مشکلات مالی و نداشتن شغل مجبور است در یکی از میادین شهر تبریز سیگار فروشی کند.

وی تاکید کرده از سوی بهزیستی حمایت نمی شود و به خاطر کسب مدال در المپیک ناشنوایان نیز پاداشی دریافت نکرده است.

این ورزشکار که دل پردردی دارد می گوید: هیچ مسئولی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی تقدیری از من نکرده است، حتی هزینه های جاری تمرینات را هم نمی دهند، فدراسیون هیچ توجهی به ما نمی کند، افراد سالم میلیون ها تومان جایزه می گیرند ولی انگار ما ناشنوایان آدم نیستیم که کسی بخواهد از ما تقدیری کند، من پرچم ایران را در المپیک به اهتزاز در آوردم و افتخاری برای این مملکت کسب کردم ولی کسی از من تشکر و تقدیر نکرد.

آرزوی سجاد این است که حداقل یک دکه برای سیگارفروشی داشته باشند تا در سرما و زیر برف و باران به همراه پدرش اذیت نشوند. می گوید هزینه تمریناتش را نیز از راه سیگارفروشی تامین می کند.


امیدواریم مسئولان ورزش صدای مظلومیت این ورزشکار را بشنوند و کمی هم به سجادها توجه کنند.

[ چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پيام تشکر رهبر معظم انقلاب از تيم کشتي آزاد


رهبر معظم انقلاب با صدور پيامي، قهرماني تيم ملي کشتي آزاد در رقابتهاي جهاني را تبريک گفتند.


 

 به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پي قهرماني تيم ملي کشتي آزاد ايران در رقابتهاي جهاني مجارستان با صدور پيام، از کشتي گيران تيم ملي تشکر کردند.

متن پيام رهبر انقلاب به اين شرح است:

بسمه تعالي

از اينکه با کوشش و جديت خود دل مردم کشور را شاد کرديد، متشکرم.

سيد علي خامنه اي
[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ايران با 5 مدال قهرمان جهان شد


رده‌بندي تيمي و انفرادي مسابقات کشتي آزاد قهرماني جهان مشخص شد.


 

  تيم ملي کشتي آزاد بزرگسالان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، يک نقره و 2 برنز و 46 امتياز براي پنجمين بار به مقام قهرماني جهان رسيد. اين قهرماني پس از 48 سال خارج از ايران به دست آمد در حالي‌که آخرين قهرماني ايران در سال 2002 تهران حاصل شده بود.

در رده‌بندي تيمي چهل‌وچهارمين دوره رقابت‌هاي جهاني که روزهاي 25 تا 27 شهريورماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد، پس از تيم ايران، روسيه با کسب 44 امتياز به مقام دوم رسيد و تيم‌هاي گرجستان و اوکراين با 29 و 27 امتياز سوم و چهارم شدند.
[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شغل نامناسب بر روان انسان تأثیر منفی دارد

خبرگزاری فارس: تحقیقات جدید در استرالیا نشان می‌دهد که شغل نامناسب و ناراضی بودن از شغل درست مانند بیکاری بر روح و روان افراد تأثیر منفی دارد.

خبرگزاری فارس: شغل نامناسب بر روان انسان تأثیر منفی دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس به نقل از روزنامه دیلی میل انگلیس، محققان استرالیایی هشدار دادند که شغل بد و نامناسب درست مثل بیکاری بر سلامت روحی و روانی افراد تاثیر منفی می‌گذارد.

پیتر باترورث (Peter Butterworth)، دانشیار دانشگاه ملی استرالیا و محقق اصلی تحقیقات گفت: تحقیقات ما به روشنی نشان می‌دهد که میانگین اختلالات روانی شایع نظیر استرس و افسردگی بین افراد دارای مشاغل نامناسب و افراد بیکار تفاوت نمی‌کند.

وی افزود: هر دو گروه بیشتر در معرض ابتلا به اختلالات روانی نسبت به افراد دارای مشاغل خوب هستند.

محققان دانشگاه ملی استرالیا تحقیقات خود را روی گروهی از انگلیسی‌ها انجام دادند که برخی از آنها بیکار بودند در حالی که برخی دیگر در کاری فعالیت می‌کردند که کیفیت مناسبی نداشت.

محققان گفتند که منظور آنها از کیفیت بد فقط دفاتر دارای نور نامناسب یا کارگاههای قدیمی نیست بلکه آنها همچنین به مشاغلی اشاره می‌کنند که کارفرما سرسختانه برخورد می‌کند یا از امنیت شغلی برخوردار نیستند.

محققان به این نتیجه رسیدند: افراد شاغل در این کارها به همان اندازه بیکاران در معرض انواع بیماریهای روحی و روانی قرار دارند.

این در حالی است که دو تحقیق دیگر محققان دانشگاه لندن نیز نشان می‌دهد: افراد ناراضی از شغل خود از فشار خون بالا حتی وقتی سرکار نیستند، رنج می‌برند.

این محققان همچنین افزودند: افرادی که ارتقاء شغلی خود را به نفع دیگری از دست می‌دهند؛ در معرض ابتلا به بیماریهای قلبی قرار دارند.

[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

حرمت این ماه را شکستند مثل آب خوردن!!!

آقایانی که بعد از هر پیروزی نام مبارک امام زمان (عج) را می آورید لااقل حرمت این ماه را نگه می داشتید.

فقط می توانم بگویم امام زمان (عج) شرمنده ایم.

[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

درود بر همه ی قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم

که با افتخار آفرینی همیشه باعث سربلندی ایران و ایرانی می شوند

درود بر افتخار آفرینان والیبال ایران

[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
بازتاب پیروزی ارزشمند والیبال ایران در سایت لیگ جهانی
ایران در یک بازی شگفت‌آور ایتالیا را شکست داد/ حضور ایرانی‌های پرشور در ورزشگاه

سایت لیگ جهانی والیبال در گزارشی با تمجید از حضور پرشور تماشاگران ایرانی، پیروزی ارزشمند والیبال ایران برابر ایتالیا را بازتاب داد.

خبرگزاری فارس: ایران در یک بازی شگفت‌آور ایتالیا را شکست داد/ حضور ایرانی‌های پرشور در ورزشگاه
 

 


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت لیگ جهانی والیبال در گزارشی از بازی شب گذشته ایران و ایتالیا نوشت: «ایران در یک بازی فوق‌العاده و شگفت‌آور ایتالیا را شکست داد و دومین پیروزی پیاپی خود در مسابقات لیگ جهانی را به دست آورد.»

این گزارش به حضور پرشور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه شهر مودنا اشاره کرد و افزود: جمعیت پرنشاط، شاد و پر سر و صدای ایرانی از ایتالیا و خارج این کشور برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه آمده بودند.

این گزارش ،سرویس‌هاو دریافت‌های خوب والیبال ایران و آبشار‌های قوی موسوی را عاملی تاثیرگذار در پیروزی تیم کشورمان دانست.

سایت لیگ جهانی والیبال همچنین به تشویق «خولیو ولاسکو» سرمربی والیبال ایران از سوی تماشاگران ایتالیایی اشاره کرد و گفت وی پیش از این سرمربی والیبال مردان و زنان ایتالیا بوده است.

نخستین دیدار تیم‌های والیبال ایران و ایتالیا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از ساعت 22:30 شب گذشته به وقت تهران در سالن مملو از تماشاگر پالاکاسا شهر مودنا برگزار شد که در پایان شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای (23 - 25، 22 - 25، 25- 22، 32 - 30) بازی را به سود خود رقم زدند و جمع امتیازهای خود در جدول رده‌بندی را به 6 رساندند.

[ شنبه 8 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

ايران با اقتدار مسافر برزيل شد


تيم ملي ايران با برتري يک بر صفر برابر کره جنوبي به عنوان تيم اول گروه راهي جام جهاني برزيل شد.


 

ملي پوشان ايران با يک نمايش منطقي و به دور از احساس توانستند با نتيجه يک بر صفر حسرتي که چهار سال پيش در کره در دل ايراني ها ماند، در همين کشور به اشک شوق تبديل شود.
ايران در رقابت هاي مقدماتي با 5 پيروزي، يک تساوي و دو شکست با 16 امتياز به عنوان تيم نخست گروه خود راهي جام جهاني شد. نکته جالب کسب 9 امتياز از اين شانزده امتياز در سه بازي آخر بود. جايي که اميدها بسيار کم شده بود.
شاگردان کي روش که در ديدارهاي اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازي اخير خود کاري کردند کارستان. گرفتن شش امتياز از کره جنوبي و دبل کردن تيمي که چهار سال پيش ايران را از جام جهاني محروم کرد، لذتي فراتر از پاسخ دادن به کري خواني هاي نه چندان دوستانه داشت.
ايران پيش از اين در جام جهاني 1978 آرژانتين، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند يکي‌درميان حضور در جام جهاني اين بار نوبت ما بود که در بزرگ ترين رويداد فوتبالي جهان در عرصه ملي شرکت کنيم.
مردان آريايي در جام جهاني نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ايران تنها يک برد در جام جهاني به دست آورده که مقابل آمريکا در سال 1998 به دست آمده است.
با توجه به برگزاري رقابت هاي مقدماتي در جام جهاني در ساير قاره ها ايران به عنوان سومين تيم راهي جام جهاني 2014 شد. پيش از اين ايران، ژاپن و استراليا صعود خود به جام جهاني را جشن گرفتند.
[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 پیش به سوی جام جهانی...

با امید به خدا و با دعای مردم بتازید به سوی جام جهانی ای شیران خطه ایران.

[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  این عکس ها را در خاطرمان نگه می داریم و چهار سال دیگر که به دلیل گران شدن فلان چیز و مسائل فلان و ... این رئیس جمهور را نیز مورد هجمه قرار میدهند را می بینیم.و مطمئن باشید تاریخ تکرار خواهد شد.

 

ولی آنچه می ماند ایران ماست.ایرانی با رنگ و بوی عشق و ایمان و سرافرازی.

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

جشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهرانجشن و شادی مردم تهران پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خیابانهای تهران

آقای روحانی این تصاویر را ببین.یک روزی اینگونه استقبال میکردن از او.

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - خرداد 1388

و حالا...

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - اردیبهشت 1392

آقای روحانی سرمایه تو خون شهداست پس بدان این سرمایه را چگونه خرج میکنی.و ما از امروز در کنارت هستیم و پشت انقلاب را خالی نخواهیم کرد.

و در این جا باید از زحمات آقای احمدی نژاد تشکر کرد و اشتباهاتشان را هم پذیرفت.


[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 حسن روحانی با کسب 18میلیون 613هزار 329 رأی اکثریت مطلق آرا را کسب و رئیس‌جمهور شد.

براساس نتيجه قطعي شمارش آراي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حسن روحاني با 18 ميليون و 613 هزار و 329 راي از کل آرا ماخوذه در مرحله اول به عنوان رييس جمهور منتخب مردم براي 4 سال آينده انتخاب شد.
حسن روحاني متولد 21 آبان 1327 در سرخه شهرستان سمنان است. وي که در حال حاضر علاوه بر نمايندگي مردم تهران در مجلس خبرگان، رييس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام است، عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام و شوراي عالي امنيت ملي را در کارنامه خود دارد.
روحاني، نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در دوره چهارم و دوره پنجم و دبير شوراي عالي امنيت ملي از سال 1368 تا 1384 بوده است.او در اين سمت، رئيس تيم هسته‌اي و مذاکره‌کننده ارشد ايران با سه کشور اروپايي آلمان، فرانسه و بريتانيا در مورد برنامه هسته‌اي ايران بود.
در 22 فروردين 92، حسن روحاني با شعار «دولت تدبير و اميد» براي انتخابات رياست جمهوري رسماً اعلام کانديداتوري کرد. وي در 17 ارديبهشت، با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نام خود را براي رقابت 24 خرداد ثبت کرد.

پی نوشت: ماهم به نوبه خود به ایشان و همه ی ملت ایران تبریک می گوییم.

[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 وب سایت رسمی نظرسنجی انتخابات

برای نظر دادن کلیک کنید

ورود به سایت

خبرگزاری فارس: شعبانی: رئیس‎جمهوری همطراز با دهه چهارم انقلاب انتخاب کنیم

 

 

 

[ پنج شنبه 17 شهريور 1387برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

کي‌روش در پله دوازدهم بهترين مربيان جهان


سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران با کسب 7871 امتياز همچنان در رده دوازدهم بهترين‌ مربيان جهان قرار دارد.


 

در تازه‌ترين رده‌بندي مربيان ملي جهان که توسط سايت رنکينگ مربيان دنيا انجام شده، کارلوس کي‌روش با کسب امتياز فوق مقام دوازدهمي خود را حفظ کرد و بالاتر از پائولو بنتو، هموطن خويش که هدايت تيم ملي پرتغال را برعهده دارد(7669 امتياز، رده سيزدهم) و پايين‌تر از خوزه لاتوره، مسئول فني تيم ملي مکزيک (8305 امتياز،‌ رده يازدهم ) جاي گرفت.

به گزارش فارس، در اين فهرست ويسنته دل‌بوسکه، يواخيم لو، برت‌فان‌مارويک،‌اسکار تابارس،‌باب برادلي، راي‌نالدو روئدا، فابيو کاپلو، مورتن اولسن، کلاديو چزارو پراندلي، سزار فارياس و دولاتوره بالاتر از مربي خارجي ايران قرار گرفتند.
[ چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

شکست استقلال در روز جشن قهرماني


داماش با نتيجه دو بر يک استقلال را برد تا جشن قهرماني آبي‌پوشان پايتخت با طعم شکست همراه شود.


 

ديدار نهايي هفته‌ي سي و چهارم ليگ برتر فوتبال با برتري دو بر يک داماش برابر استقلال به پايان رسيد. در اين ديدار استقلال بر بازي سوار بود اما در نهايت داماش توانست برابر صد هزار هوادار آبي که براي جشن قهرماني در ورزشگاه حاضر شده بودند، با پيروزي ميدان را ترک کند.

تک گل استقلال را حسن اشجاري روي يک ضربه آزاد از پشت محوطه جريمه در دقيقه 31 و گل‌هاي داماش را محمدرضا مهدوي و حسين ابراهيمي در دقايق 67 و 80 به ثمر رساندند.

در اين ديدار استقلال بارها مي‌توانست دروازه‌ي حريفش را باز کند که با ناکامي مواجه شد. در دقيقه 44 عباس محمدرضايي در شرايطي تک به تک فرصت مناسبي را از دست داد و در دقيقه 84 نيز ضربه برگردان زيباي مجيدي در آستانه‌ي ورود به دروازه داماش با واکنش ديدني رودباريان همراه شد.

در ادامه، ارسال خوب جباري براي نکونام با ضربه سر او همراه شد، ولي اين ضربه از کنار دروازه راهي اوت شد. آخرين فرصت استقلال را نيز مجيدي در دومين دقيقه وقت‌هاي تلف شده از دست داد. شوت سنگين او از پشت محوطه جريمه را رودباريان به خوبي دفع کرد تا استقلال با وجود قهرماني، ليگ را با شکست به پايان ببرد.
[ جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

جدايي قلعه‌نويي از استقلال قطعي شد


معاون اجرايي باشگاه استقلال از جدايي امير قلعه‌نويي بعد از ديدار مقابل الشباب امارات از جمع آبي‌پوشان خبر داد.


 

اين روزها شايعات فراواني مبني عدم تمديد قرارداد امير قلعه نويي با آبي پوشان به گوش مي رسد که به نظر مي رسد اين اتفاق در حال رخ دادن است و سرمربي کنوني استقلال از اين تيم جدا خواهد شد.

امير عرب معاون اجرايي باشگاه استقلال با اعلام خبر جدايي امير قلعه نويي گفت: وي چند پيشنهاد داخلي و خارجي دارد و 2 - 3 تيم از کشورهاي خليج فارس براي استخدام وي با او تماس گرفتند از سوي ديگر مي دانم که قلعه نويي پيشنهادهاي فراواني از تيم هاي ديگر دارد و او قطعا از استقلال جدا خواهد شد.

به گزارش فارس به گفته علي فتح الله زاده قرارداد قلعه نويي با استقلال 2 ساله است اما به نظر مي رسد سرمربي استقلال تصميمش را براي جدايي از استقلال گرفته است
[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 خداحافظی تلخ مهدوی‌کیا + عکس

4454

343434

خداحافظ مرد روز های سخت

خداحافظ مرد روزهای ناملایمات

[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور شب گذشته(دوشنبه) به صورت سرزده در منزل پدري ابوالفضل پورعرب در جنوب تهران حضور يافت و ضمن عيادت از اين بازيگر مشهور سينماي کشور ، در جريان وضعيت سلامتي و روند درمان وي قرار گرفت.

رئيس‌جمهور در اين ديدار که فضاي بسيار صميمي و دوستانه‌اي داشت، ضمن آرزوي سلامتي و توفيق براي پورعرب؛ نسبت به پيگيري‌هاي لازم جهت تسريع در روند درمان و بهبود سلامتي وي تاکيد کرد.

در اين ديدار ابوالفضل پورعرب با اشاره به نوع بيماري و روند درماني خود، خاطراتي از دوران بازيگري‌اش را براي رئيس‌جمهور بيان کرد.

همچنين مادر پورعرب که از حضور رئيس‌جمهور در منزلش بسيار خوشحال بود، عيادت احمدي‌نژاد از پسرش را موجب دلگرمي و تقويت روحيه فرزند مريض خود دانست و يک جلد قرآن کريم به رئيس‌جمهور اهداء کرد.




[ سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

علي کريمي از فوتبال خداحافظي کرد


کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس از فوتبال خداحافظي کرد.


 

 علي کريمي بازيکن و کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در پايان فينال جام حذفي از دنياي قهرماني خداحافظي کرد.

به گزارش فارس، وي پس از شکست پرسپوليس در فينال جام حذفي مقابل سپاهان در حالي که گريه مي‌کرد اعلام کرد که براي هميشه از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.

امروز علاوه بر علي کريمي، مهدي مهدوي کيا نيز براي هميشه کفش هايش را اويخت و از دنياي فوتبال خداحافظي کرد.
[ یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

چلسي و بنفيکا راهي فينال ليگ اروپا شدند


تيم هاي چلسي و بنفيکا با غلبه بر مهمانان خود راهي فينال ليگ اروپا شدند.


 

دور برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ اروپا شب گذشته با دو ديدار آغاز شد که طي آنها تيم هاي چلسي و بنفيکا بر حريفان خود غلبه کردند تا راهي فينال اين رقابت ها شوند.

به گزارش ايسنا،در لندن چلسي در حاليکه در بازي رفت موفق شده بود بازل سوئيس را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد اينبار با نتيجه 3 بر يک اين تيم سوئيسي را شکست داد تا در مجموع دو ديدار با برتري 5 بر 2 به فينال راه يابد. در اين ديدار ابتدا محمد صالح در دقيقه 45 مهمان را پيش انداخت اما فرناندو تورس (50) , ويکتور موسي (52) و داويد لوئيس (59) براي آبي هاي لندن گل زدند تا قهرمان فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا در اين فصل به فينال ليگ اروپا برسد.

در ديگر ديدار اين مرحله بنفيکا که در بازي رفت با يک گل به فنرباغچه باخته بود موفق شد در بازي برگشت با نتيجه 3 بر يک پيروز شود تا در مجموع با برتري 3 بر 2 برابر اين حريف ترکيه اي، حريف چلسي در بازي فينال شود.

براي بنفيکا در اين ديدار نيکولاس گايتان (9) و اسکار کاردوسو (35 و 67) گلزني کردند و درک کويت (23) از روي نقطه پنالتي تک گل مهمان را به ثمر رساند.

فينال چهارمين دوره ليگ اروپا 15 مي در آمستردام هلند برگزار مي شود.

تابلو نتايج (مجموع رفت و برگشت)

چلسي 5 - بازل 2

بنفيکا 3 - فنرباغچه 2
[ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  با توجه به فرمول قیمت‌گذاری خودرو که برابر است با:

(دو درصد - شاخص کیفیت + نرخ تورم) قیمت سال گذشته + قیمت سال گذشته = قیمت خودرو

و با توجه به آنکه میزان شاخص کیفیت خودرو به طور میانگین عددی بین منفی پنج دهم درصد و مثبت یک درصد بوده و تاثیر این میزان در فرمول قیمت‌گذاری خودرو بسیار ناچیز و قابل چشم‌پوشی است، ساده شده این فرمول برابر است با:

(دو درصد - نرخ تورم) قیمت سال گذشته + قیمت سال گذشته = قیمت خودرو

بنابراین با توجه به نرخ تورم اعلامی از سوی گذشته شورای رقابت، قیمت جدید برخی خودروهای داخلی به شرح زیر محاسبه شده است:

ردیف

نوع خودرو

تورم بخشی

قیمت محاسبه شده

1

پراید اس‌ایکس

50.8 درصد

14 میلیون و 900 هزار تومان

2

تیبا

52.1 درصد

19 میلیون و 500 هزار تومان

3

پژو 405 اس‌ال‌ایکس

59.7 درصد

23 میلیون و 700 هزار تومان

4

سمند ال‌ایکس

54.3 درصد

25 میلیون و 550 هزار تومان

5

تندر 90 مدل ای دو

53.26 درصد

25 میلیون و 580 هزار تومان

6

پژو پارس سال

53.26 درصد

28 میلیون و 680 هزار تومان

7

مگان 2000 اتومات

53.26 درصد

55 میلیون و 815 هزار تومان

8

پژو 206 تیپ 2

53.26 درصد

24 میلیون تومان و 225 هزار تومان

9

مزدا 2 تیپ 2

53.26 درصد

53 میلیون و 830 هزار تومان


[ جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

تحقير کاتالان‌هاي بي‌روحيه در نيوکمپ


تيم فوتبال بايرن مونيخ شکستي سنگين را در نيوکمپ بر بارسلونا تحميل کرد.


 

در دومين بازي از دور برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا، تيم فوتبال بارسلوناي اسپانيا در حالي در ورزشگاه خانگي خود نيوکمپ ميزبان بايرن مونيخ آلمان بود که در بازي رفت و در ورزشگاه آليانز آره‌نا مقابل اين تيم با نتيجه سنگين 4 بر صفر شکست خورده بود.

اين بازي در حالي برگزار مي‌شد که شب گذشته بورسيا دورتموند موفق شده بود در يک بازي حساس و نفس‌گير با نتيجه 4 بر 3 رئال مادريد ديگر نماينده اسپانيا را در مجموع دو بازي رفت و برگشت با شکست مواجه کرده و به فينال اين رقابت‌ها در ومبلي لندن راه يابد.

اين بازي به نوعي دومين تقابل اسپانيايي ـ آلماني در ليگ قهرمانان اروپا محسوب مي‌شد که در اولين تقابل ژرمن‌ها برنده بودند و در اين بازي نيز با توجه به نتيجه بازي رفت شانس ژرمن‌ها براي صعود به فينال و برگزاري ديداري تمام آلماني بسيار زياد بود.

نکته جالب توجه در مورد اين بازي نيمکت‌نشيني ليونل مسي ستاره بارسلونا بود که همگان را شگفت‌زده کرد.

اين بازي با حملات جسته و گريخته دو تيم در جريان بود و مهم‌ترين و حساس‌ترين صحنه بازي روي شوت پدرو از خارج محوطه جريمه خلق شد که نوير دروازه‌بان بايرن از زير تيرک افقي توپ را به کرنر زد.

اين بازي در پايان با نتيجه 3 بر صفر به سود باواريايي‌ها خاتمه يافت.

در نيمه دوم اين بايرن ميهمان بود که عنان کار را در دست گرفت و موفق شد توسط روبن در دقيقه 48 يک بر صفر پيش افتد و در ادامه با گل به خودي پيکه در دقيقه 72 نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن و 6 بر صفر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت شد.

در دقيقه 76 هم مولر گل سوم بايرن را زد تا نتيجه 3 بر صفر شود.

بدين ترتيب تيم فوتبال بايرن مونيخ با پيروزي 7 بر صفر در مجموع دو ديدار رفت و برگشت بارسلونا را شکست داد و حريف بورسيا دورتموند در فينال ليگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي‌شود، شد تا در ليگ قهرمانان شاهد فينالي تمام ژرمني باشيم.
[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

ويلانووا: کاري مي‌کنيم هواداران به ما افتخار کنند


سرمربي بارسلونا پيش از بازي امشب تيمش مقابل بايرن‌مونيخ در دور برگشت ليگ قهرمانان اروپا اعلام کرد امشب کاري مي‌کنند که هواداران به آنها افتخار کنند.


 

تيتو ويلانووا در نشست خبري پيش از ديدار بارسلونا و بايرن‌مونيخ در دور برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در نيوکمپ اظهار داشت: بايد مقابل بايرن در بهترين شرايط خود باشيم. بايد گل بزنيم اما در عين حال خودمان باشيم و عالي بازي کنيم. نمي‌توانيم فقط به گل زدن فکر کنيم و بايد به خوب بازي کردن توجه کنيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: گل نخوردن در چنين شرايطي مهم است. اگر آنها گل بزنند، کار بسيار مشکل خواهد شد.

سرمربي بارسلونا خاطرنشان کرد: بازيکنان مي‌دانند اين مسابقه تا چه حد مي‌تواند سخت باشد. ما بارسا هستيم و نمي‌توانيم کنار بکشيم. اگر صعود نکنيم با سرهايي بالا زمين را ترک مي‌کنيم و کاري خواهيم کرد که هواداران‌مان به ما افتخار کنند.

ويلانووا اضافه کرد: مي‌دانيم بايد گل بزنيم اما بايد بازي خوبي را به نمايش بگذاريم. بايد تمام کارهاي خوبي را که انجام مي‌داديم، در زمين اجرا کنيم و تلاش کنيم بهتر از بايرن باشيم. لازم نيست در نيمه اول 2 گل بزنيم؛ آنها هم در دور رفت فقط يک گل در نيمه اول زدند.
[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

دورتموند با حذف رئال فيناليست شد


تيم فوتبال بروسيا دورتموند با حذف رئال مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا راه يافت.


 

 در اولين بازي از دور برگشت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در حالي در ورزشگاه مملو از تماشاگر سانتياگو برنابئو ميزبان بروسيا دورتموند آلمان بود که در بازي رفت مقابل نماينده ژرمن‌ها با نتيجه 4 بر يک شکست خورده بود.

اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود رئال مادريد به پايان رسيد.


نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

به گزارش فارس، اين بازي با حملات سنگين رئال مادريد روي دروازه دورتموند شروع شد، حملاتي که برخي از آنها بسيار خطرناک بود و رئالي‌ها تا آستانه فروپاشي دروازه دورتموند پيش رفتند اما در اين امر موفق نبودند.

در دقيقه 14 ماريو گوتسه به دليل مصدوميت مجبور به بيرون رفتن از زمين مسابقه شد و تعويضي اجباري را براي ژرمن‌ها رقم زد.

اما از اواسط نيمه اول دورتموند بازي را به تعادل کشاند و بعضا حملات خطرناکي هم روي دروازه ميزبان ترتيب داد.

در دقيقه 50 لواندوفسکي تا آستانه فرو ريختن دروازه رئال مادريد پيش رفت که شوت محکم او با بد اقبالي با تيرک افقي دروازه رئال برخورد کرد و به بيرون رفت.

در دقيقه 57 مورينيو دست به دو تعويض همزمان کرد تا تيم خود را کاملا هجومي کند بدين ترتيب کاکا و بنزما به جاي کوئنترائو و هيگواين به زمين مسابقه آمدند.

در دقيقه 62 گوندگان بهترين موقعيت دورتموند را در صحنه‌اي تک به تک از دست داد تا دورتموند نتواند در بازي برگشت هم گل اول بازي را بزند.

در دقيقه 83 کريم بنزما به گل خود اميدها را به اردوي قوهاي سپيد بازگرداند و نتيجه را يک بر صفر کرد تا رئال براي صعود به دو گل ديگر نياز داشته باشد.

فشار حملات رئال مادريد به اوج خود رسيد و سرخيو راموس موفق شد در دقيقه 88 گل دوم را بزند تا رئال مادريد 2 بر صفر پيش بيافتد.

در نهايت بازي با همان نتيجه 2 بر صفر به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

بدين ترتيب بروسيا دورتموند با شکست 4 بر 3 رئال مادريد در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به فينال ومبلي راه يافت.
[ چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

ترکيب احتمالي رئال-دورتموند در ليگ قهرمانان


تيم هاي فوتبال رئال مادريد و دورتموند روز سه شنبه در بازي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا در سانتياگو برنابئو به مصاف هم مي روند.


 

به گزارش خبرگزاري فرانسه از مادريد، دورتموند هفته گذشته در بازي رفت در آلمان با نتيجه چهار بر يک مقابل رئال به پيروزي رسيد.

ترکيب احتمالي دو تيم در بازي سه شنبه شب:

*رئال مادريد: ديه گو لوپز ، اسين، رافائل واران، سرخيو راموس، فابيو کونترائو ، ژابي آلونسو، سامي خديرا ، آنخل دي ماريا، مسوت اوزيل، کريستيانو رونالدو - کريم بنزما ( يا گونزالو ايگواين ).

سر مربي: ژوزه مورينيو.

*دورتموند: رومن وايدنفلر، لوکاژ پيشچک ( يا کوين گروسکروتز )، نون سابوتيچ، متس هوملز، مارسل اشملزر ، اسون بندر، ايلکاي گوندوغان ، جاکوب بلاژيکوفسکي ، ماريو گوتزه، مارکو ريوس ، روبرت لواندوفسکي.

سر مربي: يورگن کلاپ.
[ سه شنبه 10 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 امروز قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد ارز تهران 3590 تومان بود .
به گزارش نکونیوز، قیمت هر یورو در این بازار به 4700 تومان رسید .
این گزارش حاکی است قیمت هر قطعه سکه طلا در بازار طلای تهران هم یک میلیون و 357 هزار تومان بود .

[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

شکست سنگين رئال مادريد برابر دورتموند


تيم فوتبال بروسيا دورتموند در ديداري خانگي رئال مادريد را با شکستي سنگين بدرقه کرد.


 

در بازي دوم از دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بروسيا دورتموند آلمان در ورزشگاه زيگنال‌ ايدوناپارک ميزبان رئال مادريد اسپانيا بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر يک به سود دورتموند به پايان رسيد.

دورتموند خيلي زود در دقيقه 8 توسط لواندوفسکي به گل رسيد تا ژرمن‌ها يک بر صفر پيش بيافتند.

به گزارش فارس، در دقيقه 42 روي حرکتي زيبا رويس در داخل محوطه جريمه رئال مادريد سرنگون شد که هرچند دورتموندي‌ها به شدت معترض به خطاي پنالتي بودند اما داور دستور ادامه بازي را داد و همان توپ در يک ضدحمله برق‌آسا توسط رونالدو به گل تساوي رئال تبديل شد تا نيمه اول اين بازي با نتيجه تساوي يک بر يک خاتمه يابد.


 

در نيمه دوم باز هم دورتموند طوفاني آغاز کرد و لواندوفسکي موفق شد در دقايق 50 و 55 دو گل ديگر زده و ضمن هت‌تريک دورتموند را 3 بر يک پيش اندازد.

در ادامه و در دقيقه 67 روي خطايي که آلونسو روي رويس انجام داد، لواندوفسکي گل چهارم خود و دورتموند را از روي نقطه پنالتي زد تا رئال 4 بر يک عقب بيافتد.

اين بازي در پايان با همين نتيجه 4 بر يک به سود ژرمن‌ها به پايان رسيد.
[ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

تيتر روزنامه مارکا بعد از شکست بارسلونا(عکس)


روزنامه مارکا از بازي ديشب بارسلونا و بايرن مونيخ به يک جنگ تاريخي ياد کرد .


 

اين روزنامه اسپانيايي در صفحه اول خود به بررسي بازي بايرن مونيخ و بارسلونا پرداخته و از ناکامي بازيکنان بزرگ بارسلونا نظير ليونل مسي گفته است .


 

[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 674
بازدید ماه : 4358
بازدید کل : 275524
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس