عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

و چون انسان را آسيبى رسد، ما را -به پهلو خوابيده يا نشسته يا ايستاده- مى‏خواند، و چون گرفتاريش را برطرف كنيم چنان مى‏رود كه گويى ما را براى گرفتاريى كه به او رسيده، نخوانده است. اين گونه براى اسرافكاران آنچه انجام مى‏دادند زينت داده شده است.


سوره يونس آیه 12 

[ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خداى را از اينكه به پشه‏اى -يا فروتر [يا فراتر] از آن- مَثَل زند، شرم نيايد. پس كسانى كه ايمان آورده‏اند مى‏دانند كه آن [مَثَل‏] از جانب پروردگارشان بجاست؛ ولى كسانى كه به كفر گراييده‏اند مى‏گويند: «خدا از اين مَثَل چه قصد داشته است؟» [خدا] بسيارى را با آن گمراه، و بسيارى را با آن راهنمايى مى‏كند؛ و[لى‏] جز نافرمانان را با آن گمراه نمى‏كند.

سوره بقره آیه 26 

 

[ یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

كسانى كه پيمان خدا و سوگندهاى خود را به بهاى ناچيزى مى‏فروشند، آنان را در آخرت بهره‏اى نيست؛ و خدا روز قيامت با آنان سخن نمى‏گويد، و به ايشان نمى‏نگرد، و پاكشان نمى‏گرداند، و عذابى دردناك خواهند داشت.

سوره آل عمران آیه 77 

 

[ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

بگو: «بياييد تا آنچه را پروردگارتان بر شما حرام كرده براى شما بخوانم: چيزى را با او شريك قرار مدهيد؛ و به پدر و مادر احسان كنيد؛ و فرزندان خود را از بيم تنگدستى مكشيد؛ ما شما و آنان را روزى مى ‏رسانيم؛ و به كارهاى زشت -چه علنى آن و چه پوشيده‏[اش‏]- نزديك مشويد؛ و نَفْسى را كه خدا حرام گردانيده، جز بحق مكشيد. اينهاست كه [خدا] شما را به [انجام دادن‏] آن سفارش كرده است، باشد كه بينديشد. 


سوره انعام آیه 151 

[ جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شيطان شما را از تهيدستى بيم مى‏دهد و شما را به زشتى وامى ‏دارد؛ و[لى‏] خداوند از جانب خود به شما وعده آمرزش و بخشش مى ‏دهد، و خداوند گشايشگر داناست.

سوره بقره آیه 268 

[ پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

بر كسانى كه ايمان آورده و كارهاى شايسته كرده‏اند، گناهى در آنچه [قبلاً] کرده‏اند نيست، در صورتى كه تقوا پيشه كنند و ايمان بياورند و كارهاى شايسته كنند؛ سپس تقوا پيشه كنند و ايمان بياورند؛ آنگاه تقوا پيشه كنند و احسان نمايند، و خدا نيكوكاران را دوست مى‏دارد. 

سوره مائده آیه 93 

 

[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و این که از پروردگارتان طلب آمرزش کنید سپس به سوی او برگردید که شما را تا وقت معینی از مواهب زندگی به خوبی بهره مند سازد و هر صاحب فضلی را به اندازه فضیلتش عطا فرماید و اگر رو بگردانید, پس من قطعا برای شما از عذاب روز بزرگی می ترسم.

سوره ی هود آیات 3 و 4 

[ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دشمنی با گروهی شما را وادار نکند که درباره آنها عدالت نورزید، عدالت را رعایت کنید که به پرهیزکاری نزدیکتر است

سوره مائده آیه ی 8 

[ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

"ای اهل ایمان از خدا پروا داشته باشید و هر کس باید بنگرد که برای فردایش چه پیش فرستاده است و از خدا پروا داشته باشید بدرستیکه خدا به آنچه انجام میدهید آگاه است."

سوره ی حش آیه ی 18 

[ یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و کیست خوش گفتار تر از آن کس که به سوی خدا دعوت نماید و عمل صالح انجام دهد و بگوید :‌ « من (در برابر خدا) از تسلیم شدگانم ».

سوره مبارکه فصلت آیه ی 33

[ جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

قطعا بدترین جنبندگان نزد خداوند، کرها و لالهایی هستند که نمی اندیشند.

سوره انفال آیه ی 22 

[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شما را از یک نفس واحد آفرید، سپس جفتی را از آن قرار داد و برای شما از دامها هشت قسم پدید آورد. شما را پس از خلق در سه ظلمت، در شکمهای مادرانتان آفرید. این است خدا، پروردگار شما، فرمانروایی از آن اوست. خدایی جز او نیست، پس از درگاه او به کجا می روید؟

سوره زمر آیه ی 6 

[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آگاه باشید که آیین و مرام خالص، از آن خداست و کسانی که به جای او ولی و سرپرستی برای خود گرفته اند (به این بهانه که) ما آنها را جز برای اینکه ما را هرچه بیشتر به خدا نزدیک گردانند، نمی پرستیم؛ البته خدا میان آنان درباره آنچه که بر سر آن اختلاف دارند داوری خواهد کرد. در حقیقت خدا آن کسی را که دروغپردازِ ناسپاس است هدایت نمی کند.

سوره ی زمر آیه ی 3 

[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 همان كسانى كه ايمان آورده‏اند و دلهايشان به ياد خدا آرام مى‏ گيرد آگاه باش كه با ياد خدا دلها آرامش مى ‏يابد

سوره رعد آیه ی28

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

در حقيقت كسانى كه از بيم پروردگارشان هراسانند (۵۷)  
و كسانى كه به نشانه‏هاى پروردگارشان ايمان مى‏آورند (۵۸)  
و آنان كه به پروردگارشان شرك نمى‏آورند (۵۹)  
و كسانى كه آنچه را دادند [در راه خدا] مى‏دهند در حالى كه دلهايشان ترسان است [و مى‏دانند] كه به سوى پروردگارشان بازخواهند گشت (۶۰)  
 آنانند كه در كارهاى نيك شتاب مى‏ورزند و آنانند كه در انجام آنها سبقت مى‏جويند (۶۱)  
و هيچ كس را جز به قدر توانش تكليف نمى‏كنيم و نزد ما كتابى است كه به حق سخن مى‏گويد و آنان مورد ستم قرار نخواهند گرفت (۶۲) 

نشانه های موئمن سوره ی موئمنون

[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کسانی که دارایی‌های خود را در شب و روز و نهان و آشکار انفاق می‌کنند، پاداش آنان نزد پروردگارشان برای آنان خواهد بود، و نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می‌شوند. ((این آیه در شأن امیر مؤمنان، امام علی (علیه‌السلام) نازل شد ))

سوره بقره آیه 274

[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کسی که خواهان عزت است، باید از خدا بخواهد؛ چرا که تمام عزت برای خداست. سخنان پاکیزه به سوی خدا صعود می کند و عمل صالح آن را بالا می برد و آنها که نقشه های بد می کشند، عذاب سختی برای آنهاست و مکر آنان نابود می شود.

سوره ی فاطر آیه ی 10 

[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، اگر فاسقى برايتان خبرى آورد تحقيق كنيد، مباد از روى نادانى به مردمى آسيب برسانيد، آن گاه از كارى كه كرده‏ايد پشيمان شويد

سوره ی حجرات آیه ی 6 

[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

سوگند به انجير و زيتون، و سوگند به طور سينا، و سوگند به اين شهر امن، كه ما انسان را در بهترين صورت و نظام آفريديم، سپس او را به پايين‏ترين مرحله باز گردانيديم، مگر كسانى كه ايمان آورده‏اند و عمل شايسته انجام داده‏اند كه براى آنها پاداشى قطع نشدنى است، پس چه چيزى سبب مى‏شود كه بعد از اين، روز جزا را انكار كنى؟ آيا خداوند بهترين داوران نيست؟

سوره ی تين آيات 1 تا 8 

[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

سپس كتاب خدا را به آن بندگان خود كه برگزيديم به ميراث داديم، سپس برخى از آنان ستم كننده به نفس خود هستند و برخى از آنان ميانه روند و برخى با امر خداوند در كارهاى نيك پيشرو هستند، اين توفيق بزرگى است.

سوره فاطر آيه 32

[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

"ای اهل ایمان از خدا پروا داشته باشید و هر کس باید بنگرد که برای  فردایش چه پیش فرستاده است و از خدا پروا داشته باشید بدرستیکه خدا به آنچه انجام میدهید آگاه است."

سوره ی حشر آیه 18 

[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کیست كه دعاى مضطرّ را اجابت ميكند و گرفتارى را برطرف مي‏سازد، و شما(مسلمانان) را خلفاى زمین قرار مي‏دهد آیا معبودى با خداست؟! لیکن اندکی از مردم متذکر این حقیقتند.

سوره ی نمل آیه 62 

[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ناامید نباشید از رحمت خدا که همانا ناامید نمی شود کسی از رحمت خدا , مگر مردمانی که کافرند به خدا.

سوره ی یوسف آیه 87

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

در حقيقت كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست، ‏سپس ايستادگى كردند فرشتگان بر آنان فرود مى‏آيند [و مى‏گويند] هان بيم مداريد و غمين مباشيد و به بهشتى كه وعده يافته بوديد شاد باشيد

سوره ی مبارکه فصّلت آیه 30

[ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و اموال و فرزندانتان چيزى نيست كه شما را به پيشگاه ما نزديك گرداند مگر كسانى كه ايمان آورده و كار شايسته كرده باشند پس براى آنان دو برابر آنچه انجام داده‏اند پاداش است و آنها در غرفه‏ها[ى بهشتى] آسوده خاطر خواهند بود

سوره ی سباء آیه ی 37 

[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

بگو:عاقبت مرگی که از آنها فرار می کنید شما را البته ملاقات خواهد کرد و پس از مرگ به سوی خدایی که دانای پیدا و پنهان است بازگردانیده می شوید و او شما را به آنچه می کرده اید آگاه می سازد

سوره ی جمعه آیه ی 8 

[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ای مردمان با ایمان هیچ گروهی از شما گروه دیگر را مسخره نکند،شاید آنها از خود ایشان بهتر باشند و زنان زنان دیگر را مسخره ننمایند،شاید که مسخره شوندگان بهتر از آنان باشند و از یکدیگر عیب جویی نکنید و با لقبهای ناپسند سرزنش ننمایید و هر که توبه ننماید پس اینان ستمگرانند(11) شما که ایمان دارید از بسیاری گمانها(بدبینی) بپرهیزید که بعضی گمان ها گناه است، کنجکاوی در احوال دیگران مکنید و غیبت همدیگر را نکنید،آیا دوست دارید فردی از شما که گوشت مردار برادرش را بخورد؟!طوری که شما آن را بد می شمارید،از خدا بترسید که خدا توبه پذیر و مهربان است

سوره ی حجرات آیات 11 و 12
 

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کسانی که دیگران را بر خود مقدم می دانند هر چند خودشان بسیار نیازمند باشند، کسانی که از بخل و حرص نفس خویش باز داشته شده اند رستگارانند!

سوره ی حشر آیه ی 9

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

براى انسان، مامورانى است كه پى در پى، از پيش رو، و از پشت سرش او را از فرمان خدا ( حوادث غير حتمى) حفظ مى‏ كنند; (اما) خداوند سرنوشت هيچ قوم (و ملتى) را تغيير نمى‏ دهد مگر آنكه آنان آنچه را در خودشان است تغيير دهند! و هنگامى كه خدا اراده سویى به قومى (بخاطر اعمالشان) كند، هيچ چيز مانع آن نخواهد شد; و جز خدا، سرپرستى نخواهند داشت!

سوره رعد آیه ی 11 

[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

با كسانى باش كه پروردگار خود را صبح و عصر مى‏خوانند، و تنها رضاى او را مى‏طلبند! و هرگز بخاطر زيورهاى دنيا، چشمان خود را از آنها برمگير! و از كسانى كه قلبشان را از ياد خود غافل ساختيم اطاعت مكن! همانها كه از هواى نفس پيروى كردند، و كارهايشان افراطى است.

سوره ی کهف آیه ی 28 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3057
بازدید دیروز : 1414
بازدید هفته : 11484
بازدید ماه : 21528
بازدید کل : 302006
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس