عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

از آنان بپرس گواهى چه چيزى از همه برتر و در اثبات حقيقت رساتر است ؟ بگو : گواهى خدا از همه برتر است ، و او ميان من و شما به حقانيت من گواهى داده است ، و بگو : اين قرآن به من وحى شده است تا به وسيله آن شما و کسانى را که قرآن به آنان مى رسد هشدار دهم . آيا واقعاً شما گواهى مى دهيد که با خدا معبودان ديگرى است که با او شريک هستند ؟ بگو : من گواهى نمى دهم . بگو : جز اين نيست که او معبودى يگانه است و من از آنچه شريک او مى پنداريد دورى مى گزينم

سوره ی انعام آیه ی 19

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانید که زندگى دنیا، در حقیقت ، بازى و سرگرمى و آرایش و فخرفروشى شما به یکدیگر و فزون جویى در اموال و فرزندان است. [ .مثل آنها ]چون مثل بارانى است که کشاورزان را رستنى آن[ باران ]به شگفتى اندازد، سپس[ آن کشت ]خشک شود و آن را زرد بینى ، آنگاه خاشاک شود . و در آخرت[ دنیا پرستان را ]عذابى سخت است و[ مومنان را ]از جانب خدا آمرزش و خشنودى است ،  زندگانى دنیا جز کالاى فریبنده نیست.

سوره حدید آیه ی 20

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و در [روى] زمين به نخوت گام برمدار چرا كه هرگز زمين را نمی ‏توانى شكافت و در بلندى به كوهها نمى ‏توانى رسيد.

سوره اسراء آیه ی 37

[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

مگر كسي كه توبه كند و ايمان آورد و عمل صالح انجام دهد ، كه خداوند ( گناهان چنين كساني را مي‌بخشد و ) بديها و گناهان ( گذشته ) ايشان را به خوبيها و نيكيها تبديل مي‌كند ، و خداوند آمرزنده و مهربان است ( و نه تنها كه سيّئات را مي‌بخشد ، بلكه آنها را تبديل به حسنات مي‌نمايد )

سوره ی فرقان آیه ی 70

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

هر کس وساطت پسندیده ای کند (تا کار خیری مانند جهاد،احسان به مردم،وحل مشکلات جامعه انجام شود)بهره ای از آن برای خود او خواهد بود و هر کس وساطت ناپسند کند (تا شر و باطل به وجود آید و زیانی به مردم برسد) سهمی از (گناه و وبال) آن بر او خواهد بود و خدا همواره نگهبان بر هر چیزی است.

سوره ی نساء آیه ی 85

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

(ای انسان) آنچه که از نیکی به تو می رسد از سوی خداست و آنچه از بدی به تو رسد از سوی خود توست ( ای پیامبر از نیکی ها که از سوی ماست اینکه) تو را برای مردم به پیامبری فرستادیم و گواه بودن خدا (برای پیامبری تو) کافی است.

سوره نساء آیه ی 79

[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و هرکس کار زشتی را انجام دهد یا بر خود ستم ورزد سپس از خدا آمرزش طلبد خدا را بسیار آمرزنده و مهربان خواهد یافت و هرکس مرتکب گناهی شود فقط به زیان خود مرتکب می شود و خدا همواره دانا و حکیم است و هرکس مرتکب خطا یا گناهی شود پس آن را به بی گناهی نسبت دهد بی تردید بهتان و گناهی آشکار بر دوش گرفته است.

سوره ی نساء آیات 111 ، 112 ، 113

[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اگر کار خیری را آشکار کنید یا آن را پنهان دارید یا از بدی (دیگران) گذشت کنید (کاری مورد پسند خدا را انجام داده اید) یقینا خدا (با قدرت داشتن بر انتقام) همواره گذشت کننده و تواناست.

سوره ی نسا آیه ی 149

[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

یقینا آنان را گمراه می کنم [شیطان انسان را] و دچار آرزوهای دور و دراز (واهی و پوچ) می سازم و آنان را وادار می کنم که گوش های چهارپایان را [به نشانه حرام بودن بهره گیری از آنان] بشکافند و فرمانشان می دهم که آفرینش خدا را تغییر دهند (به این صورت که جنسیت مرد به زن و زن را به مرد برگردانند وفطرت پاکشان را به شرک بیالایند و زیبایی طبیعی ، روحی ، جسمی ، خود را به زشتی ها تبدیل کنند) و هرکس شیطان را به جای خدا سرپرست و یار خود گیرد مسلما به زیان آشکاری دچار شده است.

سوره ی نسا آیه ی 119

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خدا قاطعانه به شما فرمان می دهد که امانت ها را به صاحبانشان برگردانید و هنگامی که بین مردم داوری می کنید به عدالت داوری کنید یقینا (فرمان بازگرداندن امانت و عدالت در داوری) نیکو چیزی است که خدا شما را به آن موعظه می کند بی تردید خدا همواره شنوا و بیناست.

سوره ی نسا آیه ی 58

[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و نعمتها و مال و ثروتی که خدا به سبب آن برخی از شما را به برخی دیگر برتری داده آرزو مکنید (که آرزویش مایه حسد و فساد است  این تفاوت ها در برتری لازمه ی زندگی دنیاست و براساس محاسبات حکیمانه است اما در عین حال) برای مردان از آنچه کسب کرده اند بهره ای است  وبرای زنان هم از آنچه کسب کرده اند بهره ای است و (باکمک تقوا و عمل صالح) از بخشش خدا بخواهید یقینا خدا همواره بر همه چیز داناست.

سوره نسا آیه ی 32

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

هرکسی مرگ را می چشد و بدون تردید روز قیامت پاداش هایتان را به طور کامل به شما داده می شود پس هر که را از آتش دور نگه دارند و به بهشت درآورند مسلما کامیاب شده است و زندگی این دنیا جزء کالایی زیبنده نیست.

سوره آل عمران آیه ی 185 

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

و آنان که چون کار زشتی مرتکب شدند یا بر خود ستم ورزند ، خدا را یاد کنند و برای گناهانشان آمرزش خواهند و چه کسی جزء خدا گناهان را می آمرزد ، و دانسته و آگاهانه بر آنچه مرتکب شده اند پافشاری نمی کنند.

سوره آل عمران آیه ی 135

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

بگو خدایا ای مالک همه ی موجودات به هر که می خواهی حکومت می دهی و از هر که خواهی حکومت را می ستانی و هر که را خواهی عزت می بخشی و هرکه را خواهی خوار و بی مقدار می کنی هرخیری در دست توست و یقینا تو به هر کاری توانایی...  

سوره ی آل عمران آیه ی 26 

[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

محبت و عشق و خواستنی ها (که عبارت است از) زنان و فرزندان و اموال فراوان از طلا و نقره و اموال فراوان  و اسبان نشانه دار و چهارپایان و کشت و زراعت برای مردم آراسته شده است اینها کالای زندگی زودگذر دنیاست و خداست که بازگشت نیکو نزد اوست.

سوره آل عمران آیه ی 14

[ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4569
بازدید دیروز : 1414
بازدید هفته : 12996
بازدید ماه : 23040
بازدید کل : 303518
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس