عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

شکست سنگين بارسلونا در آليانز آره‌نا


تيم فوتبال بايرن مونيخ در دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا به يک برد قاطع مقابل بارسلونا دست يافت.


 

در اولين بازي از دور رفت نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا و در ديداري حساس تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آليانز آره‌نا ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين ديدار در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود تيم بايرن به پايان رسيد.

در اين بازي بايرن مونيخ با ترکيب نوير، لام، بواتنگ، دانته، آلابا، مارتينز، شواين اشتايگر، روبن، مولر، ريبري و گومز به ميدان رفته بود و بارسلونا نيز ويکتور والدز، دني آلوز، پيکه، بارترا، جوردي آلبا، ژاوي، بوسکتس، اينيستا، آلکسيس سانچز، ليونل مسي و پدرو رودريگز را در ترکيب اصلي خود داشت.

در دقيقه 25 مولر بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و بايرن را يک بر صفر پيش انداخت تا نيمه اول با همين نتيجه پايان يابد.

در اوايل نيمه دوم ماريو گومز روي يک صحنه مشکوک به آفسايد گل دوم بايرن را زد تا نتيجه 2 بر صفر شود.


 

آرين روبن در دقيقه 73 گل سوم بايرن را زد و در ادامه اين مولر بود که با زدن گل دوم خود و گل چهارم بايرن در دقيقه 84 نتيجه‌اي تحقير آميز را براي بارسلونا رقم زد.
[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

بياييد کمي فرهنگ داشته باشيم!


از دير باز، فوتبال دوستان ايراني با لقب «بهترين تماشاگران دنيا» شناخته شده‌اند، اما اين «بهترين»ها روز به روز بيشتر از فرهنگ و اخلاق دور مي‌شوند و آخر، کار را به جايي مي‌رسانند که اگر يک روز حضورشان در ورزشگاه ممنوع شود، مايه خوشحالي باشد!


 

در سال‌هاي اخير و به ويژه سال 91، پيشکسوتان عرصه اخلاق و ورزش بارها از لزوم اخلاق مداري و فرهنگ صحيح هواداري صحبت کردند. مغز کلام آنها اين بود که هواداران يک تيم بايد به معناي واقعي کلمه «هوادار تيم خود» باشند و در هر شرايطي از آن حمايت کنند. هوادار بايد تيم خود را تشويق کند و به تيم حريف احترام بگذارد. تنها در اين صورت است که فرهنگ و اخلاق در ورزشگاه ها حاکم مي‌شود.

به گزارش ايسنا، هنوز چند روز از آغاز سال جديد نگذشته بود که بر خلاف انتظار همگان، مبني بر رواج اخلاق در ورزشگاه‌ها در سال 92 ، هواداران دو تيم مطرح کشور در ديدار نيمه نهايي جام حذفي با شدت هر چه تمام‌تر از خجالت هم در آمدند و شعارهايي سر دادند که عجيب بود چرا چمن سبز ورزشگاه آزادي از شرم آنها سرخ نشد؟!

پدري گوش‌هاي فرزند خردسالش را گرفت که مبادا کودکش حرف تازه‌اي ياد بگيرد و با بازگو کردن آن در محفلي خانوادگي آبروي خاندانش را ببرد. پخش کننده تلويزيوني و راديويي بازي هم از شرم انتشار حرف‌ها و شعارها پيچ صداي بازي را آنقدر کم کردند که گويي ورزشگاه از تماشاگر خالي است؛ اين کارها به خاطر همان هواداراني بود که سال‌ها «بهترينشان» مي خواندند.

سخن فقط از هواداران استقلال و سپاهان نيست، بلکه همه تماشاگران فوتبال در ايران از همين فرهنگ – يا بهتر است بگوييم بي‌فرهنگي – تبعيت مي‌کنند. گويي فحاشي در ورزشگاه به يک قانون تبديل شده و اگر هواداراني عليه بازيکن رقيب – و بدتر از آن بازيکنان تيم خودي – فحاشي نکنند، کارشان را درست انجام نداده‌اند.

امروز (دوشنبه) بار ديگر استقلال و سپاهان با هم ديدار مي‌کنند و اين بار ، مصاف آنها براي کسب قهرماني ليگ برتر است. هواداران اين دو تيم و همه تيم‌هاي ديگر بايد بدانند که جام قهرماني را به تيمي مي‌دهند که بهتر بازي کند و از فرصت‌هايش بيشترين بهره را ببرد نه تيمي که هوادارانش ناسزاهاي تند و صريح‌تري سر داده باشند.

فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال در کنار تمام نقص‌ها واشکالاتش، خوبي‌هايي هم داشت. يکي از اين نکات مثبت – و شايد مثبت‌ترين رويداد فوتبال ايران در سال‌هاي اخير – حرکت اخلاقي هواداران گهر دورود بود. آنها هرگز عليه حريف شعار ندادند و حتي پس از باخت، بازيکنان حريف را تشويق کردند. به جرأت مي‌توان گفت که در حال حاضر تنها هواداران گهر هستند که نشاني از «بهترين هواداران دنيا» را با خود دارند.

بهترين هوادار دنيا کسي است که تيمش را اگر بالاي جدول باشد يا پايين آن، ببرد يا ببازد و صرفا به اين دليل که تلاش خود را براي پيروزي انجام دهد، لايق تشويق بداند و دست از حمايتش برندارد. روي سخن ما با کساني است که از اين پس براي تشويق تيم‌هايشان به ورزشگاه مي‌روند. مهم هم نيست که طرفدار کدام تيم هستند. آبي هستند يا سرخ، سبز، سفيد يا زرد. ديگر تعارف و چرب زباني کافيست. روزگاري است که در ورزشگاه‌هاي ايران از «بهترين هواداران دنيا» خبري نيست. بياييد پيش از آن که گونه اين نوع هوادار، کاملا منقرض شود، کمي با فرهنگ‌تر باشيم و به آبروي خود بيش از اين چوب حراج نزنيم.

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 سخنگوی کمیسیون قضایی در گفت‌وگو با فارس پیش‌بینی کرد

کاهش ۹۰ درصدی زندانیان مهریه در سال ۹۲

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس کاهش ۹۰ درصدی زندانیان مهریه در سال ۹۲ را پیش‌بینی کرد.

 

 

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس، اظهار داشت: خوشبختانه لایحه حمایت از خانواده پس از بررسی‌های مختلف تصویب و با دستور رئیس مجلس ابلاغ شد.

وی افزود: با اجرای این قانون طی چند روز آینده به مرور شاهد کاهش زندانیان مهریه خواهیم بود.

نماینده مردم فریدن در ادامه با اشاره به لایحه نحوه اجرای محکومیت‌های مالی، گفت: با تصویب این لایحه و اجرای هم زمان آن با قانون حمایت از خانواده شاهد کاهش 90 درصدی زندانیان مهریه در سال 92 خواهیم بود.

اسفنانی در خصوص لایحه قانون مجازات اسلامی، تصریح کرد: این لایحه همچنان در شورای نگهبان است اما طی چند روز آتی نتایج بررسی شورای نگهبان در خصوص این لایحه نیز اعلام می‌شود.

اسفنانی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی لوایح مربوط به آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و جرائم رایانه‌ای در دستور کار کمیسیون قضایی قرار دارد.

[ دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

مراسم ختم مادر مهدوي‌کيا برگزار شد


مراسم ختم مادر مهدي مهدوي کيا با حضور اهالي ورزش، هنرمندان و جمع کثيري از مردم برگزار شد.


 

مراسم ختم مادر مهدي مهدوي‌کيا از ساعت 14 امروز در مسجد نور ميدان فاطمي برگزار شد.
به گزارش فارس، در اين مراسم جمع کثيري از مردم، اهالي ورزش، همبازي‌هاي سابق مهدوي‌کيا در تيم ملي و بازيکنان مختلف در ليگ برتر حضور داشتند.
باز هم سوژه اصلي اين مراسم علي دايي و محمد رويانيان بودند. در شرايطي که رويانيان در دومين صندلي جلوي مسجد نشسته بود با ديدن دايي بلند شد تا با او دست بدهد اما به يکباره دايي دست او را کنار زد و به داخل جمعيت رفت. مردم با ديدن اين صحنه واقعا تعجب کرده بودند.
علي کريمي اولين نفري بود که امروز در مسجد نور حضور پيدا کرد و سريعا مسجد را ترک کرد.
حضور امير قلعه‌نويي و اعضاي کادر فني استقلال نيز سوژه اصلي مراسم امروز بود.
*با توجه به ازدحام زياد خبرنگاران و عکاسان دقايقي نظم مسجد به هم خورده بود که بارها بلند‌گوي مسجد از خبرنگاران خواست تا براي حفظ نظم اين مراسم همکاري لازم را انجام دهند.
*خيابان‌هاي منتهي به مسجد نور نيز مملو از هواداران پرسپوليس و فوتبال ايران بود.
*امير قلعه‌نويي وقتي وارد مراسم شد با ديدن مهدوي‌کيا به او گفت: واقعا مي‌دانم درد از دست دادن مادر چقدر سخت است. انشاءالله خدا به تو صبر بدهد.پ
*کليه بازيکنان پرسپوليس نيز از جمله نيلسون و پروويچ در مراسم امروز حضور داشتند.
*اعضاي کادر فني تيم ملي نيز در مراسم امروز حضور پررنگي داشتند.
[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خبرگزاری فارس: زلزله 6.1 ریشتری در دشتی/ نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی

 

زلزله 6.1 ریشتری در دشتی/ نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی

ساعت 16:22:49 امروز زلزله‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر را لرزاند.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مرکز این زمین لرزه 6.1 ریشتری شهر کاکی در نزدیکی خورموج گزارش شده و زمین‌لرزه در عمق 12 کیلو‌متری زمین به وقوع پیوسته است.

بر اساس این گزارش به دلیل زمین لرزه نسبتا شدید کوه مند در اطراف کاکی ریزش شدید داشته و گرد و خاک زیادی در اطراف کوه دیده می‌شود.

زمین لرزه 6.1 ریشتری ظهر امروز چندین پس لرزه داشته اما تاکنون گزارشی از خسارات مالی و یا جانی آن تهیه نشده است.

گفتنی است چند روز پیش نیز زمین‌لرزه‎ای به بزرگی 4.2 ریشتر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در استان بوشهر را لرزانده بود.

نیروگاه اتمی بوشهر در شرایط عادی است

بر اساس گزارش خبرنگار فارس در بوشهر وضعیت نیروگاه اتمی بوشهر هم‌اکنون عادی است.

گفتنی است فاصله تقریبا صد کیلومتری میان کانون زلزله با نیروگاه اتمی بوشهر وجود داشته است.

[ سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

واکنش تند باشگاه الهلال به حرف‌هاي قلعه‌نويي


رييس باشگاه الهلال عربستان نسبت به حرف‌هاي امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با تيمش واکنش نشان داد و اعلام کرد که مراتب اعتراض خود را به فدراسيون فوتبال عربستان ارائه کرده است.


 

استقلال در سومين بازي خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا دست به کار بزرگي زد و موفق شد الهلال عربستان را مقابل هواداران خود با نتيجه‌ دو بر يک شکست دهد.

به گزارش ايسنا،قبل از بازي، سعودي‌ها همچون گذشته دست از حاشيه سازي بر نداشتند و کاروان استقلال را چند ساعت در فرودگاه معطل کردند که اين باعث اعتراض مسئولان آبي پوش به ويژه امير قلعه‌نويي، سرمربي اين تيم شد.

سايت «ايلاف» عربستان و الجزيره قطر مدعي شدند که امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال در نشست قبل از بازي تيمش با الهلال از رفتار بد سعودي‌ها با تيمش در فرودگاه ابراز ناراحتي و تهديد کرد که به خاطر اذيت شدن تيم او در فرودگاه در تهران همان رفتار را با کاروان الهلال خواهد کرد که اين اعتراض عبدالرحمن بن مساعد، رييس باشگاه الهلال را به دنبال داشت.

بن مساعد در حاشيه تمرين تيمش پيش از ديدار برگشت با استقلال در نشستي خبري گفت: مراتب اعتراض خود را به فدراسيون فوتبال عربستان ارائه داده‌ايم تا کنفدراسيون فوتبال آسيا را در جريان کار قرار دهد. سخنان سرمربي استقلال جدي است و بايد به آنها توجه کرد، چرا که او سرمربي استقلال به شمار مي‌آيد.

او افزود: در ديدار برابر استقلال نمايش بسيار خوبي داشتيم و فرصت‌هاي بي‌شماري را از دست داديم. بازيکنان ما نتوانستند از فرصت‌هاي به دست آمده استفاده کنند. اين در حالي بود که استقلال در 10 دقيقه پاياني به خوبي از موقعيت‌هاي خود بهره برد و بازي را تغيير داد. در ايران فقط براي پيروزي به ميدان مي رويم. براي صعود چاره اي جز کسب سه امتياز نداريم. اين گروه سخت‌ترين گروه به شمار مي‌آيد. تيم‌هاي بزرگي در گروه ما وجود دارند که هر کدام از آنها تاريخ درخشاني در کشور خود دارند.

[ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

    

مهدوي کيا عزادار شد


کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس عزادار شد.


به گزارش ورزش سه به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، مهدي مهدوي‌کيا امشب در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. مهدوي کيا کاپيتان پرسپوليس که قرار بود صبح روز جمعه به منظور حضور در اردوي تيم فوتبال پرسپوليس راهي رشت شود، دقايقي پيش از درگذشت ناگهاني مادرش مطلع شد و به اتفاق خانواده راهي اراک شد.

خانواده مهدوي کيا در برخي ايام سال در روستاي چشمه اراک زندگي مي‌کنند. مادر مهدوي کيا که در همين روستا به سر مي برد در اثر سکته دارفاني را وداع گفت.

مهدوي‌کيا که از اين خبر غم انگيز و تلخ مطلع شده بلافاصله به اتفاق خانواده راهي اراک شد و مراتب عدم حضورش در اردوي پرسپوليس را از طريق يکي از اعضاي خانواده به روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اطلاع داد.

 

پی نوشت : ما هم این ضایعه را به مهدی مهدوی کیای عزیز تسلیت عرض مینماییم.

 

[ شنبه 17 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

تیم مذاکره کننده ایرانی وارد آلماتی شد

تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان برای شرکت در مذاکرات ایران و ۱+۵ لحظاتی پیش وارد آلماتی قزاقستان شد.

 

_____________________________________________________________________________________

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به آلماتی، تیم مذاکره کننده ایرانی با گروه 1+5 به ریاست سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهر آلماتی شد.

علی باقری معاون سیاست خارجی و امنیت بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی، سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه، حمیدرضا عسگری مشاور وزیر امور خارجه و رسول موحدیان سفیر سابق ایران در لندن در ترکیب هیئت ایرانی همراه جلیلی حضور دارند.

قرار است هیئت‌های مذاکره کننده ایران و 1+5 روزهای جمعه و شنبه شانزدهم و هفدهم فروردین (5 و 5 آوریل) در آلماتی قزاقستان گردهم بیایند.

نتایج نشست کارشناسی و فنی که با حضور هیئت‌های کارشناسی ایران و 1+5 طی روزهای 28 و 29 اسفند ماه در شهر استانبول برگزار شد قرار است به نشست آلماتی 2 ارائه شود.

از سال 1387 تاکنون سه دور مذاکره بین ایران و گروه 1+5 در ژنو و دو دور در استانبول، یک دور در بغداد و یک دور در مسکو و یک دور هم در آلماتی قزاقستان برگزار شده است.

تیر ماه 1387، مهر ماه  1388، آذر ماه 1389 به ترتیب مذاکرات ژنو یک، دو و سه برگزار و استانبول بهمن 1389 و همچنین 26 فروردین ماه 1391 میزبان دور بعدی گفت‌وگوها بود. این مذاکرات سوم و چهارم خرداد در بغداد و 29 و 30 خرداد ماه در مسکو و هشتم و نهم اسفند 1391 در آلماتی برگزار شد.

[ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
عسل بدیعی دار فانی را وداع گفت:
مراسم خاکسپاری بعد از تعطیلات

عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ایست قلبی در بیمارستان لقمان دار فانی را وداع گفت. این بازیگر جوان در زمان حیاتش اعضای بدنش را اهدا کرده بود.

 

______________________________________________________________________________

مهدی احمدی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: متاسفانه عسل بدیعی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که بر اثر مسمومیت دارویی از روز گذشته در بیمارستان لقمان بستری شده بود، دقایقی پیش در بیمارستان لقمان به دلیل ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. 

وی در ادامه گفت: ایشان در زمان حیات‌شان اعضای بدنشان را اهدا کرده بودند که کارهای مربوط به اهدای اعضاء ایشان در حال انجام است. 

احمدی درباره مراسم خاکسپاری زنده‌یاد بدیعی گفت: هنوز مراسم خاکسپاری قطعی نیست اما احتمالا روز 15 فروردین‌ماه و پس از تعطیلات خواهد بود.

عسل بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود و از سال 75 با بازی در «بودن یا نبودن» ساخته کیانوش عیاری فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. وی روز گذشته به دلیل مشکل تنفسی در بیمارستان لقمان بستری شده بود که دچار مرگ مغزی شد و دقایقی پیش، درگذشت. 

پی نوشت : ما هم به نوبه خود این ضایعه را به خانواده ایشان و اهل سینما تسلیت میگوییم و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسئلت داریم

روحش شاد و یادش گرامی

[ دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

اشتباهات داور کره اي برد را از ايران گرفت


کارشناس داوري کشورمان گفت: داور کره اي به اشتباه گل صحيح ايران را خطا اعلام کرد و يک پنالتي اشتباه به ضرر تيم ملي اعلام کرد.


 

علي خسروي در خصوص عملکرد لي مينهو داور کره اي ديدار کويت و ايران ضمن بيان مطلب فوق گفت: بلايي که چندي پيش اين داور سر سپاهان آورد در اين بازي سر تيم ملي آورد و قضاوت او يکي از دلايل عمده از دست دادن پيروزي توسط تيم ملي ايران بود.

وي در مورد دليل اين صحبتش اظهار داشت: پنالتي را مهاجم کويت از داور گرفت در حالي که اصلاً در آن صحنه خطاي پنالتي رخ نداد. گل دوم ايران هم که توسط رضا قوچان نژاد به ثمر رسيد به اشتباه توسط داور مردود اعلام شد.

به گزارش مهر، کارشناس داوري ايران اضافه کرد: من نمي گويم اين داور کره اي اشتباهاتش تعمدي بود اما او در تشخيص خطاها اکثراً دچار اشتباه مي شود. اين در شرايطي است که اين داور جزو داوران اليت آسيا و کانديداي قضاوت در جام جهاني است.

[ پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 ساخت تراشه هوشمند قابل نصب در بدن انسان برای تشخیص سکته‌های قلبی

دانشمندان تراشه کوچکی با قابلیت کاشت داخل بدن انسان ساخته‌اند که به دستگاه موبایل شما اعلام می‌کند زمانی که در معرض ابتلا به سکته‌های قلبی قرار دارید، یک پیامک هشداردهنده ارسال کند.

 

 

 

به گزارش فارس به نقل از کامپلکس، این تراشه 14 میلیمتری قادر است 5 نوع علامت هشدار دهنده از حملات قلبی از جمله افزایش فشار پروتئین‌های تروپینین را تشخیص دهد.

این دستگاه الکترونیکی بسیار سبک همچنین توانایی سنجش گلوکز، لاکتوز و سطوح ATP را در بدن دارد. هدف اصلی از ساخت این دستگاه بررسی وضعیت خون در بدن انسان است و برای آن وظایف دیگری از جمله احتمال ابتلا به دیابت در نظر گرفته شده است.

به گفته دانشمندان سوئیسی، این حسگر همچنین می‌تواند مقدار دقیق دارو که بدن به آن نیاز دارد را برای بیماران سرطانی مشخص کند.

پزشکان می‌توانند این تراشه هوشمند را زیر پوست بدن کار بگذارند. این تراشه از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث با دستگاه‌های موبایلی از جمله گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار می‌کند و نتایج حاصل از آخرین بررسی‌های خود را به آن انتقال می‌دهد.

 

[ دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

کي‌روش:به توانايي بازيکنانم ايمان دارم


سرمربي تيم فوتبال ايران در آستانه ديدار با کويت در چارچوب مسابقات انتخابي جام ملت هاي آسيا گفت:به توانايي بازيکنانم براي پيروزي در ديدار فردا مقابل کويت ايمان دارم .


 

کارلوس کي روش در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني النهار کويت ضمن ابراز ناراحتي از غيبت محمدرضا خلعتبري و کريمي در ديدار مقابل کويت در عين حال تاکيد کرد: تيم ايران از بازيکنان خوبي برخوردار است و من به موفقيت همه آنها در انجام وظايف محوله در ديدار فردا ، اطمينان دارم.

به گزارش ايرنا، سرمربي تيم فوتبال ايران تصريح کرد: ديدار فردا مقابل کويت آسان نيست زيرا هر دو تيم انگيزه بالايي براي اين ديدار دارند.

کي روش افزود: از تيم فوتبال کويت اطلاعات خوبي دارم و اين تيم از دو بازيکن خوب به نام هاي بدر المطوع و يوسف ناصر برخوردار است که بسيار خطرناک هستند.

وي با بيان اينکه اين دو بازيکن را در ديدارهاي گذشته کويت زير نظر گرفته ام، افزود: بازيکنان خود را براي مهار آنها توجيه کرده ام.
[ دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درگذشت

عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت فولاد مبارکه اصفهان درگذشت.

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درگذشت
 

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه سپاهان، محمد رجایی، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت فولادمبارکه اصفهان روز اول فروردین دچار سانحه رانندگی شد و درگذشت.

وی از اردیبهشت ماه سال 1385 به عنوان مدیرعامل و سپس به عنوان رئیس هیأت مدیره شرکت فولاد مبارکه سپاهان منصوب شد.

 

[ یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خبرگزاری فارس: اقتصاد بدون نفت اولویت دولت آینده باشد/ ترویج تولید ملی سال۹۱ ریل‌گذاری شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی‌در نخستین روز از سال ۱۳۹۲ در جمع گسترده و پرشور هزاران نفر از زائران و مجاوران  حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا سلام ا…  علیهما در سخنان بسیار مهمی‌به ارزیابی دستاوردها و پیشرفتهای زیربنایی بزرگ ملت ایران درسال ۱۳۹۱ برغم ایجاد موانع عملی و تبلیغات گسترده و پرحجم از جانب بدخواهان ملت پرداختند و ضمن بیان نکات اساسی در خصوص موضوع مذاکره با آمریکا، همچنین الزامات حماسه اقتصادی به ویژه لزوم رهائی از وابستگی به نفت و توجه جدی به سیاستهای کلان اقتصادی ، و اقدام هوشمندانه پیش از اجرای نقشه دشمن را تبیین کردند و در خصوص حماسه سیاسی نیز انتخابات ریاست جمهوری را مظهر آن دانستند و تاکید کردند، در انتخابات باید همه سلیقه‌ها و جریانهای سیاسی معتقد به نظام جمهوری اسلامی‌حضور داشته باشند و با عنایت پروردگار و همت ملت ایران ، مشارکت گسترده ای نیز تحقق یابد زیرا انتخابات ریاست جمهوری در همه مسائل اصلی کشور تاثیر گذار است.

ایشان در سخنی مبنی بر حمله رژیم صهیونیستی تصریح کردند : رژیم غاصب صهیونیستی در حد و اندازه ای نیست که در صف دشمنان ملت ایران به حساب بیاید . رهبر انقلاب اسلامی‌با اشاره به برخی تهدیدهای سردمداران رژیم صهیونیستی     مبنی بر حمله نظامی‌به ایران ، تاکید کردند : اگر غلطی از آنها سر بزند ، جمهوری اسلامی‌ایران ، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد .

 

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

نقي زاده: از مهدوي کيا متشکرم


هافبک تيم پرسپوليس گفت: از اين که آقاي مهدوي کيا در برنامه نود صحبت هايي در خصوص من داشتند و به بنده لطف نموده ممنونم و از وي تشکر مي کنم.


 

ميثم نقي زاده افزود: سال 91 براي من خيلي خوب بود چون توانستيم در تيم بزرگ و پرطرفدار پرسپوليس راه پيدا کنم و پيراهن اين تيم را بر تن کنم اميدوارم بتوانم براي تيم خود موثر واقع شوم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، وي درخصوص بازي با داماش در جام حذفي گفت: بازي حساسي مقابل داماش داريم چون ما روي جام حذفي حساب ويژه اي باز کرده ايم و بازي هاي اين جام به نسبت ليگ براي ما مهمتر است زيرا در ليگ شانسي نداريم و نمي توانيم بالاتر از رتبه پنجم رتبه اي را کسب کنيم به هر حال اميدوارم قهرمان جام حذفي شويم تا ناکامي خود را در ليگ جبران کنيم.

نقي زاده در خصوص صحبت هاي مهدي مهدوي کيا در برنامه خود گفت: از اين که آقاي مهدوي کيا در برنامه نود صحبت هايي در خصوص من داشته و به بنده لطف نموده از وي ممنونم و از وي تشکر مي کنم او بزرگ و الگوي فوتبال و فوتباليست هاي ماست اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشد و به آرزوهاي خود برسد.
[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

[ جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

ايران قهرمان جام جهاني کشتي آزاد شد


تيم ملي کشتي آزاد ايران با پيروزي مقابل روسيه، قهرمان جام جهاني در سال 2013 شد.


 

به گزارش ايسنا، فينال جام جهاني کشتي آزاد با حضور حدود 15 هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفري آزادي تهران بين ايران و روسيه برگزار شد که ملي پوشان ايران در يک مصاف جانانه حريف خود را شکست دادند و ضمن تکرار قهرماني سال قبل، انتقام شکست کشتي فرنگي از روسها را هم گرفتند.
حسن رحيمي، مسعود اسماعيل پور، صادق گودرزي، احسان لشگري، حامد تاتاري و کميل قاسمي شش برد ايران را مقابل روسيه رقم زدند و تنها مهدي تقوي کشتي اش را واگذار کرد.
اين قهرماني در حضور دکتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور کشور بدست آمد.وي در حال ورود به سالن با تشويق بسيار تماشاگران مواجه شد.
نتايج انفرادي مسابقه فينال
ايران 6- روسيه 1
55 کيلوگرم: حسن رحيمي 5 – نريمان اسرافيلوف 0 (3-0 و 2-0)
کشتي در وقت اول به کلينچ کشيد که گوي آبي يک خم را در اختيار رحيمي قرار داد. رحيمي هم با دو خم حريف را به پل زد و 3-0 برنده شد. رحيمي در وقت دوم اسرافيلوف را اسير حملات خود کرد و با دو زيرگيري تماشاگران را غرق در شادي کرد.

60 کيلوگرم: مسعود اسماعيل پور 3 – الکساندر بوگوموئف 1 (1-1 و 2-1)
در 30 ثانيه به پايان وقت اول اسماعيل پور خاک شد اما در 4 ثانيه به پايان وقت دست زير کتف حريف کرد و هر طور شده او را در خاک نشاند تا برنده شود. اسماعيل پور در وقت دوم هم اجازه خودنمايي به حريف روس نداد و با يک خاک و بارانداز 2 امتياز گرفت.

66 کيلوگرم: مهدي تقوي 1 – آلن گوگايف 4 (0-1 کلينچ و 1-3)
تقوي در حالي به مصاف نايب قهرمان سال 2010 جهان رفت که با داشتن دو مدال طلاي جهان در ويترين افتخاراتش، عناوين او به حريف روسش مي چربيد. گوگايف در وقت اول کشتي را بست و کلينچ هم به نفع او بود تا 1-0 برنده شود.
در وقت دوم گوگايف 90 ثانيه دفاع کرد اما در يک فرصت زير تقوي را گرفت که تقوي کنده کشي کرد و سپس به پشت حريفش رفت. داور وسط 2 امتياز براي روي پل رفتن به هر دو کشتي گير داد اما رئيس تشک تنها يک امتياز به تقوي داد. اعتراض مربيان ايران هم نتيجه نداد و تقوي اين کشتي را باخت.

74 کيلوگرم: صادق گودرزي 9 – کاهابر هوبژتي 6 (4-2، 0-1 و 5-3)
در ثانيه هاي پاياني وقت اول گودرزي براي زير رفت که هر دو کشتي گير نيم تيغ شدند. داور 3 امتياز به گودرزي و 2 امتياز به هوبژتي داد. اعتراض مربيان روس به راي داوران نتيجه اي نداشت و گودرزي يک امتياز ديگر گرفت.
يک دقيقه از وقت دوم گذشته بود که کشتي گير روس به پاي گودرزي رسيد اما صادق پايش را درآورد. چند ثانيه بعد هوبژتي گودرزي را در خاک نشاند و پيش افتاد تا 1-0 کشتي گير روسيه پيروز شود.
گودرزي ک بدني کم اورده بود در شروع تايم سوم دو بار خاک شد. گودرزي در ثانيه 50 يک امتياز را با زيرگيري جبران کرد اما بلافاصله باز هم خاک شد تا 3-1 عقب بيفتد. در 35 ثانيه به پايان گودرزي يک امتياز ديگر را هم جبران کرد و در 20 ثانيه به پايان امتياز چهارم را هم گرفت تا سالن منفجر شود. گودرزي در ثانيه پاياني هم باز حريف روس را خاک کرد تا ايران 3 بر يک از روسيه پيش افتد.

84 کيلوگرم: احسان لشگري2 - ماگومد ابراگيموف 0(1-0 کلينچ و 1-0 کلينچ)
وقت اول اين کشتي به کلينچ کشيد که گوي به نفع لشگري بيرون آمد و يک بر صفر برنده شد.
در ثانيه 59 از تايم دوم لشگري حريفش را به بيرون برد اما داوران به خاطر هل دادن امتيازي ندادند. تيم دوم هم به کلينچ کشيد که گوي باز هم به سود لشگري بيرون آمد و 1-0 پيروز شد تا با چهارمين برد انفرادي، ايران قهرمان جام جهاني شود.
96 کيلوگرم: حامد تاتاري 5 – يوري بلونوفسکي 0 (3-0 و 2-0)
تاتاري مانند کشتي هاي قبلي اش بسيار مطمئن نشان داد و تايم اول را با يک خاک و بارانداز برد. او در وقت دوم هم دو بار حريف روس را خاک کرد تا پنجمين برد ايران رقم بخورد.

120 کيلوگرم: کميل قاسمي 4– فليکس تسارکايف 0 (1-0 و 3-0)
قاسمي در يک کشتي برتر چند بار حريفش را در خاک نشاند تا ششمين برد ايران رقم بخورد.
[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 سیاه پوست یه دونده حرفه ای با مدال المپیکِ از کنیا.

 
سفید پوست یه دونده ی اسپانیاییِ.
آخر مسابقه بوده و اسپانیایی میبینه که کنیایی خیلی آروم داره میدوه,
متوجه میشه که کنیایی فکر میکنه مسابقه تموم شده,
برای همین به جای اینکه یک برد کثیف بدست بیاره,میره پشت حریفش و خط پایان رو نشونش میده.
[ یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

توقف بازی به خاطر شکسته شدن دروازه! + فیلم

توقف بازی به خاطر شکسته شدن دروازه! + فیلم
ديدار دو تيم توگو و الجزاير در چارچوب مرحله دوم رقابتهاي جام ملت هاي آفريقا به دليل شکستن دروازه متوقف شد.
فوتبال آنلاین: چهار دقيقه مانده به اتمام زمان بازي ديدار دو تيم توگو و الجزاير ، آدلن گيدورا هافبک الجزايري کنترلش را از دست داد و با شدت به دروازه حريف برخورد کرد که اين حادثه موجب شد تيرك دروازه از جاي دربيايد.در آغاز مسئولان سعي كردند كه آن را دوباره سر جاي خود قرار دهند اما متوجه شدند كه پايه آن شكسته است.
 اين برخورد باعث شد تا بازي متوقف شود اما پس از تعميرات رقابت از سرگرفته شد و با نتيجه 2 بر صفر به نفع  توگو به پايان رسيد.
 

 

 
[ دو شنبه 16 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

بارسلونا بهترين تيم جهان در سال 2012


در نخستين رده‌بندي فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال (IFFHS) در سال 2013 بارسلونا بهترين تيم جهان و اولسان بهترين تيم آسيا شدند. پرسپوليس هم با صعود چهارده پله‌اي در بين تيم‌هاي ايراني بيشترين پيشرفت را داشته است.

 

به گزارش خبرگزاري مهر، سايت فدراسيون بين‌المللي تاريخ و آمار فوتبال، امروز پنجشنبه نخستين رده‌بندي بهترين باشگاه‌‎هاي فوتبال جهان در سال 2013 را اعلام کرد که بر اين اساس تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا با کسب 307 امتياز همچنان در صدر اين رده‌‌بندي قرار دارد.
در اين رده‌بندي که 436 باشگاه دنيا مورد ارزيابي قرار گرفته‌‍اند، چلسي انگلستان با 279 امتياز، آتلتيکومادريد اسپانيا با 278 امتياز، بوکاجونيوز آرژانتين با 278 امتياز، کورينتيانس سائوپائولوي برزيل با 272 امتياز، بايرن مونيخ آلمان با 270 امتياز، رئال مادريد اسپانيا با 259 امتياز، يوونتوس ايتاليا با 231 امتياز، بوريسيادورتموند آلمان با 226 امتياز و المپيک ليون فرانسه با 224 امتياز رده‌هاي دوم تا دهم را به خود اختصاص دادند.
طبق اين رده‌بندي چلسي انگلستان قهرمان ليگ قهرمانان اروپا از رده چهارم به رده دوم رسيد، يوونتوس با 6 پله صعود از رده چهاردهم به رده هشتم دست يافت و دورتموند هم با 8 پله صعود جايگاه نهم دنيا را از آن خود کرد.
براساس اين گزارش، در رده‌بندي بهترين تيم‌هاي باشگاهي دنيا تنها نام سه تيم ايراني قرار دارد که تيم استقلال با 121 امتياز و 3 پله سقوط به رده 107 جهان رسيد. سپاهان اصفهان با 102 امتياز و چهار پله سقوط رده 148 جهان را از آن خود کرد و پرسپوليس با 75 امتياز و چهارده پله صعود، از رده 309 به رده 295 جهان رسيد.

رده‌بندي 10 تيم برتر باشگاهي آسيا هم به شرح زير است:
1- اولسان هيونداي کره‌جنوبي با 190 امتياز (رده 33 جهان)
2- پوهانگ استيلرز کره‌جنوبي با 149 امتياز (رده 63 جهان)
3- استقلال ايران با 121 امتياز (رده 107 جهان)
4- جئونبوک موتورز کره‌جنوبي با 5/120 امتياز (رده 108جهان)
5- الهلال عربستان با 5/119 امتياز (رده 109 جهان)
6- بنيادکار ازبکستان با 114 امتياز (رده 118 جهان)
7- الکويت سيتي کويت با 114 امتياز (رده 120 جهان)
8- کاشيما ريسول ژاپن با 111 امتياز (رده 125 جهان)
9- گوانگجو اورگرانده چين با 5/110 امتياز (رده 126 جهان)
10- الاتحاد عربستان با 5/110 امتياز (رده 127 جهان)
[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

بازتاب رکوردشکني مسي در مطبوعات آلمان


مطبوعات آلمان با تمجيد از رکوردشکني ستاره آرژانتيني بارسلونا او را پيکاسوي فوتبال دانستند.

 

 

     مطبوعات آلمان با اشاره به رکوردشکني ليونل مسي در تعداد گل‌هاي زده در يک سال پس از بازي مقابل رئال بتيس که ستاره آرژانتيني توانست با به ثمر رساندن هشتاد و ششمين گل رکورد گرد مولر، بمب‌افکن آلماني را با 85 گل در سال 1972 پشت سر بگذارد، به تمجيد از وي پرداختند.

بيلد با درج تيتر «مسي رکورد گلزني مولر را در هم شکست» اشاره کرد که «هيچ محدوديتي براي کارهايي که مسي‌ مي‌تواند انجام بدهد، وجود ندارد.»

 

به گزارش فارس، اين روزنامه در صفحات ورزشي خود نوشت: مسي همچنين هنوز فرصت دارد در رقابت‌هاي لاليگا و کوپا دل ري تا پايان سال رکورد خود را افزايش دهد.

 

کيکر نيز در گزارش خود نوشت: مسي تاريخ را از نو نوشت. دو گل مسي به خصوص دومين گل که به زيبايي به ثمر رسيد رکورد مولر را در هم شکست که در سال 1972 توانست 85 گل به نام خود ثبت کند.

 

زود دويچه سايتونگ نيز با تيتر «مسي به رکورد مولر پايان داد» در ادامه نوشت: رکورد 40 ساله فرو ريخت.

 

اين روزنامه مسي را «پيکاسوي فوتبال، اسطوره ماوراء زميني و نابغه‌اي که لباس بارسلونا را بر تن کرده است» توصيف کرد.

 

اين روزنامه همچنين يادآور شد: مسي 3 قهرماني در ليگ قهرمانان، 5 قهرماني در لاليگا و دو قهرماني در جام حذفي به علاوه قهرماني المپيک در سال 2008 را در کارنامه دارد و 3 بار به عنوان مرد سال فوتبال معرفي شده است. او در ابتداي نوامبر «پله» را پشت سر گذاشت و پس از آن از رکورد گرد مولر نيز عبور کرد.


[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

مهدوي کيا در صدر محبوب‌ترين بازيکنان جهان


کاپيتان باشگاه پرسپوليس در صدر محبوب‌ترين بازيکنان جهان قرار دارد.

   مهدي مهدوي کيا با 121 هزار و 941 راي در پايان دومين مرحله از راي گيري محبوب‌ترين بازيکنان جهان در صدر فهرست محبوب‌ترين بازيکنان قرار گرفت.

در اين فهرست سيد مهدي رحمتي با 61 هزار و 596 راي نيز در رده دوم آسيا و جهان قرار گرفته است.
در فهرست مرحله دوم نام محرم نويد کيا هم وجود داشت و به دليل قرار گرفتن در رده ششم در پايان اين مرحله، از حضور در راي‌گيري مرحله سوم بازماند.
مرحله سوم و پاياني راي‌گيري اول دسامبر تا سوم ژانويه برگزار مي‌شود تا محبوب‌ترين بازيکن دنيا در سال 2012  از ميان 32 نفر انتخاب شده مشخص شود.
[ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اهدا کفش طلائی‎ رونالدو به کودکان غزه

سایت شبکه خبری راشاتودی از کمک یک و نیم میلیون یورویی کریستیانیو رونالدو به کودکان فلسطینی خبر داد.
به گزارش ایسنا، شبکه خبری تلویزیونی راشاتودی اعلام کرد، رونالدو مبلغ یک و نیم میلیون یورویی را به کودکان فلسطینی اعطا کرده است. او همچنین کفش طلای خود را که در سال 2011 به دست آورد به بنیاد خیریه باشگاه داده است.
 
البته این برای نخستین بار نیست که رونالدو در اقدامی خیرخواهانه شرکت می‌کند. او سال گذشته بیشتر کفش‌هایش را در بنیاد خیریه باشگاه رئال مادرید به نفع کودکان فلسطینی به حراج گذاشت.
 
او پس از انتقال از منچستریونایتد به رئال مادرید با دریافت 93/9 میلیون یورو عنوان پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا را از آن خود کرد.

 

[ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

حقيقي در تمرين امروز پرسپوليس حاضر شد


رضا حقيقي پس از عقد قرارداد در تمرين امروز پرسپوليس شرکت کرد.


 

رضا حقيقي هافبک سابق تيم فوتبال فجر سپاسي که با پرسپوليسي‌ها به مدت 2 سال و نيم قرارداد امضا کرده، امروز در تمرين پرسپوليس براي اولين بار حضور پيدا کرد.

به گزارش فارس،وي ابتدا خوش و بشي با بازيکنان داشت و سپس گزارشي از آخرين وضعيت خود را به مانوئل ژوزه، سرمربي تيم داد. سپس دقايقي نيز با کادر پزشکي پرسپوليس به گفت‌وگو پرداخت.

حقيقي قرار است يک هفته ديگر تمرينات خود را زير نظر پزشک متخصص خود برگزار کند و سپس به تمرينات پرسپوليس بيايد.
[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

رده بندي گلزنان برتر ليگ هاي جهان


در تازه ترين رده بندي برترين گلزنان ليگ هاي مختلف جهان در سال 2012 ليونل مسي همچنان در صدر قرار گرفته است.



  به گزارش واحد مرکزي خبر و به نقل از پايگاه فدراسيون بين المللي تاريخ و آمار، رده بندي برترين گلزنان باشگاهي جهان به شرح زير است:

1- ليونل مسي از آرژانتين - بارسلونا 50 گل در ليگاي اسپانيا 
2- کريس رونالدو از پرتغال - رئال مادريد 48 گل در ليگاي اسپانيا 
3- آرتوراس ريمکويسيوس از ليتواني - سيائولياي ليتواني 35 گل در ليگ ليتواني 
3- هنري هرناندس از کلمبيا - اره ديا خاگوآرس گواتمالا 35 گل در ليگ گواتمالا 
5- بوراک ييلماز از ترکيه - ترابزون اسپور ترکيه 32 گل در سوپرليگ ترکيه 
5- باس دوست از هلند - هيرن فين هلند 32 گل در ليگ اره ديويزه هلند 
در اين فهرست برترين گلزنان ليگ هاي آسيايي به شرح زير هستند‌ :
23- کليتون اوليويرا از برزيل - تروساساناي تايلند 24 گل در ليگ تايلند 
25- تيراسيل دونگدا از تايلند - موآنگ تونگ يونايتد تايلند 24 گل در ليگ تايلند 
48- ناصر الشمراني از عربستان - الشباب عربستان 21 گل در ليگ برتر عربستان 
50- کريم انصاريفرد از ايران - سايپاکرج و پرسپوليس 21 گل در ليگ برتر ايران 
63- فونيکه سي از مالي - نفت آبادان و عجمان امارات 20 گل در ليگ برتر ايران

[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

فوتسال ايران قهرمان جام جهاني 2012 تايلند شد


کاربران سايت معتبر فوتسال پلنت، ايران را شانس نخست قهرماني جام جهاني 2012 تايلند مي‌دانند.


 

سايت فوتسال پلنت (futsalplanet.com) که در رخدادهاي مهم اين رشته اقدام به نظرسنجي مي‌کند از سه ماه قبل نظرسنجي را با عنوان «چه تيمي قهرمان مي‌شود؟» براي جام جهاني 2012 تايلند برگزار کرده است و در حالي که تنها سه روز به پايان مهلت اين نظرسنجي باقي مانده، حدود نيمي از کاربران ايران را مدعي اول قهرماني انتخاب کرده‌اند.
به گزارش ايسنا،در اين نظر سنجي 44 درصد به ايران، 29 درصد ايتاليا، 11 درصد آرژانتين راي داده شده است.
در اين نظرسنجي که تا امروز حدود 8100 نفر شرکت کرده‌اند برزيل قهرمان چهار دوره و اسپانيا قهرمان دو دوره جام جهاني، هر کدام تنها سه درصد از راي‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.
 جام جهاني 2012 از پنجشنبه هفته‌ جاري آغاز مي‌شود و ايران در اولين بازي روز جمعه به مصاف اسپانيا خواهد رفت. ايران در اين بازي‌ها به همراه اسپانيا، پاناما و مراکش در گروه B قرار دارد. 
[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
درخواست کمک داور از ستاره آرژانتین
مسی، با من عکس بگیر!

خبرگزاری فارس: کمک داور دیدار آرژانتین و شیلی بین 2 نیمه از لیونل مسی خواست با او عکس بگیرد.

 

خبرگزاری فارس: مسی، با من عکس بگیر!

 

به گزارش خبرگزاری فارس، آرژانتین و شیلی در مرحله گروهی مقدماتی راهیابی به جام جهانی با یکدیگر روبه‌رو شدند که این دیدار در پایان به برتری 2 بر یک آرژانتین انجامید.

 

لیونل مسی و گونزالو هیگواین گلزنان آلبی‌سلسته در این دیدار بودند.

 

اتفاق جالبی که در این پیکار رخ داد،‌ درخواست کمک‌داور از لیونل مسی برای انداختن عکس یادگاری با او بود. مسی که در سراسر جهان هواداران بسیاری دارد،‌ این بار با درخواست یک کمک داور روبه‌رو شد که می‌خواست با برنده توپ طلا عکس یادگاری بگیرد.

به نظر می‌رسد این عجیب‌ترین درخواست گرفتن عکس یادگاری با مسی بوده که در جریان برگزاری دیدار مقدماتی جام جهانی رخ داده است. ولی به نظر می‌رسد این کمک داور اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد. او اکنون یک عکس یادگاری گران قیمت با برنده توپ طلا دارد!

[ چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

پيروزي تيم ملي ايران مقابل کره جنوبي

تيم ملي فوتبال ايران 10 نفره برابر کره جنوبي به پيروزي رسيد تا به صعود به جام جهاني 2014 برزيل اميدوارتر شود.


 

تيم ملي ايران از ساعت 20 امشب در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 100 هزار تماشاگر در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني 2014 به مصاف کره جنوبي رفت و يک بر صفر به برتري رسيد.
به گزارش فارس،جواد نکونام در دقيقه 75 تک گل سه امتيازي ايران را به ثمر رساند.
ايران در اين ديدار با درخشش لژيونرهايي مثل قوچان‌نژاد، دژاگه و گلزني نکونام توانست از سد تيم قدرتمند کره جنوبي بگذرد آن هم در حالي که از دقيقه 55 با اخراج مسعود شجاعي 10 نفره شد. تيم ملي با اين پيروزي به صعود به جام جهاني اميدوار شد. ضمن اينکه طلسم شکست ناپذيري ايران در کشورمان برابر کره جنوبي حفظ شد.
عبدالمالک بشير داور سنگاپوري به پارک جونگ وو، پارک جو يونگ و بئموسئوک از کره و مهرداد پولادي از ايران کارت زرد نشان داد.
شجاعي در دقيقه 55 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. کارلوس کي‌ روش هم در دقيقه 81 از روي نيمکت ايران اخراج شد.
با اين پيروزي تيم ايران مثل کره جنوبي 7 امتيازي شد و به دليل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفت. ازبکستان در اين گروه با 5 امتياز در رده سوم است و لبنان و قطر 4 امتيازي در رده‌هاي چهارم و پنجم هستند.
[ سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 چهــره‌های جنجـــالی ورزش ایــــران را بشناسید ! + عکس


 

 

غلامرضا تختی متولد ۱۳۰۹

در تهران است. جسد وی در ۱۷ دی ۱۳۴۶ در اتاقی در هتل آتلانتیک تهران پیدا شد. علت مرگ وی رسما خودکشی اعلام شد. اما در آن روز‌ها این جمله که "غلامرضا، غلامرضا را کشت" بر سر زبان‌ها افتاد که کنایه از دست داشتن غلامرضا پهلوی (برادر شاه) در مرگ این کشتی‌گیر بود. تختی که به جبهه ملی نزدیک بود بارها به ساواک احضار شده بود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

هفته هفتم لاليگا اسپانيا در انتظار ال‌کلاسيکو


تيم فوتبال ختافه با برتري برابر ساراگوسا به اولين پيروزي خارج از خانه در فصل 2013-2012 رسيد.


 

 به گزارش خبرگزاري فارس در چارچوب هفته هفتم لاليگا ختافه ميهمان ساراگوسا بود و به برتري يک بر صفر رسيد. اين اولين برد خارج از خانه ختافه بود که با تک گل ديگو کاسترو از روي نقطه پنالتي در دقيقه 64 بدست آمد.
عبدالعزيز بارادا از ختافه در دقيقه 84 و روماريچ و گونزالس از ساراگوسا در دقايق 9 و 63 اخراج شدند.
در ديداري ديگر رايووايکانو 2 بر يک ديپورتيو لاکرونيا را شکست داد. لونا 18 و فرناندس 29 براي وايکانو در مقابل تک گل پيزي 41(پنالتي)‌گلزني کردند.
وايادوليد در جدال خانگي با اسپانيول يک بر يک متوقف شد. مارکوس 82 براي ميزبان و وردو فرناندز 70(پنالتي) براي اسپانيول گلزني کردند. در دقيقه 45 ويکتور آلوارز از اسپانيول اخراج شد.
بتيس نيز در جدال با سوسيداد در هر نيمه يک گل زد تا 2 بر صفر ميهمان خويش را شکست داد. پائولو آلفونسو 18 و کاسترو مارتين 81 براي بتيسي‌ها گلزني کردند.
هم اکنون بارسلونا با يک بازي کمتر و 18 امتياز صدرنشين است و اتليتکومادريد (16 امتياز ) و مالاگا (14 امتياز ) دوم و سوم هستند.
در حساس ترين ديدار اين هفته از ساعت 21:20 امشب به وقت تهران، بارسلونا ميزبان رئال مادريد خواهد بود.
[ یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 501
بازدید ماه : 4419
بازدید کل : 280321
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس