عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 در حالی که این روزها هواداران پرسپولیس در مقابل ورزشگاه درفشی‌فر جلوی علی کریمی را برای بازگشت به تیم می‌گیرند، یک مادر درخواست دیگری از وی داشت.

پس از اخراج علی کریمی از سوی مانوئل ژوزه این بازیکن در ورزشگاه درفشی فر حاضر می شود و به طور اختصاصی تمرین می کند.
همواره هنگام خروج کریمی از مجموعه درفشی فر، هواداران پرسپولیس جلوی خودروی وی را گرفته و می خواهند که به تیم برگردد و در این خصوص با وی گفت و گو می کنند.

روز گذشته یک مادر که کودک هفت ماهه اش را در بغل داشت از کریمی خواست به صحبت هایش گوش دهد.

در حالی که همه فکر می کردند وی نیز خواهان بازگشت کریمی به پرسپولیس است، از بیماری خاص فرزندش که هزینه های سنگینی دارد سخن گفت و درخواست کمک کرد.
حاضران در صحنه اعلام کردند کریمی تمام هزینه های درمان این کودک را تقبل کرد.

[ چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 کاپیتان سابق آبی پوشان روز گذشته یک تصمیم مهم گرفت.او از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و برای همیشه کفش هایش را آویخت.مجیدی در تیرماه سال ۱۳۷۶ برای نخستین بار به استقلال پیوست و به قول فتح الله زاده کمک زیادی به این تیم کرد و حتی گاهی اوقات آنها را از تنگنا نجات داد.قطعا خداحافظی مجیدی ناراحتی بسیاری از هواداران استقلال را به همراه خواهد داشت.

 
 
خداحافظ کاپیتان لاجوردی
 
ادامه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

ششمين برد متوالي بارسلونا در لاليگا


تيم فوتبال بارسلونا در خانه سويا در دقايق پاياني شکست را با پيروزي عوض کرد.


 

در هفته ششم لاليگا تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه رامون سانچس پيسخوان ميهمان سويا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود بارسا به پايان رسيد تا کاتالان‌ها ششمين برد متوالي خود را جشن بگيرند.
در اين ديدار، تروخوفسکي در دقيقه 26 براي سويا گل زد تا پس از بازکردن دروازه رئال، نشان دهد راه گشودن دروازه بارسلونا، ديگر غول‌ اسپانيا را هم به خوبي مي‌داند.
پس از اين گل، آبي و اناري‌پوشان بر حملات خود افزودند اما درنهايت نيمه اول با همان نتيجه يک بر صفر به سود سويا به پايان رسيد.
در نيمه دوم شاگردان ويلانووا به دنبال جبران نتيجه بودند و حملات گسترده‌اي را روي دروازه سويا تدارک ديدند اما بر روي يک غفلت و ضدحمله، نگردو در دقيقه 48 براي دومين باز دروازه کاتالان‌ها را باز کرد تا بارسا 2 بر صفر عقب بيفتد.
فشار بارسلونا که طبق معمول توپ و ميدان را کاملا در اختيار داشت باعث شد تا فابرگاس در دقيقه 53 يکي از گل‌هاي خورده را جبران کند. اخراج مدل هم در دقيقه 72 باعث شد تا سويا زمان‌هاي باقي مانده تا پايان بازي را 10 نفره ادامه دهد.
در شرايطي که اين پيکار رو به پايان بود، فابرگاس در دقيقه 89 گل تساوي را به ثمر رساند تا نتيجه 2 بر 2 شود.
با وجود تساوي، فشار بارسا همچنان بر روي دروازه سويا ادامه داشت تا اينکه داويد ويا تعويض طلايي ويلانووا در دقيقه 93 گل سوم و پيروزي بخش کاتالان‌ها را به ثمر رساند تا بارسلونا درنهايت 3 امتياز ارزشمند را از خانه سويا بدست آورد و مقتدرانه با 18 امتياز به صدرنشيني در لاليگا ادامه دهد.
[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ سه شنبه 4 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 التماس روزنامه پرسپولیس به بازیکن بی تفاوت این تیم برای برد.

[ یک شنبه 2 مهر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

برد بارسلونا،بايرن و منچستر,تساوي چلسي و يووه


ديشب (چهارشنبه) ديدارهاي مرحله گروهى ليگ قهرمانان باشگاه هاى اروپا در 8 شهر برگزار شد تا روز دوم به پايان برسد.


 

 
نتايج کامل روز دوم مسابقات

گروهE
چلسى انگليس2  - 2 يونتوس ايتاليا
شاختاردونتسک اوکراين 2-   0نورسلند دانمارک

گروهF
 
ليل فرانسه1 -   3باته بورسيف بلاروس
بايرن مونيخ آلمان 2-   1والنسيا اسپانيا

گروهG
 
سلتيک اسکاتلند0 - 0 بنفيکا پرتغال
بارسلونا اسپانيا3 -  2  اسپارتاک مسکو روسيه

گروهH
منچستريونايتد انگليس1 - 0 گالاتسراى ترکيه
اسپورتينگ براگا پرتغال0 - 2کلوژ روماني
[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نتايج ديدارهاي شب اول ليگ قهرمانان اروپا


در ديدارهاي امشب ليگ قهرمانان اروپا مسابقات گروه هاي A-B-C-D پيگيري شد.


به گزارش بخش "پخش زنده" ورزش سه اولين ديدار از مسابقات مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا در شب اول پيگيري شد و نتايج زير به دست آمد :

گروه A
ديناموزاگرب         0 - 2    پورتو    
پاري سن ژرمن    4 - 1    ديناموکيف اوکراين
 
گروه B
مون پليه       1 - 2    آرسنال    
المپياکوس     1 - 2    شالکه04    

گروه C
مالاگا         3 - 0    زنيت   
آث ميلان    0 - 0    اندرلشت 

گروه D
بروسيادورتموند    1 - 0    آژاکس    
رئال مادريد          3 - 2    منچسترسيتي

 

[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

مهرداد امینی دوچرخه سوار قهرمان کرجی به قتل رسید

مهردادامینی قهرمان چند دوره مسابقات دو چرخه سواری کشوری شامگاه دیروز در خیابان یازدهم رستاخیز کرج مورد حمله افراد شرور و ناشناس قرار گرفت و پس از انتقال به یکی از بیمارستانهای کرج دار فانی را وداع گفت.

مجید زاده مدیر باشگاه تک اسپورت در خصوص این حادثه گفت:مهرداد امینی از ورزشکاران با اخلاق استان البرز بود او شب گذشته در هنگام بازگشت به خانه با چهار نفر درگیری پیدا می کند که متاسفانه افراد شرور با ۴ ضربه چاقو این قهرمان کشور را از پا در می آورند.

وی ادامه داد: مهرداد امینی متولد ۱۳۶۹ بوده و در این چند سال که در رشته دوچرخه سواری مشغول فعالیت بوده چند قهرمانی را در کشور به دست آورده بود.

مدیر باشگاه تک اسپورت تاکید کرد: با تلاش نیروی انتظامی و با پی گیری هایی که شد ۴ نفر از متهمان قتل دستگیر شدند.

مجیدزاده در پایان تصریح کرد: این برای چندمین بار است که برای قهرمانان استان البرز این اتفاقات ناگوار رخ می دهد و از همه ورزشکاران تقاضا دارم در بدترین شرایط هم با افراد شرور درگیر نشوند.

پیکر مهرداد امینی قهرمان دوچرخه سواری کشور صبح امروز تشییع و در آرامستان بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

[ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

سلام شاگردان ولاسکو به جهان

تيم ملي واليبال ايران در دومين ديدار خود برابر ژاپن در سه ست پياپي به برتري رسيد و به ليگ جهاني صعود کرد.


ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و ژاپن در زيرگروه ليگ جهاني واليبال از ساعت 19 امروز (يکشنبه) در سالن 12 هزار نفري و مملو از تماشاگر آزادي آغاز شد و با برتري 3 بر صفر تيم کشورمان خاتمه يافت.
واليباليست‌هاي ايران که در ديدار نخست هم با نتيجه 3 بر صفر مقابل ژاپن به پيروزي رسيده بودند به برتري در تنها يک ست در اين مسابقه نياز داشتند و در همان ست اول کار را تمام کردند و حضورشان در ليگ جهاني قطعي شد تا در ادامه کار را با خيال راحت‌تري دنبال کنند.
شاگردان خوليو ولاسکو که با ترکيب محمودي، معروف، قائمي، موسوي، زريني و ظريف گام به ميدان مسابقه گذاشتند در گيم اول با نتيجه 25 بر 16 به برتري دست يافتند و با توجه به پيروزي 3 بر صفر در ديدار اول براي نخستين بار جواز حضور در ليگ جهاني را کسب کردند.
ملي‌پوشان کشورمان در ست‌هاي دوم‌ و سوم هم به ترتيب با نتايج 25 بر 17 و 25 بر 21 به برتري دست يافتند.

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

محمد خالوندي قهرمان مسابقات پرتاب نيزه شد


محمد خالوندي قهرمان مسابقات پرتاب نيزه پارالمپيک شد تا آخرين ورزشکار طلايي ايران در لندن لقب گيرد.


 

محمد خالوندي ملي‌پوش پرتاب نيزه ايران در کلاس F58/57 موفق شد با شکستن رکورد جهان و پارالمپيک، مدال باارزش طلاي اين ماده را به خود اختصاص دهد و تعداد مدال هاي طلاي ايران در پارالمپيک 2012 را به 10 برساند.
[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

تيم واليبال نشسته ايران نايب ‌قهرمان شد

 

تيم ملي واليبال نشسته ايران با شکست مقابل بوسني مدال نقره رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن را از آن خود کرد.


 

 ديدار تيم‌هاي واليبال ايران و بوسني در چارچوب فينال رقابت‌هاي پارالمپيک 2012 لندن به دليل بازي تيم‌‌هاي واليبال آلمان و روسيه در ديدار رده‌بندي، با تاخير 45 دقيقه‌اي و از ساعت 22:15 به وقت ايران آغاز شد و با برتري 3 بر يک بوسني خاتمه يافت.
واليباليست‌هاي ايران در حالي که در بازي مرحله مقدماتي بوسني را شکست داده بودند، در گيم نخست اين بازي بسيار خوب کار کردند و موفق شدند با حساب 25 بر 19 حريف قدرتمند خود را شکست دهند، اما در گيم دوم اين بازيکنان بوسني بودند که بازي را بهتر شروع کردند و توانستند با نتيجه 25 بر 21 از سد ايران عبور کنند.
در گيم سوم بازي پاياپايي پيش رفت تا اينکه سرانجام بازيکنان بوسني در امتيازهاي پاياني از ايران پيش گرفتند و اين گيم را با حساب 25 بر 22 به سود خود رقم زدند تا بازي به گيم چهارم کشيده شود.
گيم چهارم را هم بازيکنان بوسني بهتر آغاز کردند  و در پايان هم 25 بر 15 پيروز شدند تا در مجموع با حساب 3 بر يک از سد ايران عبور کنند و مدال طلاي واليبال پارالمپيک را به خود اختصاص دهند.
واليباليست‌هاي ايران با اين شکست به مدال نقره دست پيدا کردند.
[ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

1- شاید مشکل از خود رسانه‌هاست. ایراد رسانه‌هاست که آن‌قدر فوتبالیست‌های کم‌کیفیت را بزرگ کرده‌اند که حالا نمی‌توانند آن‌ها را جمع کنند. از بد روزگار، بازیکنانی که آن‌قدر کوچک و ناکارآمد شده‌اند که از پس اردن هم برنمی‌آیند، خود را ستون‌های این فوتبال می‌دانند. بازیکنانی که نمایش کسل‌کننده‌شان در لیگ برتر روی اعصاب جامعه راه می‌رود، آن‌قدر اعتماد به نفس پیدا کرده‌اند که فکر می‌کنند قشری از جامعه از کنار آن‌ها نان می خورند، غافل از این‌که خود آن‌ها هستند که از بیت المال پول‌های میلیاردی درمی‌آورند.

2- بازیکنان تیم ملی، رسانه‌ها را تحریم کرده‌اند. شاید به این دلیل که می‌خواهند ثابت کنند اگر آن‌ها حرف نزنند، مردم هم روزنامه‌ها را نمی‌خرند. این اوج اعتماد به نفسی است که مثل خوره به جان فوتبالیست‌های ما افتاده است. یادشان رفته وقتی عابدزاده از فوتبال خداحافظی کرد، تیراژ هیچ روزنامه‌ای کم نشد. یادشان رفته که وقتی ناصر حجازی با آن همه محبوبیتش از استقلال رفت، هیچ روزنامه‌ای تیراژش پایین نیامد.

کنار هم قرار دادن فوتبالیست‌های فعلی با امثال پروین، حجازی، دایی و عابدزاده، قیاس نابه‌جایی است، اما حتی روزی که آن‌ها هم فوتبال را کنار گذاشتند، کسی عادت روزنامه خریدن را ترک نکرد. کسی نه روزنامه‌ها را تحریم کرد، نه اخبار ورزشی را.
3- فوتبالیست‌های تیم ملی خیلی روی عادل فردوسی‌پور زوم کرده‌اند و اخیرا هم در اردوی تیم ملی گفته‌اند اگر فوتبال نبود، او باید گزارشگر شطرنج می‌شد. اولا که گزارش کردن شطرنج هیجان بسیار بیشتری نسبت به گزارش کردن این لیگ دارد. دوما فوتبال نمی‌تواند نباشد. شاید این فوتبالیست‌های بی‌کیفیت می‌توانستند نباشند، اما خود فوتبال نمی‌توانست نباشد.

مگر این‌که این فوتبالیست‌ها خود را ستون‌های فوتبال بدانند و نبود خودشان را برابر با نبود فوتبال فرض کنند! حتی مهدی مهدوی‌کیا هم برای دفاع از فوتبالیست‌ها در مقابل مدال‌آوران المپیکی، این سوال را پرسیده که «اگر فوتبال نبود، رسانه‌ها چند درصد مخاطبان خود را از دست می‌دادند؟» سوال، سوال خوبی است! فقط به این شرط که در پاسخ به این سوال، همه جوانب را در نظر بگیریم.
در مورد رسانه‌ها، اگر فوتبال نبود، از همان ابتدا روی رشته‌های دیگر زوم می‌کردند و به ورزشکاران آن رشته‌ها بها می‌دادند؛ رشته‌هایی که بعدها می‌توانستند برای ایران مدال المپیک بیاورند.

اما فوتبالیست‌ها چه کار می‌کردند؟ اگر فوتبال نبود، چطور می‌خواستند ماهی ۱۰۰ میلیون تومان پول دربیاورند؟ اصلا ماهی ۱۰۰ میلیون هم نه، چگونه می‌خواستند ماهی ۲ میلیون تومان پول دربیاورند؟ با این سطح سواد، این فوتبالیست‌ها می‌خواستند در «جامعه بدون فوتبال» چه کاره شوند؟ فوتبالیست‌های لیگی که متوسط سوادش زیر دیپلم است، در «جامعه بدون فوتبال» آیا می‌توانستند بیشتر از ماهی یک میلیون تومان پول دربیاورند؟ اگر فوتبال نبود، عادل فردوسی‌پور تمام وقت به عنوان استاد دانشگاه شریف کار می‌کرد، اما فوتبالیست‌ها می‌خواستند چه کاره شوند؟

فوتبالیست‌های میلیاردی لیگ ایران تا حالا این سوال را از خودشان پرسیده‌اند؟ فوتبالیست‌های مکتب شاهین، اگر فوتبالیست بودند، حداقل لیسانس هم داشتند. جعفر کاشانی اگر فوتبالیست نمی‌شد، در وزارت امور خارجه کارش را می‌کرد و نیازی هم به مزایای فوتبالیست شدن نداشت. اما فوتبالیست‌های فعلی، جز فوتبال، آن هم فوتبال بی‌کیفیت، هیچ کار دیگری بلد نیستند و اگر فوتبال نبود، خدا می‌دانست چه کاره می‌شدند

[ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

ايران از سد ژاپن گذشت


تيم ملي واليبال ايران با برتري 3 بر صفر مقابل ژاپن در زير گروه ليگ جهاني، تنها به پيروزي در يک ست در ديدار دوم براي حضور در ليگ جهاني فاصله دارد.


 

تيم ملي واليبال ايران در اولين مسابقه خود در زيرگروه ليگ جهاني در 3 ست پياپي برابر ژاپن به پيروزي رسيد تا اميدش براي حضور در ليگ جهاني بيش از پيش زياد شود.
در اين ديدار که از ساعت 19 و با حضور 12 هزار تماشاگر در سالن 12 هزار نفري مجموعه ورزشي آزادي برگزار شد، تيم ملي کشورمان در ست‌هاي اول، دوم و سوم به ترتيب با نتايج (25 - 19)، (25 - 14) و (25 - 23) به برتري رسيد تا براي حضور در ليگ جهاني تنها به پيروزي در يک ست در ديدار دوم نياز داشته باشد.
تيم ايران بازي را با ترکيب محمودي، معروف، قائمي، زريني، نادي و ظريف آغاز کرد. 
ديدار دوم 2 تيم يکشنبه 19 شهريورماه برگزار خواهد شد.
تيم کشورمان پيش از اين نيز در مسابقات گزينشي المپيک و جام جهاني مقابل ژاپن به پيروزي رسيده بود.
تيم ملي واليبال ايران براي حضور در اين مرحله از سد مصر گذشته بود.
[ شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

تيم واليبال نشسته ايران فيناليست شد

تيم واليبال نشسته ايران در ديدار نيمه‌نهايي مسابقات پارالمپيک 2012 لندن برابر روسيه به برتري رسيد و به فينال اين مسابقات صعود کرد.


 

تيم ملي واليبال نشسته ايران در ديدار نيمه‌نهايي مسابقات پارالمپيک 2012 لندن به مصاف روسيه رفت و در 3 ست پياپي و با نتايج 25-15، 25-18 و 25-18 به برتري رسيد و راهي ديدار فينال شد.
در ديگر ديدار نيمه‌نهايي بوسني در 3 ست و با نتايج 25-19، 25-20 و 25-14 برابر آلمان به پيروزي دست يافت و راهي فينال شد.
به اين ترتيب ايران بامداد شنبه در ديدار فينال به مصاف بوسني خواهد رفت. اين دو تيم در مرحله گروهي اين دوره از مسابقات رو در روي يکديگر قرار گرفته بودند که ايران توانست 3 بر يک به پيروزي دست يابد.
[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 
          مجموع
چین  71 60 53 184
بریتانیا  31 39 38 108
روسیه  31 31 23 85
اکراین  27 18 23 68
استرالیا  25 18 26 69
آمریکا  23 21 27 71
آلمان  14 21 17 52
برزیل  14 10 5 29

12 ایران  8 5 6 19
 
[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

مدال طلاي سيامند رحمان با رکوردشکني


سيامند رحمان با رکوردشکني موفق به کسب مدال طلاي دسته فوق سنگين وزنه‌برداري و هشتمين مدال طلاي ايران در پارالمپيک شد.


 

 رقابت‌هاي وزنه‌برداري قدرتي بازي‌هاي پارالمپيک در دسته فوق سنگين با رکوردشکني و مدال طلاي سيامند رحمان به پايان رسيد.
سيامند رحمان با بلند کردن وزنه‌ي 270 کيلوگرم رکورد پارالمپيک را شکست و در همان ابتداي کار مدال طلاي خود را قطعي کرد. رحمان در حرکت دوم هم وزنه 280 کيلويي را مهار کرد. ملي‌پوش ايران براي حرکت سوم خود به رکورد جهان که 291 کيلوگرم و متعلق به خودش است حمله کرد و وزنه اي 10 کيلو سنگين تر يعني 301 کيلوگرم را درخواست کرد که يک دست او در بالا آوردن وزنه کم آورد و اين رکورد ثبت نشد.اما همانند المپيک که قوي ترين مرد جهان يک ايراني بود، عنوان قوي‌ترين مرد پارالمپيک هم به ملي‌پوش توانمند ايران رسيد.
نزديک‌ترين رقيب رحمان، فاريس از عراق بود که وزنه 242 کيلويي را مهار کرد و نقره گرفت. وزنه بردار کره جنوبي نيز به مدال برنز رسيد.
با کسب اين مدال طلا، ايران جايگاه نهمي خود را از فرانسه که 7 مدال طلا دارد پس گرفت و تا اين لحظه اين جايگاه يک رقمي را به خود اختصاص داده است.
در حالي که ايران و فرانسه براي کسب جايگاه نهمي اين روزها رقابت نزديکي دارند، با مدال طلاي سيامند رحمان ايران براي گرفتن جايگاه هشتم از برزيل، تنها سه مدال طلا فاصله دارد.
[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

طلاي بانوي ايران شکوهي وصف‌ناشدني داشت


بيش از هزار نفر در ورزشگاه تيروکمان پارالمپيک لندن به پاي مدال طلاي زهرا نعمتي ايستادند و او را تشويق کردند.


 

مسابقه باشکوه زهرا نعمتي، کماندار طلايي ايران در بازي‌هاي پارالمپيک 2012 با حاشيه‌هايي همراه بود:
- نعمتي روز گذشته پس از مسابقه محمد رنجبر که نهايتا منجر به مدالي براي کاروان تير و کمان ايران نشد، از انجام هرگونه مصاحبه با رسانه‌ها خودداري کرد و براي خبرنگاران پيغام فرستاد که مي‌خواهد تمرکزش را از دست ندهد تا رقابت‌هاي خوبي را در مرحله نيمه‌نهايي و سپس فينال داشته باشد.
- امروز بيش از هزار نفر در مجموعه رويال آرتيلري که در جنوبي‌ترين بخش لندن قرار دارد، براي تماشاي مسابقات تير و کمان حاضر شده بودند. ورزشگاه کاملا پر بود و مثل ساير مسابقات اکثر آنها تماشاگران انگليسي بودند. آنها زهرا نعمتي را به شدت تشويق کردند و وقتي که مدال طلاي او قطعي شد، ايستاده تشويقش کردند.
- نعمتي پس از آخرين تيري که از کمانش خارج شد و با ثبت امتياز 10 و در مجموع با نتيجه 6 بر 3 توانست بر حريف ايتاليايي غلبه کند، از شدت شوق گريست و به سمت کماندار ايتاليايي رفت و براي لحظاتي او را در آغوش گرفت.
- واعظي سرمربي تير و کمان پارالمپيک ايران هم همين حرکت را با مربي تيروکمان ايتاليا انجام داد و نمادي از کاروان ايران را به او اهدا کرد.
- ساير اعضاي تير و کمان ايران که براي تشويق نعمتي کنار زمين بودند، به شدت نعمتي را تشويق مي‌کردند و او هم به سمت آنها رفت و با تکان دادن پرچم ايران تشکر کرد.
- نعمتي براي لحظاتي پرچم ايران را بر روي صورت گرفت و اشک ريخت. او سپس به جمع هم‌تيمي‌هايش رفت و پاسخگوي تبريک آنها شد.
- حدود 20 ايراني حاضر در ورزشگاه نعمتي را تشويق مي‌کردند و دوربين‌هاي عکسبرداري و فيلمبرداري زيادي بود که در ميان حضار از رفتار نعمتي تصوير و عکس مي‌گرفت.
- نعمتي که خود را اولين بانوي طلايي تاريخ ايران در پارالمپيک مي‌ديد، احساسات وصف‌ناشدني داشت. او پرچم ايران را به تماشاگران نشان مي‌داد و با تکان دادن دست از تشويق‌هايشان تشکر مي‌کرد.
- ابراهيم رنجبر، عضو تيم مردان ايران در پارالمپيک لندن که با وجود عملکرد فوق‌العاده‌اش در اين بازي‌ها نتوانست به مدالي برسد، مقابل نعمتي آمد و اين مدال را به او تبريک گفت. رنجبر گفت: خوشحالم که نعمتي براي ايران طلا گرفت و آبروي تير و کمان ايران در پارالمپيک لندن را خريد.
[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

جشن نامزدي دو ملي پوش ايران در دهکده المپيک


ورزشکاران ايراني حاضر در پارالمپيک لندن شاهد برگزاري جشن نامزدي دو تن از ملي پوشان تيراندازي با کمان بودند.


 

 

   به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از لندن، شب گذشته و پس از قهرماني زهرا نعمتي در مسابقات تيراندازي با کمان پارالمپيک جشن کوچکي در دهکده المپيک برگزار شد که تنها به قهرماني وي اختصاص نداشت!

نعمتي که نخستين بانوي مدال آور ايران در پارالمپيک محسوب مي شود، شب گذشته در حضور برخي از اعضاي کاروان اعزامي ايران به لندن نامزدي خود با رهام شهابي پور عضو تيم ملي مردان تيراندازي با کمان را جشن گرفت.

نعمتي در مسابقات انفرادي به مدال طلا دست يافت و شهابي پور در مرحله يک چهارم نهايي برابر ابراهيم رنجبر ديگر ايراني حاضر در مسابقات تن به شکست داد و از دور مسابقات کنار رفت.

[ چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

روز طلايي ايران در بازيهاي پارالمپيک


سومين روز بازيهاي پارالمپيک لندن، روزي طلايي براي ورزش ايران بود و قهرمانان کشورمان توانستند با کسب سه مدال طلا، موفقيتي به ياد ماندني را ثبت کنند.


 

 امروز توسط جليل باقري در پرتاب وزنه، نادر مرادي در وزنه برداري و محسن کائيدي در پرتاب نيزه صاحب سه مدال زرين شد.
روز جمعه نيز خانم ساره جوانردي در رشته تيراندازي با تپانچه به مقام سوم رقابت هاي پارالمپيک رسيد و نخستين مدال برنز را براي کاروان ورزشي کشورمان به ارمغان آورد.
به اين ترتيب با پايان مسابقات روز شنبه، جمهوري اسلامي ايران با کسب سه مدال طلا و يک برنز در جدول توزيع مدال هاي پارالمپيک در جايگاه سيزدهم قرار گرفت. 164 کشور در بازيهاي پارالمپيک 2012 حضور دارند.
کاروان ورزشي کشورمان در پايان مسابقات روز دوم با يک مدال برنز در جايگاه چهل و دوم قرار داشت که با کسب سه مدال طلا در روز شنبه، حدود 30 پله صعود کرد.
جمهوري اسلامي ايران با 79 ورزشکار در چهاردهمين دوره بازيهاي پارالمپيک حضور دارد و ورزشکاران کشورمان در 13 رشته تيمي و انفرادي رقابت مي کنند.
[ یک شنبه 12 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

کسب اولين مدال ايران توسط ساره جوانمردي


بانوي تيرانداز ايران در رقابت‌هاي پارالمپيک لندن مدال برنز رشته تيراندازي 10 متر P2 بانوان را به خود اختصاص داد.


 

ساره جوانمردي و عاليه محمودي در مرحله پاياني تيراندازي 10 متر P2 بانوان با حريفان خود به رقابت پرداختند که در پايان جوانمردي در رتبه سوم و محمودي در رده ششم قرار گرفتند.
جوانمردي توانست بالاتر از حريف اوکرايني خود قرار بگيرد و ضمن کسب مدال برنز اين رشته از رقابت‌هاي پارالمپيک، نخستين مدال کاروان ايران را به‌دست آورد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

آتلتيکو مادريد قهرمان سوپرجام اروپا شد


تيم فوتبال آتلتيکو مادريد در شب درخشش فالکائو با پيروزي پرگل مقابل چلسي قهرمان سوپرجام اروپا شد.


 

آبي‌پوشان لندن هر اندازه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا موفق بودند و توانستند از اندک فرصت‌هاي خود براي شکست بارسلونا و بايرن مونيخ استفاده کنند، در اين ديدار ناکام بودند و پتر چک تقريبا به هيچ توپي نه نگفت تا نماينده‌ي اسپانيا اين بازي را 4 بر يک به سود خود به پايان برساند.
فالکائو در اين ديدار سه بار در دقايق 7، 19 و 45 گلزني کرد و نيمه‌ي نخست با اين نتيجه به پايان رسيد. ميراندا در نيمه‌ي دوم بار ديگر گلزني کرد تا نام بازيکن ديگري غير از فالکائو نيز در فهرست گلزنان قرار بگيرد.
در ادامه کيهيل يکي از گل‌هاي خورده را روي ضربه کرنر ارسالي و غفلت مدافعان جبران کرد اما اين گل نقشي جز کم‌رنگ‌تر شدن شکست نداشت و چلسي اين بازي را با شکست سنگين پشت سر گذاشت.
چلسي فصل گذشته در حالي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا شده بود، که کمتر کسي با توجه به حضور تيم‌هاي بارسلونا و رئال مادريد در نيمه نهايي اين تيم را مدعي مي‌دانست. دي ماتئو که به لطف قهرماني سال گذشته نيمکت چلسي را حفظ کرد، به نظر مي‌رسد در فصل جديد مشکلات زيادي داشته باشد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

بانوي کرماني رکورد پاراالمپيک را شکست


تيرانداز زن کرماني در ادامه مسابقات پاراالمپيک در رشته ريکرو موفق شد حد نصاب ثبت شده در اين مسابقات را افزايش دهد.


 

مسابقات پاراالمپيک در حالي در حال برگزاري است که استان کرمان چهار نماينده در رشته هاي تيراندازي و دو و ميداني به اين مسابقات اعزام کرده است.
به گزارش مهر ،اين درحالي است که زهرا نعمتي بانوي 27 ساله کرماني در مسابقات دور ابتدايي تير اندازي در ماده ريکرو در همان ابتدا حد نصاب ثبت شده در مسابقات را دو امتياز افزايش داد و رکورد پاراالمپيک را شکست.
وي با امتياز 613 امتياز در جايگاه نخست و بالاتر از ورزشکاران انگليس، ايتاليا و چين قرار گرفت و به دور يک چهارم نهايي صعود کرد.
اين درحالي است که کارشناسان و مربيان کرماني اين ورزشکار با ثبت اين رکورد اعتقاد دارند نعمتي در ادامه امکان بهبود اين رکورد را نيز دارد.
[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 گروه بندی لیگ قهرمانان اروپا

شب گذشته مراسم قرعه کشي ليگ قهرمانان اروپا در شهر موناکو فرانسه انجام شد و تيم‌ها حريفان خود را به شرح زير شناختند.
گروه 1: پورتو پرتغال، دينامو کيف اوکراين، پاري سن ژرمن فرانسه، دينامو زاگرب کرواسي
گروه 2: آرسنال انگلستان، شالکه آلمان، المپيايکوس يونان و مون پليه فرانسه
گروه 3: آ.ث ميلان ايتاليا، زنيت سن پترزبورگ روسيه، اندرلشت بلژيک ، مالاگا اسپانيا
گروه 4: رئال مادريد اسپانيا، منچسترسيتي انگلستان، آژاکس آمستردام هلند، بورسيادورتموند آلمان
گروه 5: چلسي انگليس، شاختار دونتسک اوکراين، يوونتوس ايتاليا، نوردسلاند دانمارک
گروه 6: بايرن مونيخ آلمان، والنسيا اسپانيا، ليل فرانسه، اف.ث.بات بلاروس
گروه 7: بارسلونا اسپانيا، بنفيکا پرتغال، اسپارتاک مسکو روسيه ، سلتيک اسکاتلند
گروه 8: منچستريونايتد انگليس، براگا پرتغال، گالاتاسراي ترکيه، کلوژ روماني

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 روزنامه ورزشی ایران ورزشی در صفحه اصلی خود به حرکت جوانمردانه بازیکن شیرازی  محمد مهدی نظری پرداخت.محمد مهدی نظری بازیکن تیم فجر در حالی که با دروازبان حریف تک به تک بود و نتیجه بازی این تیم در هفته هفتم لیگ برتر ایران مقابل سپاهان بدون گل مساوی بود توپ را به خاطر مصدومیت فرشید طالبی مدافع میانی سپاهان به بیرون زد تا در بحبوحه ی بی اخلاقی های فوتبال شاهد یک حرکت جوانمردانه دیگر در تیم فجر سپاسی باشیم.

[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

آندرس اينيستا بهترين بازيکن اروپا شد


جايزه بهترين بازيکن شاغل در اروپا به آندرس اينيستا رسيد.


 

 ليونل مسي، آندرس اينيستا و کريستيانو رونالدو سه نامزد کسب اين جايزه بودند و در مراسم اهداي جايزه حضور يافتند. اين سه نفر ديشب در سوپرجام اسپانيا بازي کرده بودند ولي خود را به موناکو رساندند تا در مراسم قرعه‌کشي ليگ قهرمانان، و در اهداي جايزه بهترين بازيکن شاغل در اروپا حاضر باشند.
اين جايزه را 53 روزنامه‌نگار اروپايي انتخاب کردند و در مراسم امشب يوفا مشخص شد که برنده نهايي چه بازيکني است. ميشل پلاتيني هم در اهداي جايزه حضور داشت.
از آرا 19 رأي به اينيستا رسيد و رونالدو و مسي هر کدام 17 رأي کسب کردند.
[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

يک حرکت جوانمردانه ديگر در تيم فجر


بازيکن تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز در حالي که با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شده بود، به دليل مصدوميت مدافع حريف توپ را به بيرون زد.


 

 در ديدار تيم‌هاي سپاهان و فجرسپاسي حرکت جوانمردانه‌اي رخ داد که همه را به ياد حرکت امين متوسل زاده انداخت. در حالي که دو تيم با تساوي بدون گل به بازي ادامه مي‌دادند محمد مهدي نظري با دروازه بان سپاهان تک به تک شد اما هنگامي که ديد فرشيد طالبي روي زمين افتاده ضربه را به بيرون زد و همين مسئله باعث شد تماشاگران اصفهاني يک صدا اين بازيکن را تشويق کنند.
نظري پس از بازي در اين باره گفت: من چند موقعيت را از دست داده بودم اما در آن صحنه خودم را جاي فرشيد طالبي گذاشتم. او هم مثل من يک ورزشکار و سلامتي‌اش از همه چيز مهم‌تر است .
وي گفت: ما اسم شهيد سپاسي را يدک مي‌کشيم و بايد نام او را هميشه زنده نگه داريم.
اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود سپاهان به پايان رسيد.
آفرین به این غیرت ایرانی
[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

رئال مادريد قهرمان سوپر جام اسپانيا شد


رئال مادريد با پيروزي خانگي 2 بر يک مقابل بارسلونا، قهرمان سوپر جام اسپانيا شد.


ديدار برگشت سوپر جام اسپانيا در حالي در سانتياگو برنابئو برگزار شد که بارسلونا بازي رفت را 3 بر 2 برده بود اما بازي برگشت سرنوشت متفاوتي داشت و اين بار شاگردان مورينيو به برتري 2 بر يک رسيدند تا به لطف گل زده بيشتر در خانه حريف جام قهرماني را بالاي سر برند. حالا بيش از هر چيزي اشتباه فاجعه بار والدس در بازي رفت که قصد دريبل زدن مهاجم رئال را در دقيقه 90 داشت اما منجر به گل دوم اين تيم شد، بيش از هر چيزي به چشم مي آيد.
در ديدار برگشت، رئالي ها شروعي طوفاني داشتند و دوبار در دقايق 11 و 19 به ترتيب توسط هيگواين و کريستيانو رونالدو به گل رسيدند. اخراج آدريانو در دقيقه 28 وضعيت آبي- اناري پوشان را بدتر کرد.
درست در دقيقه پاياني نيمه اول ليونل مسي با يک ضربه کاشته مهارنشدني نتيجه را 2 بر يک کرد تا اميدهاي بارسا زنده شود اما در نيمه دوم رئالي ها بسته تر بازي کردند، هر چند هر دو تيم موقعيت هايي براي گلزني داشتند. در نهايت اين ديدار در نيمه دوم گلي نداشت تا در مجموع دو بازي رفت و برگشت نتيجه 4 بر 4 شود و رئال مادريد به لطف گل زده در خانه حريف جام قهرماني را بالاي سر برد و ويلانووا در اولين تجربه سرمربي گري اش مقابل مورينيو تسليم شود.

[ پنج شنبه 9 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

  • هفته 7 جام خليج فارس
  • سه‌شنبه 07 شهريور
  • 19:00
  • راه آهن
  • -
  • سايپا
  • چهارشنبه 08 شهريور
  • 19:00
  • نفت آبادان
  • -
  • گهر دورود
  • 19:00
  • ملوان
  • -
  • داماش گيلان
  • 19:00
  • فجر سپاسي
  • -
  • سپاهان
  • 19:00
  • ذوب آهن
  • -
  • نفت تهران
  • 19:20
  • صباي قم
  • -
  • تراکتورسازي
  • 19:30
  • مس
  • -
  • آلومينيوم
  • 20:00
  • پرسپوليس
  • -
  • فولاد
[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

شکست کهکشاني ها برابر ختافه


اختلاف رئال مادريد و بارسلونا در هفته دوم لاليگا به پنج امتياز رسيده است.


 

رئال نتوانست در ورزشگاه آلفونسو پرس از ختافه امتيازي بگيرد و دو بر يک مقابل اين تيم مادريدي شکست خورد. آنها هنوز در لاليگا پيروز نشده‌اند.
مادريد در دقايق ابتدايي مي‌توانست به گل برسد اما ضربه مسعود اوزيل پس از تبادل چند پاس عالي با کريس رونالدو به تير دروازه برخورد کرد.
سپس رونالدو دو ضربه ايستگاهي خطرناک زد که راهي به دروازه نيافت.
مردان ژوزه مورينيو سرانجام در دقيقه 30 پيش افتادند. آنخل دي‌ماريا مقابل دفاع ختافه توپ را گرفت و آن را به گونسالو ايگواين پاس داد. او از سد الکسيس گريخت و از زاويه‌اي بسته دروازه ميگل مويا را گشود.
ميزبان در نيمه دوم نمايش قدرتمندي داشت و در دقيقه 53 به گل رسيد. عبدالعزيز براده از سمت راست توپ را براي خوان والرا فرستاد و او هم با ضربه سري قدرتمند دروازه ايکر کاسياس را باز کرد.
مورينيو سپس کريم بنزما را به جاي لاسانا ديارا به ميدان فرستاد. اما ختافه در دقيقه 75 گل دوم را هم زد. آدرين کولونگا تازه‌وارد رائول آلبيول را به‌راحتي جا گذاشت و توپ را به براده سپرد تا اين بازيکن مراکشي توپ را کنترل کند و کاسياس را مغلوب کند.
در دقايق پاياني هم فابيو کوئنترائو به دليل اعتراض شديد به داوري از روي نيمکت کارت قرمز گرفت.
مادريد با اين باخت با يک امتياز از دو بازي در رده چهاردهم قرار دارد. ختافه هم اولين برد فصل خود را کسب کرد.
[ دو شنبه 6 شهريور 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 553
بازدید ماه : 4471
بازدید کل : 280373
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس