عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

حدادي: براي کسب مدال طلا آمده بودم

نايب قهرمان رقابت‌هاي پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک 2012 لندن گفت: براي کسب مدال طلا به اين مسابقات آمده بودم اما با اين حال بازهم از نتيجه کسب شده راضي هستم.

 

 

   احسان حدادي پس از کسب مدال تاريخي دووميداني در ماده پرتاب ديسک بازي‌هاي المپيک 2012 لندن اظهار داشت: براي کسب مدال طلا فقط 10 سانتيمتر کم آوردم. براي رسيدن به مدال طلا به لندن آمده بودم اما با اين حال بازهم از نتيجه کسب شده راضي هستم، هرچند توقعم بيشتر از اين بود.

وي با اشاره به بارش باران در زمان برگزاري پيکارهاي فينال مسابقات پرتاب ديسک المپيک 2012 لندن، اظهار داشت: بارش باران اجازه نداد بهتر از اين پرتاب کنم. خدا خيلي مرا دوست داشت که موفق شدم مقابل ديدگان 100 هزار نفر به مدال دست پيدا کنم. ضمن اينکه نتيجه‌ام مي‌توانست بهتر از اينها باشد.

حدادي در خاتمه تصريح کرد: تا 40 سالگي براي کسب مدال‌هاي مختلف در بازي‌هاي جهاني و المپيک فرصت دارم و سعي مي‌کنم در آينده پرتاب‌هاي بهتري داشته باشم. البته بايد بگويم مدال طلاي بازي‌هاي المپيک 2012 لندن حق "هارتينگ" آلماني بود. 

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

شرايط حضور بولت را در يونايتد فراهم مي کنم


ريو فرديناند مدافع تيم فوتبال منچستر يونايتد اعلام کرد حاضر است به يوسين بولت قهرمان دو صد متر المپيک کمک کند تا به صورت آزمايشي در منچستر يونايتد بازي کند.

    به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن،‌ فرديناند به بولت پيشنهاد کرده است که در صورت تمايل وي، موافقت آلکس فرگوسن مربي منچستر يونايتد را براي حضور بولت در اين تيم جلب کند. بولت پيش از اين اعلام کرده بود اگر فرصتي براي حضور آزمايشي وي در منچستر يونايتد فراهم شود، به سرعت از آن استفاده خواهد کرد. 
فرديناند در يک متن اينترنتي خطاب به بولت نوشت: «اگر مي خواهي به صورت آزمايشي در منچستر يونايتد حضور داشته باشي به من بگو تا با مربي صحبت کنم. در 100 متر کار بسيار خوبي انجام دادي و منتظرم تا رکورد 200 متر را بشکني.» 
بولت سابقه آشنايي با تعدادي از بازيکنان منچستر يونايتد را دارد. وي چند سال قبل در يک مسابقه نمايشي در خيابانهاي شهر منچستر شرکت کرد و هنگام حضور کريستيانو رونالدو در منچستر يونايتد مدتي در تمرينات به اين بازيکن در بالا بردن سرعت دويدن کمک مي کرد.

[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

سالتوي اميد نورزوي بر محمد بنا (عکس)

اميد نوروزي پس از کسب مقام قهرماني المپيک، از سر شادي، فن سالتو را بر روي مربي کارکشته اش، محمد بنا، اجرا کرد.




[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

هفت ورزشکار کامروني در لندن گم شدند

وزارت ورزش و تربيت بدني کامرون از ناپديد شدن هفت ورزشکار اين کشور که براي بازي هاي المپيک 2012 به لندن رفته اند، خبر داد.

 

اين هفت نفر متشکل از پنج بوکسور، يک شناگر و يک بازيکن فوتبال هستند که گمان مي رود قصد دارند به دليل مشکلات اقتصادي کشور خود در اروپا بمانند.
''ديويد اوجونگ'' سرپرست کاروان ورزشکاران کامرون در المپيک لندن، در پيامي که براي وزارت ورزش اين کشور ارسال کرده است، اعلام کرد: آنچه در ابتدا فقط يک شايعه بود، واقعيت يافته است. هفت ورزشکار کامرون که براي شرکت در بازي هاي المپيک به لندن آمده بودند، در دهکده المپيک ناپديد شده اند.
به گفته اوجونگ، ''دروسيل نگاکو'' دروازه بان ذخيره تيم فوتبال زنان کامرون اولين نفري بود که ناپديد شد. چند روز بعد هم ''پائول اکانه ادينگه'' از تيم شنا گم شد. وسايل شخصي او نيز در اتاقش نيست.
وي افزوده است: پنج بوکسور کامروني به نام هاي ''توماس اسومبا''، ''کريستيان دونفک اجوفک''، ''ابدون موولي''، ''بلايس يپمو مندو'' و ''سرگ آمبومو'' هستند که روز يکشنبه از دهکده المپيک مفقود شدند.
بنابراين گزارش، اين اولين بار نيست که ورزشکاران کامروني در جريان برگزاري مسابقات بين المللي ناپديد مي شوند.
در دوره هاي گذشته بازي هاي ''فرانکوفوني'' (المپيک فرانسوي ‎زبان ‎ها) و بازي هاي کشورهاي مشترک المنافع و همچنين رقابت هاي فوتبال جوانان، چندين ورزشکار کامروني بدون اطلاع و موافقت مسوولان، اردوي ورزشکاران کشورشان را ترک کرده بودند.
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

بازتاب بين‌المللي درخشش کشتي‌گير ايران
گوينده يک شبکه تلويزيوني از حرکت تکنيکي کشتي‌گير وزن 60 کيلوگرم کشورمان پس از رسيدن به مقام نخست به عنوان «هديه‌اي به مربي» ياد کرد.  از شب گذشته که اميد نوروزي موفق شد با غلبه در ديدار فينال وزن خود مدال طلاي المپيک را به گردن آويزد، رسانه‌هاي جهان اقدام به بازتاب درخشش کشتي‌گير جوان و پرتوان ايراني پرداختند.
در همين ارتباط وقتي داور جدال فينال، دست نوروزي را به نشانه قهرمان کشورمان مقابل محمد بنا، «فن سالتو» زد، گوينده شبکه تلويزيون انگليس از اين حرکت به عنوان هديه‌‌اي به مربي‌»‌ يادکرد.
رسانه‌هاي نوشتاري نيز موفقيت حاصل شده را اين گونه منعکس کردند:
*روزنامه اينکواير:
اميدنوروزي،‌ قهرمان جهان از ايران با شکست رواز لاشکي از گرجستان و کسب برد 2 بر صفر طلاي وزن 60 کيلوگرم را پس از دو تايم رقابت و نبردي سخت گرفت. اين پيروزي کشتي فرنگي ايران را در المپيک به دو طلا رساند. زيرا پيش از او حميد سوريان در فينال يکشنبه شب قهرمان وزن 55 کيلوگرم شد.
*روزنامه واشنگتن‌پست آمريکا:
نوروزي دوشنبه شب برنده مدال طلا 60 کيلوگرم رشته فرنگي کشتي المپيک شد. وي به عنوان قهرمان جهان در اين بازي‌ها قدرت‌نمايي کرد.
*روزنامه اتحاد امارات:
نوروزي با غلبه در فينال وزن 60 کيلوگرم در کشتي‌فرنگي باعث شد دومين مدال طلاي ايران در المپيک لندن نيز از اردوي کشتي‌گيران کشورش باشد.
*خبرگزاري ورزش آلمان:
اميد نوروزي با پيروزي در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي، دومين مدال طلا ايران و کشتي اين کشور را در المپيک لندن کسب کرد.
*خبرگزاري رويترز:
اميد نوروزي از ايران در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي، رواز لاشکي از گرجستان را کنار زد و ايران را به دومين مدال طلاي المپيک لندن رساند. او به نشانه تشکر از مربي‌اش با زدن «فن سالتو» يکي از زيبا‌ترين صحنه‌هاي اين دوره را رقم زد.
*خبرگزاري آسوشيتدپرس:
کشتي‌گير ايراني به مدال طلاي وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي المپيک رسيد.براي اين منظور او در دو تايم و با نتايج يک بر صفر (در مجموع 2 برصفر) بر رواز لاشکي از گرجستان غلبه کرد.
*سايت آر.تي ايرلند:
اميدنوروزي کشتي گير وزن 60 کيلوگرم ايران با کسب پيروزي در فينال کشتي فرنگي، با زدن فن روي مربي خود جشن قهرماني گرفت.
*روزنامه هندوستان تايمز:
با تلاش زياد اميد نوروزي از ايران در فينال وزن 60 کيلوگرم کشتي فرنگي المپيک لندن بر لاواز لاشکي گرجستاني غلبه کرد و کشورش را به دومين مدال طلاي بازي‌ها رساند.
پيکارهاي لندن 2012 از روز جمعه 6 مرداد شروع شد و تا تاريخ يکشنبه 22 مرداد ادامه خواهد يافت.

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  


  • هفته 4 جام خليج فارس
  • يکشنبه 15 مرداد
  • 22:30
  • صباي قم
  • 2-0
  • پرسپوليس
  • دوشنبه 16 مرداد
  • 22:00
  • داماش گيلان
  • 0-2
  • سايپا
  • 22:00
  • نفت تهران
  • 6-2
  • نفت آبادان
  • 22:00
  • فولاد
  • 1-1
  • آلومينيوم
  • 22:00
  • فجر سپاسي
  • 0-1
  • ملوان
  • 22:00
  • گهر زاگرس
  • 2-3
  • پيکان
  • 22:00
  • تراکتورسازي
  • 1-0
  • راه آهن
  • 22:00
  • سپاهان
  • 4-0
  • ذوب آهن
  • 22:30
  • استقلال
  • 0-0
  • مس

 

[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 
          مجموع
1 چین  31 19 14 64
2 آمریکا  28 15 19 62
3 بریتانیا  18 11 11 40
4 کره جنوبی  11 5 6 22
5 فرانسه  8 9 9 26
6 ایتالیا  7 6 4 17
7 روسیه  6 17 17 40
8 قزاقستان  6 0 1 7
9 آلمان  5 10 7 22
24 ایران  2 1 1 4
 
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 حمید سوریان دلاور فرنگی کشور قهرمان المپیک شد.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 

سوريان فيناليست شد


کشتيي‌گير وزن 55 کيلوگرم ايران با شايستگي به فينال رقابت‌هاي المپيک در وزن 55 کيلوگرم راه يافت.


 


 

 حميد سوريان در ديدار نيمه‌ نهايي المپيک مقابل نيلبوم دانمارکي قرار گرفت و در دو تايم (3-0، ) او را شکست داد تا کسب اولين مدال کشتي فرنگي ايران پس از 40 سال قطعي شود. سوريان پيش از اين در جهاني دانمارک همين کشتي‌گير را به سادگي شکست داده بود.

 سوريان در تايم اول کمرگيري عالي انجام داد و پس از خاک يک بارانداز هم اجرا کرد و 3 امتياز گرفت و وقت اول را به سود خود پايان داد.

 در تايم دوم دو کشتي‌گير امتياز نگرفتند و کشتي‌گير دانمارکي در خاک خوابيد. سوريان در خاک همانند ديدارهاي قبلي بارانداز زد و برد.

[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

مدال‌های‌المپیک 2012 



 
          مجموع
1 چین  29 16 14 59
2 آمریکا  27 14 15 56
3 بریتانیا  16 9 9 34
4 کره جنوبی  10 4 6 20
5 فرانسه  8 6 9 23
6 آلمان  5 10 6 21
7 ایتالیا  5 5 3 13
8 قزاقستان  5 0 0 5
9 کره شمالی  4 0 1 5
53 ایران  0 0 1 1
 
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

جواد نکونام به استقلال پيوست
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران پس از توافق با باشگاه استقلال با اين تيم قرارداد بست. جواد نکونام پس از مذاکرات چند ساعته با مسئولان اين باشگاه به توافق رسيد و قرارداد يک ساله خود را با استقلال امضا کرد.
با توجه به اينکه باشگاه استقلال فعلا از نظر مالي نمي‌تواند پول رضايتنامه جواد نکونام را به اوساسونا بدهد، قرار شد نکونام خودش پول رضايتنامه را به باشگاه اسپانيايي بدهد و سپس با دريافت چکي از باشگاه استقلال پول رضايتنامه‌‌اش را از اين باشگاه بگيرد.با قطعي شدن حضور نکونام در استقلال پيراهن شماره 6 اين تيم به وي تعلق مي‌گيرد. همچنين پيش از اين قلعه‌نويي گفته بود اگر نکونام به استقلال بيايد بازوبند کاپيتاني به او مي‌رسد.

**********************************************************

امضاي قراردادپرسپوليس باژوزه بازهم بتعويق افتاد
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امروز به ديدار رويانيان رفت اما امضاي قرارداد بار ديگر به تعويق افتاد. بحث عقد قرارداد ژوزه مانوئل با پرسپوليسي‌ها اين روزها سوژه اصلي رسانه‌ها است. اين مربي عليرغم حضور در تمرينات و حتي بازي‌هاي پرسپوليس هنوز با اين تيم قرارداد امضاء نکرده و قرار بود امروز قرارداد امضا شود.امروز جلسه اي بين رويانيان و خوزه برگزار شد اما دو طرف، عقد قرارداد را به فردا موکول کردند.
گفته مي‌شد، امروز شنبه قرارداد رسمي مانوئل با پرسپوليسي‌ها امضا مي‌شود.

**********************************************************

باشگاه آمريکايي ازپرسپوليس درخواست پول کرد
مسئولان باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا از پرسپوليسي‌ها براي صدور رضايت‌نامه عابدزاده درخواست پول کردند. به گزارش خبرگزاري فارس، امير عابدزاده چندي پيش با عقد قرارداد داخلي سه ساله به پرسپوليس پيوست. قبلاً اعلام شده بود اين دروازه‌بان با باشگاه لوس‌آنجلس بلوز آمريکا قرارداد دو ماهه دارد اما سسپس گفته شد دو سال از قرارداد مانده است. از همين رو مسئولان باشگاه پرسپوليس با مسئولان تيم لوس‌آنجلس بلوز وارد مذاکره شدند و در نهايت به اين نتيجه رسيدند که با پرداخت مبلغي توافقي رضايتنامه امير عابدزاده براي حضور در پرسپوليس صادر شود.

[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

فرهاد مجيدي وارد تهران شد
مجيدي در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده است. به گزارش گل، فرهاد مجيدي بعد از مدتها ديشب وارد تهران شد. او در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده و اين احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مديرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجيدي بار ديگر استقلالي شود!
امير قلعه نويي در يک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سياست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعي از خود در قبال بازگشت مجيدي نشان ندهد .

********************************************************

کاسياس از بلاتر دفاع کرد
ايکر کاسياس دروازه بان تيم ملي فوتبال اسپانيا و کاپيتان اين تيم از سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا )در برابر اتهامات مربوط به دريافت رشوه دفاع کرد.کاسياس در کنفرانسي خبري گفت: به نظر، وجود هرگونه فساد در ورزش بايد محو شود اما من در اينجا حمايت خود را از بلاتر اعلام مي کنم زيرا او يکي از بهترين روساي فيفا است و او براي فوتبال جهان مناسبترين فرد ممکن است.

********************************************************

آيت‌اللهي:هواداران پرسپوليس بخشيده نمي‌شوند
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است.  هادي آيت‌اللهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه آيا قرار است هواداران پرسپوليس که با محروميت دو جلسه اي همراه هستند، بخشيده شوند يا خير عنوان کرد: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است. در مورد بازي اين تيم با گهر زاگرس که در کرج برگزار مي‌شود و پرسپوليس تيم ميهمان است اين هفته تصميم گيري مي‌شود.

[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

فتح الله زاده: نکونام يکشنبه مي آيد
علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد.علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال از توافق جواد نکونام با باشگاه اوساسوناي اسپانيا براي صدور رضايتنامه اين بازيکن خبر داد و اعلام کرد؛ براساس توافق صورت گرفته قرارداد جواد نکونام با استقلال روز يکشنبه به ثبت خواهد رسيد.
به گزارش گل توافقات اوليه دو طرف ، پرداخت مبلغي بيش از 500 هزار دلار تخمين زده مي شود. بايد منتظر نتيجه رسيدن اين انتقال بمانيم ؛انتقالي که به شدت پرسروصدا خواهد بود.
نکونام که کاپيتان تيم ملي ايران است ، سابقه حضور در تيمهاي پاس ، الوحده امارات و اوساسونا را دارد. او در زماني با 300 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايران بود ؛ رقمي که امروز براي بازيکنان متوسط پرداخت مي شود.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

پرسپوليس مرا نخواهد در هيچ جا بازي نمي‌کنم
مدافع فصل گذشته پرسپوليس گفت: همان طور که به هواداران قول داده بودم، اگر با پرسپوليس به توافق نرسم در هيچ جا بازي نخواهم کرد.شيث رضايي در خصوص بيرون ماندش از ليگ فصل جاري اظهار داشت: در طول فصل گذشته بارها گفته بودم بدون هيچ گونه بازار گرمي اگر در فصل جاري پرسپوليسي‌ها به من پيشنهاد ندهند ديگر به هيچ پيشنهادي فکر نمي‌کنم اما همه به من خنديدند.
به گزارش ايسنا ،وي افزود: امروز همه چيز را ثابت کردم و به عشق پيراهن پرسپوليس بيرون از گود هستم، فقط خواستم ثابت کنم که حرفم از ته قلبم بود.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

حضور مجيدي در استقلال منتفي است
مسئولان باشگاه استقلال براي جذب سهميه آزاد به دنبال نکونام هستند و با اين شرايط حضور مجيدي منتفي است.پس از اعلام فتح‌الله‌زاده مبني بر اينکه استقلالي‌ها آمادگي دارند فرهاد مجيدي را به اين تيم برگردانند، مسئولان اين تيم در تماس‌هاي مکرر خواهان برقراري ارتباط با اين بازيکن شدند اما از آنجا که تا آخرين لحظات فصل نقل و انتقالات اين بازيکن با استقلالي‌ها تماس نگرفت سرانجام کيانوش رحمتي آخرين بازيکني بود که قراردادش را تمديد کرد تا به اين ترتيب فهرست استقلالي‌ها براي اين فصل پر شود.

[ جمعه 23 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نکونام: دوست دارم در اوساسونا بمانم
کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران گفت: فصل خيلي خوبي را با اوساسونا پشت سر گذاشتم و دوست دارم در اين تيم بمانم.  جواد نکونام اين روزها يکي از سوژه‌هاي مهم در فصل نقل و انتقالات به شمار مي رود. کاپيتان تيم ملي ايران که با پيشنهاد‌هاي مواجه شده، اظهار داشت: پيشنهاد‌هاي خيلي خوبي از ترکيه،‌ قطر و ايران دريافت کرده‌ام. فصل قبل از ترکيه نيز پيشنهاد داشتم و نزديک بود به اين ليگ بروم. اکنون الغرافه قطر حاضر است با من قرارداد امضا کند و به اوساسونا 2 ميليون يورو بپردازد اما هدف من اين است که به فعاليت در اوساسونا ادامه دهم. سال‌هاي خيلي خوبي را در لاليگا تجربه کردم و اکنون از زندگي در اينجا راضي و خشنود هستم.

******************************************************************

گردان:2 اشتباه کردم وپرسپوليس شکست خورد
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مقابل آلومينيوم هرمزگان روي اشتباهاتم دروازه‌ام باز شد. شهاب گردان پس از شکست 2 بر يک پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌نسبت به بازي با صبا بهتر بوديم اما هنوز نياز به زمان داريم. پيشرفت‌هاي خوبي داشتيم و بدن‌ها کم کم در حال رسيدن به شرايط ايده‌آل است.
وي افزود: تمام بچه‌ها در اين بازي خوب بودند اما روي 2 اشتباه فردي‌ام باعث شد دروازه‌ام باز شود و پرسپوليس 2 گل بخورد. در کل اميدوارکننده بود و از هواداران مي‌خواهم زياد نگران نباشند.

******************************************************************

نود 10 روز ديگر شروع مي‌شود
اولين قسمت از سري جديد برنامه‌ي «نود»، 10 روز ديگر با حضور عادل فردوسي‌پور روي آنتن مي‌رود.ليگ دوازدهم فوتبال، 29 تير ماه شروع مي‌شود و نخستين قسمت از برنامه «نود»، دوم مرداد ماه با حضور عادل فردوسي‌پور از شبکه سه پخش خواهد شد.

[ سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خوزه نفس بازيکنان پرسپوليس را گرفت

 

سرمربي جديد تيم فوتبال پرسپوليس در نخستين حضور رسمي خود تمرينات سنگين و پرفشار بدنسازي را براي بازيکنان اين تيم در نظر گرفت که باعث به شماره افتادن نفس سرخپوشان شد.

*************************************************

زيدان گزينه اصلي فدراسيون فوتبال فرانسه

اسطوره 40 ساله دنياي فوتبال در روز يکشنبه اعلام کرد که دوست دارد روزي هدايت خروس ها را در دست بگيرد و اکنون ، در يک قدمي تحقق آرزويش است .

*************************************************

استقلال حريف کامروني خود را گلباران کرد

تيم فوتبال استقلال تهران در نخستين ديدار تدارکاتي خود در اردوي ترکيه مقابل تيمي از کامرون به يک پيروزي پر گل دست يافت. تيم فوتبال استقلال تهران که در فصل گذشته ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران پس از تيم هاي سپاهان اصفهان و تراکتور سازي تبريز در رده سوم ايستاد ، در اين ديدار دوستانه با نتيجه 7 بر صفر حريف کامروني خود را که در ليگ دسته اول باشگاه هاي اين کشور حضور دارد، شکست داد.

[ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

حذف جام حذفي قطعي شد
نايب رئيس فدراسيون فوتبال از عدم برگزاري جام حذفي به طور قطعي در فصل جديد خبر داد.به گزارش فارس، در حالي که پيش از اين فدراسيون فوتبال اعلام کرده بود براي حذف جام حذفي در فصل جديد بايد بررسي‌هاي لازم انجام شود و هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال در اين خصوص تصميم گيري نهايي را مي‌کند، هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال ، اظهار داشت: جام حذفي در سال جاري صددرصد برگزار نمي‌شود. براي ما شرايط تيم ملي و برگزار شدن اردوهاي تيم ملي مهم است و به همين دليل فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گرفت جام حذفي برگزار نشود.

************************************************************

خوردبين :دايي گزينه من است
عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه علي دايي گزينه مد نظرش در جلسه کميته فني است، گفت: از باشگاه پرسپوليس با من تماس گرفتند اما از طريق اخبار تلويزيون مطلع شدم که عضو کميته فني شدم و از نحوه انتخابم متعجبم.

************************************************************

گوارديولا: دلم براي فوتبال تنگ شده
مربي سابق بارسلونا که اين روزها به مالزي سفر کرده، اعلام کرد که واقعا دلتنگ دنياي فوتبال است .پپ گوارديولا، مربي جوان بارسلونا که براي سپري کردن تعطيلات تابستاني اش به قاره اسيا سفر کرده، روز جمعه در رويدادي تجاري براي کاسترول، در هتل شانگري کولالامپور شرکت کردو به سوالاتي پاسخگو شد. او در پاسخ به اين سوال که ايا دلش براي فوتبال تنگ شده يا نه گفت:« بله، واقعا دلم براي فوتبال تنگ شده؛ از گلف بازي کردن با پدرم خسته شده ام.»
گوارديولا چند هفته پيش در کرواسي ديده شده بود و الان در مالزي به سرمي برد و عکسهاي يادگاري متعددي با هوادارانش گرفت. بارسلونا در قاره اسيا هم هواداران زيادي دارد و از همين رو گوارديولا در مالزي هم نتوانست به صورت ناشناسي به سپري کردن تعطيلاتش بپردازد. او روز شنبه به کشورهاي ديکر منطقه اسياي جنوب شرقي سفر مي کند و گفتگويي تلويزيوني خواهد داشت و ممکن است براي کانال آر.سي.تي .آي به تفسير بازي فينال يورو2012 بپردازد.

[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد
تيم فوتبال ايتاليا با پيروزي مقابل آلمان حريف اسپانيا در فينال جام ملت‌هاي اروپا شد. ديدار تيم‌هاي فوتبال آلمان و ايتاليا از مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت استفان لانوي فرانسوي برگزار شد که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ايتاليا به پايان رسيد.

*******************************************************************

سرژيک تيموريان:آندو بايد به قطر مي‌رفت
به هيچ وجه دوست نداشتم آندرانيک در تيم ديگري به جز استقلال تهران به بازي بپردازد. سرژيک تيموريان برادر بزرگتر آندرانيک تيموريان هافبک ملي پوش تيم فوتبال استقلال تهران که براي فصل جديد فوتبال ايران را رها کرده و به ليگ ستارگان قطر پيوسته است، در رابطه با جدايي آندو ازاستقلال مي گويد: معتقدبودم که پولي که قطري ها به آندو مي دادند درست سه برابر پولي بود که تيم هاي ايراني حاضردرليگ برترمي خواستند به آندرانيک پرداخت نمايند ضمن آنکه شرايط بازي درفوتبال حرفه اي قطر به مراتب ازليگ برتر ما بهتر است و از آن حاشيه ها و مسائلي که هميشه پشت سر بازيکنان ايراني است و آنها را رنج مي دهد، خبري نيست!
سرژيک تيموريان که خودش سالها هافبک ومدافع تيم فوتبال استقلال تهران بود در ادامه مي افزايد: اين اواخر آندرانيک دچار مصدوميت شده بود اما مي خواست هرطوري که شده باتيم ملي باشد و مصدوميتش رافراموش کرده بود به هرحال آندو مثل ديگر ارامنه کشورمان به وطنش عرق خاصي دارند.

*******************************************************************

الوصل از تمديد قرارداد با خلعتبري منصرف شد
باشگاه الوصل امارات متحده عربي اعلام کرد: اين باشگاه به سه بازيکن تيم فوتبال خود از جمله محمدرضا خلعتبري بازيکن ايراني اين تيم نيازي ندارد و قرارداد آنها با تيم فوتبال الوصل تمديد نمي شود.

[ جمعه 9 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اسپانيا فيناليست يورو 2012 شد
تيم ملي فوتبال اسپانيا در نيمه نهايي يورو 2012 پرتغال را در ضربه‌هاي پنالتي شکست داد و به ديدار نهايي اين جام رسيد. 

**********************************************************

علي دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس
با منتفي شدن حضور متسو در پرسپوليس علي دايي در آستانه بازگشت به اين تيم قرار گرفت.پس از منتفي شدن حضور برونو متسو در پرسپوليس، مسئولان اين باشگاه به دنبال مذاکره با يک گزينه ايراني هستند.
اين گزينه علي دايي سرمربي فصل گذشته راه آهن است و با اين حساب دايي در آستانه بازگشت به پرسپوليس بعد از يک سال قرار گرفت.
قرار است مسئولان پرسپوليس طي امشب و فردا با دايي مذاکرات اوليه را انجام دهند و با توجه به کمبود وقت احتمالا سريع‌تر معارفه اين مربي را در تمرين پرسپوليس برگزار کنند.
از مدت ها قابل شايعه علاقه مسئولان باشگاه پرسپوليس به بازگرداندن علي دايي در محافل خبري شنيده مي شد.

**********************************************************

متسو از حضور در پرسپوليس عذرخواهي کرد
گزينه سرمربيگري پرسپوليس بعد از ظهر دیروز رسما از حضور در اين تيم عذرخواهي کرد. پس از اينکه صبح امروز علي پروين از حضور بر روي نيمکت پرسپوليس انصراف داد رويانيان با گزينه‌اي خارجي مجددا وارد مذاکره شد.
 گزينه اصلي خارجي قرمز پوشان براي مذاکره برونو متسو بود اما اين مربي از طريق نماينده خود در ايران عذرخواهي رسمي خود را از گرفتن سکان هدايت پرسپوليس در فصل جديد اعلام کرد. متسو خطاب به مسئولان پرسپوليس اعلام کرد با توجه به محدوديت زمان کم فکر نمي‌کنم که الان بتوانم به تيم بزرگ و پر‌طرفدار پرسپوليس کمک کنم.وي افزود: اين يک ريسک بزرگ است که بخواهم در اين شرايط سکان هدايت پرسپوليس را بر عهده بگيرم. به پرسپوليس و هوادارانش علاقه زيادي دارم و از حضور در ايران در اين مدت زمان کم بسيار لذت بردم.

[ پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

مراسم قرعه‌کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر
دوازدهمين دوره ليگ حرفه اي فوتبال ايران "خليج فارس" روز يکشنبه قرعه کشي خواهد شد.  به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وب سايت سازمان ليگ، مراسم قرعه کشي دوازدهمين دوره ليگ برتر "خليج فارس" با حضور ارباب جرايد و رسانه ها در روز يکشنبه 1391/04/04 راس ساعت 15:00 در سالن کنفرانس روابط عمومي سازمان ليگ واقع در ميدان شيخ بهايي جنب بانک تات برگزار خواهد شد.

********************************************************

با آمدن مربي کار بلد خارجي موافق هستم
علي پروين گفت: اگر مربي خارجي درجه يک و حتي 2 باشد و با فوتبال کشورمان آشنايي داشته باشد مي‌تواند به ما کمک کند.

********************************************************

مسي :هيچ حرفي ندارم که بزنم
بارسا خانه من است و اينجا خداحافظي مي کنم .سايت گل- ليونل مسي، ستاره جوان و آرژانتيني باشگاه بارسا، چهره اصلي «جنگ ستارگان» بود؛ رويدادي خيريه که روز 5شنبه در بوگوتا، پايتخت کلمبيا برگزار شد. مسي در اين مراسم خيريه با خبرنگاران صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد تا تمام عمر فوتبالي اش را دربارسا سپري کند:«اصلا به انتقال به رئال فکر نمي کنم؛ بارسلونا خانه من است وخوشحال مي شوم که تاجايي که مي توانم، تمام عمر فوتبالي ام را در اينجا سپري کنم؛ شايد تا روزي که بخواهم از فوتبال خداحافظي کنم؛ اميدوارم که اين طور بشود.»
کاپيتان تيم ملي آرژانتين در ادامه در مورد جدايي گوارديولا ازبارسا و روي کار آمدن تيتو ويلانووا به عنوان مربي جديد اين تيم گفت:« ما از اينکه تيتو جاي پپ را مي گيرد، خوشحاليم. تيتو کسي است که همه ما او را مي شناسيم. او دقيقا روشهاي کاري گوارديولا را مي شناسند. قطعا همه ما از رفتن پپ ناراحت شديم؛ چون اصلا انتظارش را نداشتيم ولي با تيتو شيوه کاري ما تغيير نخواهد کرد و همه چيز مشابه قبل خواهد بود.»از سوي ديگر و در جريان ديدار تيم ملي پرتغال مقابل دانمارک در رقابتهاي يورو2012، هواداران دانمارکي براي آزار دادن رواني رونالدو، دائما نام مسي را بر زبان مي آوردند و بعد از آن بود که رونالدو در واکنش به اين شعارها گفت:«پارسال در اين موقع، مسي از رقابتهاي کوپا آمه ريکا حذف شده بود. آن اتفاق که بدتر بود.نه؟»
واکنون مسي درپاسخ به اظهارات رونالدو گفته:«هيچ حرفي در واکنش به صحبتهاي رونالدو ندارم.»

[ شنبه 3 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

رحمان احمدي به سايپا پيوست
دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان سرانجام به تيم فوتبال سايپا پيوست تا در فصل جديد با پيراهن اين تيم به ميدان رود.

*****************************************************************

علي کريمي با پرسپوليس تمديد کرد
علي کريمي قرارداد خود را با تيم فوتبال پرسپوليس تمديد کرد.به نقل از مهر،باوجوديکه پيش از اين علي کريمي، کاپيتان فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس از جدايي خود از اين تيم خبر داده بود، دوشنبه گذشته قرارداد جديدي را براي همراهي سرخپوشان در دوازدهمين دوره رقابت‎هاي ليگ برتر منعقد کرد. اين قرارداد به دنبال نشستي که کريمي با رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس داشت، منعقد شد.

*****************************************************************

سايت AFC: آندو بعد از يکسال از استقلال رفت
انتقال آندرانيک تيموريان ازباشگاه استقلال به الخريطيات قطر براساس يک قرارداد يکساله در پايگاه اطلاع رساني کنفدراسيون فوتبال آسيا بازتاب داشت. 

*****************************************************************

زارع: گزينه اول پرسپوليس دنيزلي است
قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران اعلام کرد که همچنان گزينه اول اين باشگاه براي سرمربيگري فصل آينده مصطفي دنيزلي است. جمشيد زارع در گفت و گو با ايرنا، در خصوص آخرين وضعيت سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: همچنان گزينه اول باشگاه دنيزلي است ومامنتظر روشن شدن تکليف اين مربي هستيم.
وي ادامه داد: بايد جلسه اي با دنيزلي برگزار کنيم و در صورت توافق ، او همچنان به عنوان سرمربي در پرسپوليس کار خود را ادامه خواهد داد.

[ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

مذاکره با فرهاد مجيدي براي بازگشت به استقلال

مديرعامل استقلال از برنامه اين باشگاه براي مذاکره با فرهاد مجيدي خبر داد.

********************************************************

تيموريان به خريطيات قطر پيوست

بازيکن فصل قبل استقلال با قراردادي يک ساله به تيم خريطيات قطر پيوست.

 

********************************************************

رحمتي قراردادش را با استقلال تمديد کرد

دروازه‌بان فصل گذشته استقلال قرارداد خود را به مدت يک فصل ديگر با اين تيم تمديد کرد.

 

********************************************************

 

انصاري‌فرد:بخاطر پول به پرسپوليس نيامدم

مهاجم جديد تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ هرگز به خاطر پول به پرسپوليس نيامدم و بيشتر به خاطر رويانيان و هواداران اين کار را کردم.


[ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

انگليس با حذف سوئد به يکقدمي فرانسه رسيد
تيم فوتبال سوئد با شکست برابر انگليس با مسابقات يورو 2012 وداع کرد. 

***********************************************************

تمرينات پرسپوليس از فردا آغاز مي‌شود
دور جديد تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر از روز يکشنبه آغاز خواهد شد.در حالي که قبلا عنوان شده بود دور جديد تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس براي حضور در فصل پيش روي رقابتهاي ليگ برتر از روز شنبه آغاز خواهد شد، اين تمرينات با تشخيص کادر فني از روز يکشنبه آغاز مي شود.
همچنين مسئولان باشگاه پرسپوليس از حضور مصطفي دنيزلي در تهران از روز يکشنبه خبر داده اند و قرار است علاوه بر برگزاري نخستين تمرين اين تيم، نشست خبري مديرعامل و سرمربي سرخپوشان نيز برگزار شود. اين براي چندمين بار است که قرار است دنيزلي به ايران بيايد

***********************************************************

علي کريمي در پرسپوليس ماندني شد
نماينده علي کريمي کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در ديدار با محمد رويانيان مديرعامل اين باشگاه براي تمديد قرارداد به توافق رسيد.

[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خلعتبري به پرسپوليس نزديک‌تر شد
محمد‌رضا خلعتبري به دليل مشکلات شخصي به عقد قرارداد با پرسپوليس نزديک‌تر شد.  مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنان به دنبال جذب محمد‌رضا خلعتبري مهاجم تيم ملي و الوصل امارات هستند. از همين رو در دو روز گذشته مذاکراتي با اين بازيکن داشته‌اند.
خلعتبري اعلام کرده به دليل برخي مشکلات شخصي دوست دارد فوتبال خود را در ايران ادامه دهد. به زودي تکليف خلعتبري با پرسپوليس روشن مي‌شود.

*********************************************************

دنيزلي و رويانيان يک‌شنبه با يکديگر ديدار مي‌کنند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و مدير عامل باشگاه در جلسه روز يکشنبه در مورد مسائل پيش رو در فصل آينده به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت. به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، مصطفي دنيزلي که بعد از آخرين مسابقه پرسپوليس برابر الاتحاد عربستان به ترکيه رفته بود پس از بازگشت، جلسه‌اي را در روز يکشنبه با رويانيان برگزار خواهد کرد.
همچنين اين سايت اعلام کرده است که نخستين کنفرانس خبري فصل جاري پرسپوليس به زودي برگزار مي‌شود.

*********************************************************

آخرين وضعيت نقل و انتقالات باشگاه استقلال
هنوز وضعيت بازيکنان تاثيرگذاري چون سيدمهدي رحمتي، کريم انصاريفرد، مجتبي جباري و آندرانيک تيموريان براي پوشيدن پيراهن آبي مشخص نشده است. علي فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرين وضعيت نقل و انتقالات در باشگاه استقلال ضمن بيان مطلب فوق گفت: من روز پنجشنبه به صورت تلفني با آندرانيک تيموريان صحبت کردم و بااو مذاکرات مثبتي داشتم. تيموريان به من قول داده است که اگر در ايران بخواهد به فوتبال خود ادامه دهد فقط در استقلال خواهد ماند.
وي در خصوص شرايط سيدمهدي رحمتي نيز خاطرنشان کرد: چهارشنبه شب مذاکرات خوب و مفيدي را به صورت تلفني با رحمتي انجام دادم و او از من مهلت سه روزه‌اي خواست چون مي‌خواست به اتفاق خانواده‌اش به مسافرت برود تا پس از آن مذاکرات نهايي را با او انجام دهيم.
مديرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام بي نتيجه بودن مذاکراتش با جباري گفت: در حال حاضر با جباري به توافق مالي نرسيده‌ايم چون رقم پيشنهادي او بالاتر از آن چيزي است که مدنظر ماست. من به او گفتم مي‌تواند طبق عرفي که براي بازيکنان در نظر گرفته شده با او قرارداد ببندم. قرار است جباري طي سه روز آينده در اين خصوص تصميم گيري کند.
فتح‌الله‌زاده در مورد کريم انصاريفرد نيز گفت: مذاکرات خوبي را با اين بازيکن و مدير برنامه‌هايش انجام داده‌ايم و به توافقات خوبي نيز رسيده‌ايم تا به اميد خدا طي دو يا سه روز آينده با اين بازيکن قرارداد ببنديم. البته دوستان ما پيشنهادات مالي وسوسه کننده‌اي را به انصاريفرد داده‌اند که بالاتر از پيشنهاد مالي ماست اما همانطور که گفتم توافقات خوبي را با اين بازيکن داشته‌ايم.
وي خاطر نشان کرد: تا به امروز به طور رسمي با ايمان مبعلي، ميثم بائو، قاسم دهنوي، هاشم بيک‌زاده، اميرحسين صادقي و امين منوچهري قرارداد بسته‌ايم و قرارداد بازيکناني مانند پژمان منتظري، آرش برهاني، حنيف عمران‌زاده، محسن يوسفي و ميلاد ميداوودي را نيز تمديد کرده‌ايم.
وي در خصوص بازيکنان خارجي که در تمرينات تيم استقلال حضور پيدا مي‌کنند، خاطرنشان کرد: دو بازيکن پرتغالي که مدنظر سرمربي تيم بودند چهارشنبه شب وارد ايران شدند تا از روز شنبه براي تست فني در تمرينات تيم فوتبال استقلال حضور پيدا کنند. پست بازي اين دو بازيکن هافبک مياني و مدافع است.

[ جمعه 26 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

گزينه‌ مربيگري پيشين ايران در وضعيت کما
گزينه آلماني مربيگري پيشين تيم ملي فوتبال ايران به هنگام بازي گلف دچار سکته شد و در وضعيت کما قرار دارد. پتر نويرور روز گذشته هنگامي که به همراه چند تن از دوستانش در شهر گيلزن‌کرشن مشغول انجام گلف بود، دچار حمله قلبي شد. اين مربي شوخ‌طبع و خوش‌برخورد سپس به بيمارستان «مارين» جهت مداوا منتقل و در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري شد.

***************************************************

صدرنشيني کروات‌ها در حضور اسپانيا و ايتاليا
تيم ملي ايرلند در اولين بازي خود در يورو 2012 مغلوب کرواسي شد.ديدار دوم گروه سوم رقابت‌هاي جام ملت‌هاي اروپا از ساعت 23:15 در هواي باراني ورزشگاه پوزنان لهستان به فضاوت کوئيپرس هلندي برگزار شد و کرواسي موفق شد با برتري 3 بر يک برابر ايرلند 3 امتيازي شود و بالاتر از اسپانيا و ايتاليا در اين گروه قرار بگيرد.
گل‌هاي اين مسابقه را ماريو ماندزوکيچ (3 و 48) و جلاويچ (43) براي کرواسي و لجر (19) براي ايرلند به ثمر رساندند.
کرواسي 3 امتياز اين ديدار را کسب کرد تا ايرلند پس از چک دومين ناکام بزرگ مسابقات تا اينجاي کار نام بگيرد.
ايرلند در دقايق پاياني برتري نسبي در زمين داشت، اما نتوانست از حملات خود استفاده کند.
با اين نتيجه و با توجه به تساوي يک بر يک اسپانيا و ايتاليا؛ کرواسي با 3 امتياز در صدر گروه C قرار دارد و اسپانيا و ايتاليا با امتياز برابر در مکان‌هاي دوم و سوم هستند. ايرلند هم با اين شکست بدون امتياز در جايگاه چهارم گروه قرار دارد.

***************************************************

معمارزاده گزينه دروازه‌بان دومي استقلال
دروازه بان فصل پيش پرسپوليس که با انتقادات زيادي در اين تيم روبرو بود هنوز تيم فصل آينده خود را انتخاب نکرده اما عنوان مي شود که نام وي در فهرست ‌آبي ها قرار دارد و قلعه نوعي براي حضور وي تمايل دارد.

[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

آخرين وضعيت نقل‌وانتقالات سرخابي‌ها
پرسپوليس تاکنون 6 و استقلال 4 سهميه ليگ برتري جذب کرده‌اند. دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در فصل نقل و انتقالات رقابت حساسي دارند.
هر تيم مي تواند 7 سهميه ليگ برتري جذب کند. پرسپوليس تاکنون شهاب گردان، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، مهرداد پولادي، حسين ماهيني و محمد قاضي را به عنوان سهميه هاي ليگ برتري جذب کرده است.
گفته مي شود اين تيم به دنبال کريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري نيز است. خلعتبري با توجه به اينکه در امارات بازي مي کند سهميه ليگ برتري به شمار نمي رود.
استقلال نيز تاکنون ميثم بائو، هاشم بيک زاده، امين منوچهري و قاسم دهنوي را از ليگ برتر به خدمت گرفته و بدين ترتيب از 7 سهميه ليگ برتري 4 نفر را جذب کرده است. باشگاه استقلال به دنبال جذب امير حسين صادقي، سياوش اکبرپور، کريم انصاري فرد است. آنها البته خلعتبري را هم مي خواهند.
هنوز تکليف بازيکناني مثل مهدي رحمتي، آندرانيک تيموريان، مجتبي جباري در استقلال و علي کريمي در پرسپوليس مشخص نشده است. ضمن اينکه دو تيم استقلال و پرسپوليس هنوز تکليف دروازه بان دوم خود را مشخص نکرده اند.
گفته مي شود امير قلعه نويي مي خواهد از دروازه بان خارجي استفاده کند اما در عين حال شنيده مي شود شايد اين باشگاه سراغ وحيد طالب لو برود. از سوي ديگر باشگاه پرسپوليس هم به دنبال دروازه بان دوم است. شنيده ها حاکي از آن است که اين باشگاه نيم نگاهي به طالب لو دارد اما هنوز دو باشگاه پرسپوليس و استقلال براي جذب گلر دوم اقدام جدي نکرده اند.
بايد تا روز آخر منتظر ماند و ديد کدام تيم گوي رقابت را مي‌ ربايد و کهکشاني‌تر مي‌ شود.

*****************************************************************

طالبي و يک مدافع خارجي را جذب مي‌کنيم
سرپرست تيم فوتبال سپاهان از جذب فرشيد طالبي و يک مدافع خارجي خبر داد. رسول خوروش در گفت و گو با خبرگزاري فارس درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات بازيکنان عنوان کرد: با جدايي بنگر و حسيني به دنبال دو مدافع وسط هستيم. تصميم داريم فرشيد طالبي را به خدمت بگيريم و يک مدافع خارجي را هم مدنظر داريم.
وي در مورد روند مذاکرات با رحمان احمدي گفت: شب گذشته با مديربرنامه هاي اين بازيکن مذاکره کرديم اما سر مبلغ با هم به توافق نرسيديم و ماندن احمدي در سپاهان منتفي شد.

[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

کتاب زندگي «ناصر حجازي» منتشر شد
کتاب زندگي «ناصر حجازي» در بيست و يکمين شماره از مجموعه کتاب‌هاي مفاخر ايران‌زمين به چاپ رسيد. بيست و يکمين شماره از مجموعه کتاب‌هاي مفاخر ايران‌زمين که به زندگي «ناصر حجازي» اختصاص يافته است، هم‌ز‌مان با اولين سالگرد درگذشت اين چهره‌ي محبوب ورزشي به چاپ رسيد.
اين کتاب شرح مختصري از زندگي مرد بلند‌آوازه فوتبال ايران است که با موافقت و همکاري خانواده ايشان، تهيه و چاپ شده است.
«کيهان محمدخاني» مديرعامل مؤسسه آموزش شهر، در مقدمه کتاب مي‌نويسد: مفاخر هر جامعه‌اي، سرمايه‌هاي ارزشمند و گرانقدري هستند که بخش اساسي از فرهنگ و تمدن آن جامعه را تشکيل ميدهند. معرفي و شناساندن چنين بزرگاني به نسلهاي آينده، از اولويت‌هاي فرهنگي همهي جوامع و ملل است؛ اين کار صورت نمي‌پذيرد مگر با ثبت و ضبط انديشه، ويژگي­ها، صفات، آثار و چرايي و چگونگي زندگي و مرگ آنها.
اين کتاب 104 صفحه‌اي (قطع جيبي) که با شمارگان 2000 نسخه به چاپ رسيده است، در مراسم بزرگداشت ايشان رونمايي خواهد شد.
«مفاخر و نام‌آوران ايران‌زمين»، عنوان مجموعه کتاب‌هايي است که مؤسسه آموزش شهر در راستاي معرفي چهره‌هاي علمي، هنري، ورزشي، ديني و ... اقدام به تهيه و چاپ آن‌ها مي‌کند و شامل بخش‌هايي مانند زندگي‌نامه، معرفي آثار، افتخارات، خاطرات، از نگاه ديگران، آلبوم تصاوير و ... است.
«حجازي» دومين چهره ورزشي از اين مجموعه، پس از جهان‌پهلوان «غلام‌رضا تختي» مي‌باشد.

[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استقلال منتظر پاسخ حسيني
باشگاه استقلال در انتظار پاسخ مدافع سپاهان است و در عين حال در نظر دارد با چند بازيکن ديگر هم مذاکره کند.به احتمال زياد ظرف امروز و فردا باشگاه استقلال به تعداد بازيکنان جديد خود بيفزايد.
شب گذشته برادر کريم انصاري فرد در باشگاه استقلال حاضر شد و با مسئولان اين تيم مذاکراتي داشت. نتيجه اين مذاکره هنوز مشخص نيست اما به نظر مي رسد روند صحبت ها به نفع استقلال است.
امروز همچنين قرار است سيد جلال حسيني پاسخ پيشنهاد استقلال را بدهد هر چند که اين مدافع به باشگاه سپاهان هم قول داده فردا با آنها مذاکره کند.
گفته مي شود استقلال به دنبال امين منوچهري، سياوش اکبرپور و قاسم دهنوي نيز است.
شب گذشته همچنين خسرو حيدري براي تمديد قرارداد با آبي‌ها به توافق رسيد.

*****************************************************************

تيم ملي واليبال ايران همچنان اميدوار ماند
تيم ملي واليبال ايران در چهارمين مسابقه خود در رقابت هاي گزينشي المپيک 2012لندن با نتيجه سه بر يک از سد پورتوريکوگذشت تا شکست ناباورانه مقابل استراليا راتا حدودي به دست فراموشي بسپارد.

*****************************************************************

حضور دنيزلي در پرسپوليس قطعي شد
او به ايران برمي گردد تا تمرينات تيمش را آغاز کند.  به نقل از سايت گل، گمانه زني ها و خبرهايي که در مورد احتمال جدايي دنيزلي از پرسپوليس به گوش مي رسيد قطعيت نيافت و اين مربي ليگ دوازدهم را با پرسپوليس آغاز خواهد کرد.او طي روزهاي آينده به ايران برمي گردد تا تمرينات تيمش را آغاز نمايد. سرخپوشان اين روزها مشغول يارگيري هستند ودر مورد نفراتي که افندي آنها را نخواسته هم حرف و حديث بسيار است. بايد ديد او در ليگ بعدي با تيم دگرگون شده اش چه مي کند.

[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پيروزي ايران مقابل ازبکستان با گل خلعتبري
تيم ملي فوتبال ايران کارش را در مرحله‌ي نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 با يک پيروزي ارزشمند آغاز کرد.  حساس‌ترين موقعيت بازي براي ازبکستان توسط خطايي که حيدري در جناح چپ زمين ايران انجام داده بود به دست آمد و بازيکن ازبک با ارسال توپ مهاجمشان را صاحب موقعيت کرد و توپ از برخورد با تيرک دوباره جلوي پاهاي بازيکن حريف قرار گرفته و در برگشت توپ در شرايطي وارد دروازه ايران شد که داور صحنه را گل تشخيص نداد.
کارلوس کي‌روش براي اين که در دقايق پاياني بازي بتواند تيمش را برابر ازبکستان پيروز کند در دقيقه 76 انصاري فرد را به جاي جباري آورد.مهاجم تازه وارد ايران دو موقعيت نصفه نيمه به دست آورد که به دليل کم تعداد بودن بازيکنان ايران از دست رفت.
واديم آبراموف در دقايق پاياني باکايف را به زمين فرستاد تا شايد بتواند به گل برسد اما در اين دقايق نيز اتفاقي رخ نداد.
در حالي که همه منتظر سوت پايان بودند خلعتبري روي پاس انصاري‌فرد در ميان ناباوري ازبک‌ها گل برتري ايران را به ثمر رساند تا شاگردان کي‌روش از آوردگاه سخت تاشکند سه امتياز حساس را به دست آورند.
ملي‌پوشان در دومين ديدار خود سه شنبه هفته آينده در ورزشگاه آزادي به مصاف قطر مي‌روند.

*******************************************************

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران ممنوع الخروج شد
دروازه بان تيم ملي فوتبال کشورمان پس از بازگشت از سفر ازبکستان به ايران در فرودگاه امام خميني (ره) متوجه شد به دليل بدهي مالياتي ممنوع الخروج شده است و بايد هرچه سريع‌تر اين مشکل را برطرف کند.

*******************************************************

قاضي: امسال سال پرسپوليس است
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به خريدهايي که در پرسپوليس صورت گرفته امسال سال پرسپوليس است. محمد قاضي افزود: با توجه به يارگيري صورت گرفته و تقويت خطوط سه گانه، امسال سال پرسپوليس است و ناکامي فصل گذشته جبران مي شود.
وي ادامه داد: براي من پرسپوليس و هوادارانش ملاک بودند و حضور در يک تيمي که در آسيا بازي کند در مرحله دوم اهدافم بود.
قاضي تصريح کرد: پرسپوليس و هوادارانش فصل بدي را پشت سر گذاشتند و اين موضوع انگيزه بازيکنان جديد و قديمي را افزايش مي دهد و ما را در راه رسيدن به اهدافمان کمک مي کند.
وي خاطرنشان کرد: هيچ ترسي از رقابت با مهاجمان پرسپوليس را ندارم و اين رقابت به ما کمک مي کند تا با کمک هم در موفقيت پرسپوليس سهيم باشيم.

[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اعتراض ايران به ميزباني ازبکستاني ها
مسئولان تيم ملي فوتبال کشورمان به اقدامات مسئولان ازبکستاني در فرودگاه اعتراض کردند.کاروان تيم ملي فوتبال کشورمان براي برگزاري ديدار روز يکشنبه خود بامداد جمعه وارد فرودگاه تاشکند شد و برخلاف رسم معمول که بايد استقبال خوبي از ملي پوشان کشورمان مي شد، مسئولان اززبکستاني اقدام به بازديد چمدان هاي ملي پوشان ايران کردند که اين موضوع با اعتراض مسئولان تيم ملي مواجه شد.
ضمن اينکه مسئولان ازبکستاني به مسئولان تيم ملي ايران اعلام کرده بودند که اتاق هاي مناسب براي بازيکنان در نظر گرفته اند که شامل 12 اتاق دو نفره بوده اما زماني که تيم ملي به هتل اينترکونتينانتال رسيد متوجه شدند که اين اتفاق نيز رخ نداده و ناهماهنگي مسئولان ازبکي ادامه دارد. 
ديدار تيم هاي ملي فوتبال ازبکستان و ايران در مرحله نهايي رقابتهاي مقدماتي جام جهاني ساعت 18:30 روز يکشنبه به وقت ايران در ورزشگاه جار تاشکند برگزار خواهد شد.

*****************************************************************

مسي: بارسا با نبود گوارديولا کنار مي آيد
مهاجم آرژانتيني درصحبتهايي اعلام کرد که هيچ وقت به رفتن از بارسا، بعد از جدايي پپ فکر نکرده است.ليونل مسي،ستاره آرژانتيني باشگاه بارسلونا معتقداست که تيمش مي تواند با نبود پپ گوارديولا برروي نيمکت مربيگري بارسا کنار بيايد.
گوارديولاي 41 ساله با اتمام رقابتهاي اين فصل وبعد از پشت سرگذاشتن 4 سال موفق برروي نيمکت مربيگري بارسا،اين تيم را ترک کرد . او از سال 2008 تا به امروز 14 جام قهرماني با بارسا کسب کرد تا موفق ترين مربي تاريخ باشگاه لقب بگيرد و تحسين همگان را براي خود جلب کند 
الان ليونل مسي باور دارد که تيتو ويلانووا، دستيار سابق پپ و مربي کنوني بارسا مي تواند با اين تيم به موفقيت برسد و درصحبتهايي اعلام کرده که درفکر جدايي از بارسا بعد از کنار رفتن پپ از اين تيم نبوده. 
مسي در صحبتهايي به اکسپانسيون گفت:« من دربارسلونا واقعا خوشحالم و هيچ وقت به تغيير تيمم فکر نکرده ام.قصد ترک بارسا را ندارم. ما با جدايي پپ کنار مي آئيم و اميدواريم که با تيتو همه چيز به همين ترتيب پيش برود.تيتو هم فلسفه و ذهنيت مشابهي با گوارديولا دارد.»

*****************************************************************

رويانيان:3سال بمانم پرسپوليس را جهاني مي‌کنم
مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: من اگر 3 سال در اين باشگاه بمانم مطمئن باشيد اين تيم را کاملاً حرفه‌اي و جهاني خواهم کرد.

[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

گفتگوي گوارديولا با مقامات چلسي
سرمربي مستعفي بارسلونا پس از ديدار با مقامات چلسي حالا خواستار اين شده که نشست رو در رويي با "رومن آبراموويچ" داشته باشد. روزنامه سان گزارش داده که چلسي بابت به خدمت گرفتن گوارديولا پيشنهاد ساليانه 11 ميليون پوندي به اين مربي ارائه کرده است.
مالک باشگاه چلسي همچنين قول داده در دو سال اول حضور گوارديولا در چلسي فشاري بر روي اين مربي براي بردن جام وجود نداشته باشد.
گوارديولا خواسته تا به طور رو در رو با آبراموويچ ديدار کند تا بتواند اين پيشنهادها را از دهان خود او بشنود.
يکي از نزديکان باشگاه چلسي گفت: اگر اين ملاقات بزرگ بين اين دو صورت پذيرد، آن اتفاقي که بايد مي افتد.

*****************************************************

شياطين سرخ پر طرفدارترين تيم جهان
باشگاه انگليسي منچستريونايتد با نزديک به 660 ميليون نفر هوادار، بالاتر از تمامي غول‌هاي فوتبال در دنيا ايستاد. به نقل از گاردين، ممکن است شياطين سرخ نتوانند مانند چلسي در جذب ستاره‌هاي فوتبال موفق عمل کرده و قهرماني در ليگ برتر را نيز به رقيب همشهري واگذار کنند ولي هم‌چنان بالاترين تعداد هواداران در جهان را به خود اختصاص داده‌اند.
يونايتدها طي 5 سال گذشته توانسته‌اند طرفداران بين المللي خود را 5 برابر کرده و به عدد 659 ميليون تن برسانند. بر اساس مطالعه جديدي که در اين زمينه صورت گرفته، اين باشگاه نسبت به سال 2007 درآمدهاي خود را بيشتر کرده و با رشد 98 درصدي تعداد هواداران روبه‌رو بوده است.

*****************************************************

آغاز مذاکرات بارسا و ميلان براي انتقال تياگو سيلوا
بارسا مي‌داند که مذاکرات همانند روند جذب فابرگاس و الکسيس سانچز در فصل قبل، طولاني و سخت خواهد بود.به گزارش سايت طرفداري و به نقل از نشريه اسپورت، بارسلونا مي‌داند که قيمت اين بازيکن اصلا پايين نيست و ميلان به خصوص پس از جدايي نستا، گتوزو، اينزاگي و سيدوف، در مورد تياگو سيلوا به پيشنهادهاي زير 40 ميليون پاسخ منفي مي‌دهد.

[ چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 584
بازدید ماه : 4502
بازدید کل : 280404
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس