عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

سيدبندي تيم ها در قرعه کشي جام جهاني
با حذف تيمهاي عربستان و کره شمالي يکي از نماينده‌هاي آسيا در جام جهاني آفريقاي جنوبي مسير صعود ايران به جام جهاني هموار شد.  تیم‌های عراق (گروه اول)، کره‌‌جنوبی (گروه دوم)، ازبکستان (گروه سوم)، استرالیا(گروه چهارم) و ایران (گروه پنجم) به عنوان تیم‌های برتر گروه‌‌های پنج‌گانه جواز صعود دریافت کردند.
تیم‌های اردن، لبنان، ژاپن، عمان و قطر به عنوان تیم‌های دوم گروه‌های اول تا پنجم به دور بعدی راه یافتند. 
سید یک : استرالیا و ژاپن 
سید دو : ایران و کره‌‌جنوبی
سید سه : ازبکستان و عراق
سید چهار : اردن و عمان
سید پنج : قطر و لبنان

*****

مجيدي براي پرسپوليس خط و نشان کشيد
تيم فوتبال الغرافه در ديداري دوستانه با گلزني مجيدي تيم الشمال را شکست داد. در چارچوب برنامه‌های آماده‌سازی باشگاه الغرافه برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، تیم تحت نظر برونو متسوی فرانسوی دیدار دوستانه‌ای را با تیم الشمال برگزار کرد که این دیدار با نتیجه 4 بر 2 به سود یاران فرهاد مجیدی به پایان رسید.
مجیدی در این مسابقه گل اول الغرافه را در دقیقه 26 به ثمر رساند و 3 گل دیگر این تیم را تاردلی (2 گل) و دندانی به ثمر رساندند.
الغرافه که در ترکیب خود از فرهاد مجیدی، کاپیتان نیم فصل اول استقلال بهره می‌برد، در گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الهلال عربستان، پرسپولیس ایران و الشباب امارات همگروه است.

*****

حضورکيروش و مهدوي‌کيادر قرعه‌کشي‌جام‌جهاني
کنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي نفرات دعوت شده به مراسم قرعه‌کشي مرحله چهارم مقدماتي جام جهاني در اين قاره را اعلام کرد که نام کي‌روش و مهدوي‌کيا در بين نفرات دعوت شده به اين مراسم قرار دارند.


[ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ترکيب تيم ملي اعلام شد
کارلوس کي‌روش ترکيب تيم ملي براي بازي امروز مقابل قطر را مشخص کرد. تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 امروز در دیدار آخر مرحله گروهی جام جهانی 2014 در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر می‌رود.

 کادرفنی ترکیب زیر را برای این دیدار انتخاب کرده است: مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، مهرداد پولادی، خسرو حیدری، پژمان نوری، جواد نکونام، اشکان دژاگه، محمد قاضی، علی کریمی و محمدرضا خلعتبری.

******

دنيزلي 2بازيکن را ازفهرست پرسپوليس کنارگذاشت
با تشخيص مصطفي دنيزلي، 2 بازيکن پرسپوليس به دليل مصدوميت، اين تيم را در سفر به عربستان همراهي نمي‌کنند.

 مصطفی دنیزلی پس از تمرین امروز جلسه‌ای را با کادر پزشکی برگزار کرد و در نهایت طرفین به این جمع‌بندی رسیدند که 2 بازیکن خود را به سفر قطر و عربستان نبرد.از همین رو دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری گفت:‌ وحید هاشمیان به دلیل کمر درد و علیرضا محمد به دلیل مصدومیت از ناحیه دست همراه پرسپولیس به قطر و عربستان نخواهند آمد و طبق برنامه‌ای که به آنها داده‌ایم، این 2 بازیکن کار خود را برای رفع مصدومیت در تهران دنبال خواهند کرد.

*****

عربستان با رايکارد حذف شد
تيم فوتبال عربستان براي نخستين بار در دو دهه گذشته از صعود به مرحله پاياني رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني در آسيا باز ماند.این تیم با شکست 4 بر یک مقابل استرالیا از صعود به دور بعد رقابت های مقدماتی جام جهانی باز ماند.

*****

اعتراف استيلي به اشتباهاتش در پرسپوليس
 سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با بيان اينکه گروه پرسپوليس در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا از استقلال و سپاهان سخت تر است، گفت: بزرگترين اشتباهم اين بود که نه گفتن برايم خيلي سخت بود اما حالا به اين نتيجه رسيدم که بعضي مواقع آدم بايد نه گفتن را بلد باشد.

[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

جدايي ابراهيم‌زاده از ذوب آهن قطعي است
 منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به احتمال فراوان فصل آينده ديگر در اين باشگاه مربيگري نخواهد کرد و آنهايي که عادت داشتند ذوب آهن و ابراهيم‌زاده را درکنار هم ببينند شاهد جدايي اين مربي از جمع ذوبي‌ها خواهند شد.  به گزارش سايت گل، ابراهيم‌زاده امسال در شرايطي روي نيمکت ذوب آهن نشست که برخلاف سال‌هاي گذشته، اين باشگاه حاشيه‌ها و مشکلات زيادي را تجربه کرد. ابراهيم‌زاده هيچ وقت حاضر نشد ذوب آهن را ترک کند و دليلش اين بود که نمي‌خواست خيلي‌ها تصور کنند که او هنگام بي‌پولي ذوب آهن را ترک کرد. البته ابراهيم‌زاده ماه‌هاي آخر حضورش در ذوب آهن را تجربه مي‌کند و سال آينده قصد دارد در تيم ديگري مربيگري‌اش را دنبال کند. سرمربي فعلي ذوب آهن رابطه چندان خوبي با مديرعامل اين باشگاه ندارد، از طرفي او با يکي دو پيشنهاد از طرف تيم‌هاي ليگ برتر مواجه شده و شايد سال آينده در خارج از اصفهان مربيگري کند.
 سرمربي ذوب آهن حتي در گفت‌وگو با نزديکانش اعلام کرده که به طور حتم از اين تيم جدا خواهد شد. او حتي چند روز پيش در گفت‌وگو با يکي از روزنامه‌هاي ورزشي اعلام کرد که تصميم خودش را براي سال آينده گرفته ولي فعلا نمي‌خواهد آن را رسانه‌اي کند.
 از طرفي گفته مي‌شود که مسوولان ذوب آهن چندبار با چند مربي مذاکره کردند و اين موضوع به گوش ابراهيم‌زاده رسيده است. نکته روشن اين است که ابراهيم‌زاده به هيچ عنوان رابطه خوبي با مسوولان باشگاه ذوب آهن ندارد.

******

دژاگه: بهترين بازي‌هايم را انجام مي‌دهم
 هافبک وولفسبورگ اعلام کرد که دوست دارد در ايران تجربه‌هاي جديدي به‌دست آورد.

 به نقل از پرشین فوتبال، مدت‌ها بود که صحبت از حضور اشکان دژاگه در تیم ملی فوتبال ایران می‌شد که در نهایت این بازیکن بامداد امروز وارد تهران شد.دژاگه پیش از پرواز خود به تهران در گفت‌وگوی کوتاهی به خبرنگاران گفت: دوست دارم با حضور در ایران تجربه‌های جدیدی به‌دست آورم و نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بهترین بازی‌هایم را انجام دهم.

*****

صالحي: نظر حقوقي حسن‌زاده را مي‌پسندم
رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال گفت: باشگاه پرسپوليس هيچ سوالي در مورد ابهام حکم محروميت شيث رضايي نداشته است. علیرضا صالحی در مورد وضعیت شیث رضایی و اینکه این بازیکن می‌تواند در آسیا برای پرسپولیس بازی کند یا نه گفت: تاکنون باشگاه پرسپولیس سوالی در زمینه ابهام در حکم محرومیت شیث رضایی از کمیته استیناف نپرسیده است. اگر چنین سوال و درخواستی مطرح شود در آن صورت من و همکارانم پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهیم و پس از آن نظر کمیته استیناف را اعلام می‌کنم.

[ سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پيروزي اوساسونا با گلزني نکونام
کاپيتان تيم ملي ايران بار ديگر براي باشگاه پامپلونايي گلزني کرد.  اوساسونا در لالیگا با نتیجه دو بر یک گرانادا را از پیش رو برداشت. گل اول اوساسونا را جواد نکونام روی پاس آلوارو سخودو زده و گل دوم را دژان لکيک، ستاره دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند.

******

سرانجام هنکه به ايران بازگشت
مربي آلماني تيم فوتبال استقلال از شب گذشته در اردوي استقلال شرکت کرد. به گزارش خبرگزاری فارس، میشائیل هنکه مربی آلمانی استقلال که برای استراحت به کشورش سفر کرده بود پس از چند روز غیبت شب گذشته به ایران بازگشت و سپس در اردوی آبی پوشان در هتل استقلال شرکت کرد.

*****

فيفا پرسپوليس را به کسر امتياز تهديد نکرده است
معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس با بيان اينکه وينگادا به تعهدات قراردادش عمل نکرده، گفت: در نامه کميته انضباطي فيفا به باشگاه پرسپوليس هيچ اشاره اي به کسر امتياز نشده است.

*****

گودين، فالکائو، بوسکتس و مسي محروم شدند
 با توجه به دريافت کارت زرد پنجم بوسکتس و مسي از بارسا و فالکائو و گودين از اتلتيکو، اين بازيکنان هفته بيست و ششم استراحت دارند.

به نقل از مارکا اسپانیا، فالکائو بازیکن گلزن تیم فوتبال اتلتیکومادرید و گودین ستاره بازی‌ساز این تیم به‌خاطر دریافت کارت زرد پنجم از بازی در هفته بیست و ششم محروم شدند.از تیم فوتبال بارسلونا نیز لیونل مسی و بوسکتس با دریافت کارت زرد پنجم مجوز استراحت و محرومیت خود را از بازی آینده بارسا امضا کردند.

[ دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اعتراض پرسپوليس به راي فيفا درباره وينگادا
مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: فيفا راي خود را درباره پرونده وينگادا اعلام کرده اما ما به اين راي اعتراض کرده‌ايم.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکایت وینگادا سرمربی پرتغالی پیشین پرسپولیس از این تیم و خطر کسر امتیاز از سرخپوشان اظهار داشت: فیفا رای خود را درباره وینگادا صادر کرده که ما به آن اعتراض و مستندات خود را ارسال کردیم چون حق با ما است.خبرنگار فارس از سالارکیا پرسید با توجه به این نامه آیا احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وجود دارد که مدیر حقوقی پرسپولیس در این باره جوابی نداد و فقط گفت که این نامه آمده و ما اعتراض کرده‌ایم.  اصرار خبرنگار فارس برای پاسخ گرفتن در این باره نتیجه‌ای نداشت و مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس ترجیح داد سکوت کند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات وینگادا پس از چند بار تذکرات جدی فیفا محکوم به کسر 6 امتیاز شده است.

******

نکونام و دژاگه از سه‌شنبه در تمرين تيم ملي
دو بازيکن لژيونر تيم ملي فوتبال از روز سه‌شنبه در تمرينات حضور پيدا مي‌کنند.  از بین بازیکنان لژیونر تیم ملی جواد نکونام و اشکان دژاگه به اردوی تیم ملی اضافه نشده اند. در همین راستا خسرو والی زاده مدیر رسانه ای تیم ملی اعلام کرد نکونام و دژاگه صبح روز سه شنبه در تمرینات تیم ملی حاضر می شوند.

******

آرش برهاني 5 ميليون جريمه مي‌شود
رفتار تند آرش برهاني پس از تعويض در بازي مقابل الاتفاق با جريمه کادر مديريتي و فني استقلال مواجه خواهد شد. مهاجم استقلال که در بازي مقابل الاتفاق پس از تعويض با فحشي زيرلب زمين را ترک کرد و کاپشن ورزشي‌اش را به زمين کوبيد در تمرين پنجشنبه و جمعه تيمش هم حاضر نشد تا پرويز مظلومي حساب از او کفري بشود. برهاني که به طور غيرموجه در دو جلسه تمرين شرکت نکرده بود ديروز بعدازظهر و امروز در جمع استقلالي‌ها حاضر بود تا نشان بدهد که مشکل خاصي با کادرفني ندارد. اما پرويز مظلومي و يکي از اعضاي کادرفني استقلال گفته‌اند که برهاني را 5ميليون جريمه مي‌کنند. البته بدون ترديد درخشش آرش در بازي‌هاي آتي اين جريمه را پاک خواهد کرد.

******

عقيلي: تا به امروز با پرسپوليس مذاکره نکرده ام
از مدتها پيش شايعه مذاکره باشگاه پرسپوليس با مدافع ايراني تيم العربي قطر براي فصل آينده شنيده مي شد.   عقیلی در گفتگو با خبرگزاری ورزش ایران، درباره مذاکره با پرسپولیس اظهار داشت: من هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشته ام و نمی دانم چرا مدیرعامل این تیم گفته با من مذاکره کرده است. فعلا بازیکن العربی هستم و تا زمانی که قراردادم با این تیم تمام نشود با تیم دیگری مذاکره نخواهم کرد.

[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

سه لژيونر و پولادي به اردوي اضافه مي‌شوند
سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان از اضافه شدن سه لژيونر و مهرداد پولادي به اردوي اين تيم خبر داد. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و اردن که در کشور امارات برگزار شد و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید، کارلوس کی‌روش از اضافه شدن سه لژیونر به همراه مهرداد پولادی در ادامه اردوی تیم ملی و پیش از بازی با تیم ملی قطر در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی خبر داد.

******

جراحي دوباره آندو براي خارج کردن پين
پزشک تيم فوتبال استقلال گفت: تيموريان براي خارج کردن پين از پايش فردا عمل مي‌شود. به نقل از سایت باشگاه استقلال، اکبر رضایی پزشک آبی پوشان درخصوص آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان گفت: قرار است فردا دکتر کیهانی، جراح آندرانیک تیموریان جراحی دیگری روی پای این بازیکن انجام دهد و طی این جراحی پینی که داخل پایش بود را خارج کند.

******

مذاکره حضوري پرسپوليس با عقيلي و خلعتبري
هادي عقيلي و محمدرضا خلعتبري دو بازيکن سرشناس تيم ملي که در حال حاضر در ليگ قطر و امارات بازي مي کنند اين هفته با باشگاه پرسپوليس مذاکره خواهند کرد.

******

نکونام مي‌تواند تا 40‌سالگي دراوساسونا بماند
مدير برنامه‌هاي جواد نکونام با بيان اينکه نمي‌تواند درباره پيشنهاد باشگاه گالاتاسراي به اين بازيکن صحبت کند، گفت: قرارداد نکونام با باشگاه اوساسونا به گونه‌اي است که او مي‌تواند حتي تا 40 سالگي هم براي اين باشگاه بازي کند.

[ شنبه 6 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تساوي ملي پوشان فوتبال کشورمان مقابل اردن
تيم ملي فوتبال ايران در ديداري تدارکاتي برابر اردن به تساوي دست يافت.تیم‌ ملی فوتبال ایران که اردوی تدارکاتی خود را در دوبی برگزار کرده از ساعت 19 امشب به وقت تهران در دیداری دوستانه به مصاف اردن رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. احمد حائل در دقیقه 40 از شکاف خط دفاعی ملی‌پوشان استفاده لازم را برد و دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرد.در نیمه دوم خطای رحمتی روی بازیکن حریف باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد و عامر دیب این ضربه را در دقیقه 54 به گل دوم اردن تبدیل کرد.علی کریمی در دقیقه 67 و محمد قاضی در دقیقه 2+90 گل‌های ایران را به ثمر رساندند تا کی‌روش همچنان تیمش را در بازی‌های رسمی بدون باخت نگه دارد.
 

***** 

گوارديولا در بارسا و مورينيو در رئال مي‌ماند

مربي سابق رئال مادريد در صحبتهايي اعلام کرد که گوارديولا و مورينيو درفصل آينده در پستهايشان باقي خواهند ماند. برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید نظرش را درمورد پستهای مربی گری رئال و بارسا در فصل آینده ابراز کرده است.  این درحالی است که این روزها گمانه زنی هایی درمورد اینده این دو مربی مطرح شده است.
طبق صحبتهای شوستر هردوی این مربیان در سمت هایشان باقی خواهند ماند. شوستر درصحبتهایی دراین باره که در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شده:« گواردیولا عملکرد خیلی خوبی دارد و در بارسا خواهد ماند؛ چون من نمی توانم بارسا را بدون گواردیولا ببینم و تصور کنم. رئال بدون مورینیو؟ بعید می دانم. او عملکرد خیلی خوبی روی نیمکت هدایت رئال دارد. آنها شرایط خیلی خوبی در لالیگا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم دید. سال گذشته رئال قهرمان جام حذفی شد و امسال هم دست کم در لالیگا قهرمان خواهند شد. فکر می کنم مورینیو گزینه ایده‌الی برای رئال، دست کم در 5 سال آینده است.»

*****

عذرخواهي ته‌وز پذيرفته شد
سرمربي ايتاليايي منچستر سيتي عذرخواهي مهاجم آرژنتيني تيمش را پذيرفت و گفت که او مي‌تواند به محض رسيدن به مرز آمادگي در ترکيب تيم حضور يابد.

 

 

[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ابهام درموردمصدوميت وجراحي مجتبي جباري
هر چند مجتبي جباري در ديدار استقلال برابر الاتفاق عربستان تيمش را در رقابتهاي پلي آف ليگ قهرمانان آسيا همراهي کرد اما احتمال جراحي زانوي وي قوت گرفته است.  به گفته دکتر رضایی، پزشک تیم استقلال، هنوز معلوم نیست که روند درمان زانوی جباری چگونه باید طی شود. قبل از هرکار، باید او دوباره معاینه و در یک یا چند تست ارتوپدی مربوط به مفصل زانو، شرکت کند تا همه‌چیز با دقت «صددرصد» روشن و معلوم شود.

*****

ويسي:بايد طوري ديگر از حقم دفاع کنم
سرمربي تيم فوتبال صباي قم با بيان اينکه "بعد از بازي با پرسپوليس بسيار ناراحت بوده و خون به مغزم نرسيد"، گفت: نبايد تحت هر شرايطي چنين حرف‌هايي را مطرح مي‌کردم حتي اگر حق هم با من بود.  سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه حرف‌های کارشناس برنامه 90 را قبول کرده و به نظرات این کارشناس داوری احترام گذاشته است، افزود: در این چند روز متوجه شدم مردم اینگونه صحبت کردن را بیشتر دوست دارند. این تجربه بسیار خوبی برایم بود که مقابل مشکلات صبرم را بالاتر برده و همیشه طوری حرف بزنم که کسی از بابت آن ناراحت نشود.

*****

حقيقي:دوست دارم جزء 16 تيم ليگ اروپا باشيم
دروازه‌بان تيم فوتبال روبين‌کازان روسيه گفت: بازي دشواري برابر المپياکوس يونان داريم اما اميدوارم به جمع 16 تيم برتر ليگ اروپا راه پيدا کنيم.  علیرضا حقیقی در خصوص شرایطش در روسیه گفت: شاید روزهای اول کمی برایم مشکل بود اما به تدریج وضعیتم بهتر شد. برایم یک پوئن مثبت بود که در بازی مقابل المپیاکوس یونان سرمربی به من اعتماد کرد و نام مرا در لیست 18 نفره قرار داد.

*****

محمدي: به نفع هيچکس کنار نميروم
رئيس سازمان ليگ فوتبال گفت: برخلاف شايعه‌ها به نفع هيچ نامزدي از انتخابات فدراسيون کنار نمي‌کشم.

[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

در بین دو نیمه بازی پرسپولیس  و صبای قم علی کریمی بازیکن محبوب سرخ ها کاری شایسته انجام داد و نشان داد هنوز روح مردانگی و مروت دربین بداخلاقی های فوتبال زنده است.علی کریمی دربین دو نیمه با کار خود لحظاتی فحش ها و رفتارهای ناپسند فوتبال ما را (ازجمله حرکت شیث و نصرتی هم تیمی های خود را) از یادمان برد و با این رفتار به ما یادآوری کرد که هنوز هم می توان در کنار قهرمان بودن پهلوان هم بود فارغ از قرمز و آبی بودن و فارغ از هرگونه تعصب.

درضمن نباید از کار زیبای مهدوی کیا هم گذشت.این دو بازیکن دربین دونیمه این بازی به سراغ محسن پورمحمدی چاق ترین جوان ایرانی رفتند و ازاو دلجویی کردند ما هم آرزوی سلامتی را برای ایشان داریم.

در اینجا جا دارد یاد پهلوان تختی را گرامی بداریم که نامش با جوانمردی و مروت عجین شده.

روحش شاد و یادش گرامی.

 

[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تساوي رئال مادريد مقابل زسکا مسکو

گل ديرهنگام پونتوس ورنبلوم باعث شد زسکا مسکو از شکست خانگي مقابل رئال مادريد نجات يابد و بازي دو تيم در ورزشگاه لوژنيکي مساوي شود.این دیدار با گل های رونالدو برای رئال و ورنبلوم برای زسکا به پایان رسید

*****

عذرخواهي اينتر از يک هوادار 9 ساله!
باشگاه اينتر به دليل نتايج ضعيف خود از يک هوادار 9 ساله عذرخواهي کرد و با دعوت از او به محل باشگاه، هدايي به وي اهدا کرد. فيليپو 9 ساله يکي از هواداران باشگاه اينتر ايتاليا است که هم‌کلاسي‌هايش او را به دليل نتايج ضعيف اينتر در چند هفته اخير مورد تمسخر قرار داده‌اند.
اين کودک 9 ساله در ديدار تيم محبوبش مقابل بولونيا که با شکست تحقيرآميز 3 – صفر اينتر همراه شد در ورزشگاه حاضر بود و پلاکاردي در دست داشت که رويش نوشته شده بود: ممکن است لطفا ببريد؟ وگرنه در مدرسه مرا مسخره مي‌کنند! با تشکر، فيليپو.

*****

شکايت فدراسيون فوتبال عليه برانکو ايوانکوويچ
علي کفاشيان از شکايت فدراسيون فوتبال ايران عليه برانکو ايوانکوويچ و پيگيري پليس بين‌الملل براي احقاق حق دولت ايران خبر داد. رييس فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به مشکلات مالياتي برانکو ايوانکوويچ سرمربي سابق تيم ملي ايران که بالغ بر 550 ميليون تومان است، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي که انجام داده‌ايم قصد داريم تا چند روز آينده از طريق پليس بين‌الملل پيگير مالياتي باشيم که اين سرمربي به دولت ايران بدهکار است.

[ چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اشکان‌دژاگه: براي بازي در تيم ملي ايران آماده ام
اشکان دژاگه بازيکن ايراني الاصل تيم فوتبال 'وولفسبورگ' آلمان گفت که براي همراهي تيم ملي ايران آماده است. اشکان دژاگه در مصاحبه ای با روزنامه وولفسبورگر سایتونگ گفت: تصمیم خود را گرفته ام، برای همراهی تیم ملی فوتبال ایران از هر نظر آماده هستم و همه تلاش خود را برای ارایه یک بازی خوب، بکار خواهم بست.

******

مسي:اميدوارم که گوارديولا قراردادش را تمديد‌کند
ستاره آبي ـ اناري‌ها بعد از درخشش مقابل والنسيا ابراز اميدواري کرد گوارديولا قراردادش را با بارسلونا تمديد کند.  

*****

 اسامي بازيکنان خاطي اعلام شد
نام چهار بازيکني که از مکمل آلوده استفاده کردند اعلام شد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ در حالی  بعد از ظهر شنبه تشکیل جلسه داد و پرونده 3 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت.

به دلیل عدم درخواست استیناف از سوی بازیکنان و بر اساس قوانین، اسامی بازیکنانی که به اخطار کتبی بدون گذراندن دوره محرومیت محکوم شدند، به شرح زیر اعلام می شود.
لازم به ذکر است این بازیکنان به دلیل اینکه فاقد سابقه قبلی محکومیت تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ هستند و از ماده ممنوعه میتل هگزان آمین استفاده کردند، شامل تخفیف شده و به اخطار کتبی بدون گذراندن دوره محرومیت محکوم شدند.

1-مهدی امیرآبادی –باشگاه استقلال  2-سید میثم حسینی- باشگاه استقلال 3-مهرداد پولادی( این بازیکن در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس بازی می کند اما زمانی که تست کنترل دوپینگ از وی گرفته شده در تیم مس کرمان حضور داشت.) 4-حسین کیانی مقدم-باشگاه شهرداری اراک

*****

دروازه‌بان جديد پرسپوليس تست پزشکي داد
گزينه دروازه‌باني پرسپوليس صبح امروز تست پزشکي داد.  جمشید زارع گفت: هنوز با ادوکوویچ دروازه‌بان بوسنیایی قرارداد نبسته‌ایم و فقط با او صحبت‌هایی داشتیم.وی افزود: این دروازه‌بان امروز تست پزشکی داد و قرار است پس از حضور دنیزلی در ایران تکلیف او روشن شود اما به احتمال فراوان با ادوکوویچ به توافق خواهیم رسید.

[ سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

رقيب معمارزاده وارد ايران شد
دروازه‌باني از کشور بوسني و هرزگوين براي مذاکره و حضور در تمرينات پرسپوليس وارد ايران شد. پس از عملکرد ضعیف میثاق معمارزاده و حسین هوشیار مسئولان باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که برای لیگ قهرمانان آسیا از دروازه‌بان خارجی استفاده کنند چرا که در این مسابقات برخلاف لیگ ایران استفاده از دروازه‌بان خارجی ممنوع نیست.

******

گلهاي استقلال سومين سهميه ايران را تضمين کرد
 سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا نوشت: 3 گل استقلال سومين سهميه فوتبال ايران را در ليگ قهرمانان آسيا تضمين کرد.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از پیروزی 3 بر یک استقلال مقابل الاتفاق عربستان در دور دوم مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نوشت: استقلال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل الاتفاق عربستان در ورزشگاه آزادی، سومین سهمیه ایران را در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تضمین کرد.شاگردان پرویز مظلومی با گل‌های یرکوویچ، خسرو حیدری و آرش برهانی، در کنار تیم‌های الریان قطر، الجزیره امارات و نسف قارسی ازبکستان در گروه A قرار گرفتند.

*****

رونالدو در صدر، مسي همچنان دوم
کريستيانو رونالدو با 28 گل زده در صدر جدول گلزنان لاليگا ايستاده و مسي با 23 گل زده رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

[ یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

قطبي بازي را نيمه تمام رها کرد
'افشين قطبي' سرمربي ايراني تيم فوتبال 'شميزو پولسه 'ژاپن در ديدار دوستانه با 'سئونگنام' کره جنوبي از ترس مصدوميت احتمالي بازيکنانش،تيم خود را به بيرون از زمين فرا خواند و اجازه ادامه بازي نداد. 

*****

ليگ ايران، چهارمين ليگ برتر آسيا در قرن 21
فدراسيون جهاني آمار و تاريخ فوتبال رده بندي برترين ليگ هاي قاره آسيا از سال 2001 تاکنون را اعلام کرد که در آن ليگ برتر ايران با 3 هزار و 398 امتياز در رده چهارم ايستاده است. در قاره کهن ژاپن با 4 هزار و 232.5 امتیاز برترین لیگ را در اختیار دارد و لیگ کره جنوبی با 3 هزار و 965.5 امتیاز در رده دوم و لیگ عربستان نیز با 3 هزار و 521 امتیاز در مکان سوم ایستاده اند.

*****

ثبت بزرگ‌ترين تمارض سال به نام آلوز
بازيکن برزيلي تيم فوتبال بارسلونا با تمارض مشهور خود در بازي با رئال مادريد بزرگ‌ترين تمارض سال فوتبال را به نام خود ثبت کرد. آسوشیتد پرس در یک نظر سنجی سراسری از میان ۸۰ هزار شرکت کننده عمومی، ۳۰۰ بازیکن رسمی فوتبال در قاره‌های مختلف، ۴۵ مربی سرشناس جهان فوتبال حرفه‌ای و ۱۰۰ خبرنگار برجسته فوتبال در سراسر جهان بزرگ‌ترین تمارض سال فوتبال را معرفی کرده است.
در این نظر سنجی گزینه معروف به "تئاتر آلوز" بیشترین رای را آورده و از دید رای‌دهندگان هیچ تمارضی تا این حد واضح نبوده است. بر اساس همین تمارض بود که په‌په، مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید در ال‌کلاسیکودربی (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) اخراج شد. 

*****

 

اتحاد تماشاگران قرمز و آبي در آزادي
کانون هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس امروز در ورزشگاه آزادي متحد و يکصدا استفلال را تشويق مي‌کنند.

[ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نتايج ليگ اروپا: برد منچستريونايتد و اتلتيکو مادريد
در مهمترين بازي ها آژاکس در خانه با دو گل مغلوب منچستريونايتد شد.

 آژاکس صفر – منچستریونایتد 2
گل‌ها: یانگ (60)، چیچاریتو (85)
لوکوموتیو مسکو 2 – اتلتیک بیلبائو 1
گل‌ها: گلوشاکوف (61، پنالتی) و کایسدو (71) برای لوکوموتیو، مونیان (36) برای بیلبائو
آلکمار 1 – اندرلشت صفر
گل: ماهر (35)
 لاتزیو 1 – اتلتیکو مادرید 3
گل‌ها: کلوزه (19) برای لاتزیو، آدرین (25) و فالکائو (37 و 63) برای اتلتیکو
 لژیا ورشو 2 – اسپورتینگ لیسبون 2
گل‌ها: وارژینیاک (37) و گل (79) برای لژیا، کاریکو (60) و سانتوس (88) برای اسپورتینگ
ردبول سالزبورگ صفر – متالیست خارکیف 4
گل‌ها: تایسون (1)، کریستالدو (37 و 41)، دویچ (90)
 ویکتوریا پلژن 1 – شالکه 1
گل‌ها: داریدا (22) برای ویکتوریا، هونتلار (75) برای شالکه

*****

 

گفتگو ي جالب ايمون زايد با راديو ايرلند
ايراني‌ها آنقدر فوتبالدوستند که گاهي پول شامم را هم مي‌دهند.  ايمون زايد مهاجم باشگاه پرسپوليس در گفتگو با يک برنامه راديويي در ايرلند به بيان تجربه خود از حضور در ايران و گلزني در داربي تهران پرداخت و با اشاره به درگذشت يکي از هواداران پرسپوليس پس از داربي، از اشتياق زياد ايراني‌ها به فوتبال گفت. 
ايمون زايد مهاجم ليبيايي - ايرلندي باشگاه پرسپوليس که در حال حاضر به دليل آسيب‌ديدگي در ايرلند به سر مي‌برد در گفتگو با يک برنامه راديويي در اين کشور درباره تجربه حضور خود در ايران گفت: مردم خيلي به من لطف دارند. گاهي پول شامم را هم حساب مي‌کنند! عده‌اي مرا مي‌بوسند و مي‌گويند به خاطر آن بازي خاطره‌انگيز مقابل استقلال علاقه زيادي به من دارند. 

*****

 

دعوت ازمهدوي‌کيا براي قرعه‌کشي جام جهاني
 مهدي مهدوي‌کيا براي حضور در مراسم قرعه‌کشي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني به کنفدراسيون فوتبال آسيا دعوت شد.

 

 

[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

گوارديولا: مربي جذابترين تيم دنيا هستم
قرارداد کنوني گوارديولا با بارسلونا تا پايان رقابتهاي اين فصل اعتبار دارد و اين روزها صحبتهايي درمورد حضور او روي نيمکت مربيگري اينتر به گوش مي رسد. پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که شال مشکی و آبی ( که شباهت زیادی با شال اینتر دارد) که در جریان دیدار بارسا با بایرلورکوزن دور گردنش انداخته بود، هیچ ارتباطی با باشگاه اینتر ندارد.
درحالی که قرارداد مربی 41 ساله بارسلونا با این باشگاه در پایان رقابتهای این فصل به اتمام می رسد، این روزها صحبتهایی درمورد پیوستن او به اینتر به گوش می رسد. 
درجریان دیدار سه شنبه شب بارسلونا مقابل بایرلورکوزن بود که گواردیولا شال آبی و مشکی ای دور گردنش انداخته بود و برنامه پرمیوم کالچو به این جمع بندی رسید که مربی بارسلونا سعی در این دارد تا با انداختن این شال از تمایلش برای حضور برروی نیمکت اینتر خبر دهد. 
گواردیولا در صحبتهایی به «چمپیونزلیگ لایو» گفت:« اوضاع خوب است. شال من هدیه ای از طرف یک دوست بود. من در حال حاضر با جذاب ترین تیم درحال تمرین هستم.» 

 

*****

جدايي جباري از استقلال قطعي است
جدايي مجتبي جباري از استقلال که از يک باشگاه قطري پولدار و متمول پيشنهاد دريافت کرده است در فصل آينده قطعي است. به نقل از باشگاه خبرنگاران، جباری پس از حضور فرهاد مجیدی در فوتبال قطر با چند پیشنهاد عربی روبه رو شد، اما آنها را نپذیرفت و اعلام کرد که قصد حضور در تیم های عربی را ندارد و صبر می کند تا با شرایط بهتر در آینده با پیشنهادات بهتری روبه رو شود.
قصد این بازیکن حضور در لیگ های اروپایی است. وی حضور در تیم های سطح پایینی اروپا را به کشورهای عربی ترجیح می دهد.
گفتنی است، جباری برای این فصل برنامه ای ندارد و قطعا تا پایان فصل در تیم استقلال می ماند و همراه این تیم است، اما برای فصل آینده جدایی جباری از استقلال قطعی شده است و این بازیکن در تیم نمی ماند.
گفته می شود بازگشت امیر قلعه نویی به تیم استقلال ارتباط مستقیم با جدایی برخی بازیکنان از این تیم دارد. مجتبی جباری یکی از این بازیکنان است زیرا وی مدت هاست با امیر قلعه نویی دچار مشکلات جدی است و در صورتی که امیر قلعه نویی به استقلال بازگردد وی در این تیم نمی ماند.

 

*****
 

 شکست تحقير آميز آرسنال در سن سيرو
ميلان با نمايشي قدرتمند توانست آرسنال را با چهار گل شکست دهد تا از همين حالا بازي برگشت در ورزشگاه امارات را بي‌اهميت کند.

 

 


[ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تيم ملي فوتبال ‌ايران چهل‌وهفتم جهان، چهارم آسيا 
تيم ملي فوتبال ايران در تازه‌ترين رده‌بندي فيفا با سقوط 3 پله‌اي مواجه شد.در تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های فوتبال جهان از تاریخ ۱۸ ژانویه تا ۱۵ فوریه امروز اعلام شد و تیم تحت رهبری کارلوس کی‌روش با ۶۰۶ امتیاز در رده 47 جهان و چهارم قاره آسیا قرار گرفت.
 

*****
 

برانکو: استقلال تيم قوي و با تجربه‌اي است
سرمربي الاتفاق عربستان پيش از ديدار با استقلال در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا گفت که بازيکنان تيمش در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برند و آماده رقابت‌ هستند.  برانکو ايوانکوويچ سرمربي اين تيم که سابقه هدايت تيم فوتبال ايران را هم در کارنامه دارد، درباره اين بازي گفت: استقلال تيم قوي و با تجربه‌اي است و دومين تيم برتر ايران به شمار مي‌آيد. آن‌ها 20 ميليون هوادار دارند و چندين بازيکن ملي‌پوش را در اختيار دارند. براي الاتفاق بسيار مهم است که در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا و يا AFC کاپ حضور يابد.

 

*****

 

بلاژويچ:براي‌نخستين‌باردرعمرمربيگري‌ام برکنارشدم
مرد 76 ساله کروات از مسوولان باشگاه مس به خاطر برکناري‌اش ناراحت است و مي‌گويد که براي نخستين بار در عمر مربيگري‌اش از کارش برکنار شده است. 

 

*****

 

پيروزي بارسلونا مقابل لورکوزن با درخشش سانچس
بارسلونا موفق شد با پيروزي سه بر يک در خانه باير لورکوزن عملا صعود خود را به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان قطعي کند.

 

 

[ چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نمازي: دژاگه در پست‌مهاجم کناري بازي‌مي‌کند
مربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: اشکان دژاگه قابليت بازي در پست مهاجم راست يا چپ را دارد و در صورت حضور در ترکيب تيم ملي در اين پست به کار گرفته مي‌شود.

*****

 

تاج: کفاشيان برود، با قدرت مي‌آيم
نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: عزيز محمدي از نقاط قوت فدراسيون است و در صورت انتخابم به عنوان رئيس او را از دست نمي‌دهم.

*****

سرمربي زامبيا:قهرماني مارا درآسمان نوشته بودند
سرمربي تيم فوتبال زامبيا شگفتي ساز جام ملت هاي آفريقا معتقد است، قهرماني اين تيم در آسمان ها و بر روي ستارگان نوشته شده بود.

 

  به گزارش خبرگزاری ها، زامبیا در فینال این رقابت ها که یکشنبه شب برگزار شد، تیم مدعی ساحل عاج را در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

'هرو رنارد' سرمربی فرانسوی این تیم با اشاره به کشته شدن اعضای تیم ملی زامبیا در یک سانحه هوایی که 19 سال پیش در مسیر سفر به سنگال برای برگزاری مسابقه انتخابی جام جهانی روی داد، گفت: می دانستیم دنبال چه چیزی هستیم اما این سرنوشت ما بود که در آسمان نوشته شده بود. خداوند هم به ما کمک کرد و به ما قدرت دارد.

*****

 

قضاوت مظفري‌زاده در بازي صبا و پرسپوليس
سعيد مظفري‌زاده ديدار صبا و پرسپوليس را قضاوت مي‌کند.

[ سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

37 بازيکن به تيم ملي فوتبال دعوت شدند
کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال ايران روز يکشنبه اسامي 37 بازيکن دعوت شده را اعلام کرد.

وي اسامي 37 بازيکن را به اين شرح اعلام کرد: 

مهدي رحمتي، خسرو حيدري، فريدون زندي، آرش برهاني، پژمان منتظري، علي حمودي  علي کريمي، مازيار زارع، محمد نوري، غلامرضا رضايي، عليرضا نورمحمدي، اميرحسين فشنگچي، مهرداد پولادي
محسن فروزان، احسان حاج صفي، قاسم حدادي فر، محمد ابراهيمي  محمد غلامي  محمدباقر صادقي، حسين ماهيني، محمد قاضي  کريم انصاريفر جلال حسيني، محسن بنگر، سيدمهدي سيدصالحيمهدي رجب زاده، رضا حقيقي رضا نوروزي  شجاع خليل زاده محسن مسلمان سوشا مکاني جواد نکونام، عليرضا حقيقي، هادي عقيلي، پژمان نوري، محمدرضا خلعتبري، اشکان دژآگه

*****

گوارديولا: هيچوقت از تلاش دست نمي‌کشيم
 ما هيچوقت از تلاش کردن دست نمي‌کشيم. سعي کرديم بازي را باز کنيم و در بين دو نيمه با هم صحبت کرديم که هيچوقت نمي‌توانيم از تلاش دست بکشيم.    سرمربی بارسلونا تاکید کرد که اگرچه تیم بارسلونا فاصله زیادی با رئال مادرید دارد ولی آنها تا پایان فصل به تلاش ادامه خواهند داد.

پپ گواردیولا در پایان دیدار تیمش مقابل اوساسونا که با شکست آبی اناری‌ها همراه بود، به خبرنگاران گفت: الان فقط می‌توانیم به بهترین نحو ممکن بازی‌ها را برگزار کنیم؛ برای خودمان و برای رقابت‌ها که سرنوشتش تا چند ماه دیگر روشن می‌شود. واقعیت این است که فاصله میان ما و رئال، فاصله بزرگ و مهمی است و فکر می‌کنم این فاصله یکشنبه شب بیشتر هم خواهد شد ولی باید تا پایان فصل به تلاش ادامه داد.

*****

 

رويانيان در فدراسيون؛سومين نامزد رياست آمد
مديرعامل پرسپوليس امروز فرم ثبت نام رياست فدراسيون را دريافت کرد تا فردا براي انتخابات اسم نويسي کند.

*****

غرامت150هزاردلاري به خانواده قربانيان پورت‌ سعيد 
کنفدراسيون فوتبال آفريقا به خانواده قربانيان ورزشگاه پورت‌سعيد مصر 150 هزار دلار به‌عنوان غرامت پرداخت مي‌‌کند.

[ دو شنبه 24 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شکست بارسلونا مقابل ياران نکونام
با شکست مقابل اوساسونا شانس بارسايي ها براي رسيدن به قهرماني کاهش يافت. بارسلونا دومین شکست خود در 47 دیدار اخیر در لیگ را متحمل شد. مردان پپ گواردیولا به دلیل ترکیب عجیب، زمین یخ‌زده و البته رقیب پرانگیزه تن به شکست سه بر دو دادند.

*****

پيشنهاد 1.5 ميلياردي قطري ها به جباري
قطري ها با پيشنهاد 1.5 ميليارد دلاري به باشگاه استقلال خواهان به خدمت گرفتن مجتبي جباري شدند.

*****

قرارداد پولادي هنوز ثبت نشده است
با وجود توافق‌هاي انجام شده بين مسئولان باشگاه پرسپوليس و مس کرمان هنوز قرارداد مهرداد پولادي ثبت نشده است. پس از توافق‌های انجام شده مهرداد فولادی تا انتهای فصل به صورت بازیکن قرضی به جمع پرسپولیسی‌ها پیوست، اما قرارداد این بازیکن برای شش بازی هنوز در هیئت فوتبال استان تهران ثبت نشده تا حرف و حدیث‌هایی به وجود آید.

از همین رو یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: ما منتظریم تا پولادی به باشگاه بیاید و تا قراردادش را ثبت کنیم. به نظر می‌رسد باشگاه مس باز هم برای این بازیکن مشکلاتی به وجود آورده است.

[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 استقلال يک گام ديگر به آسيا نزديک شد

تيم فوتبال استقلال با برتري مقابل ذوب آهن يک گام ديگر به آسيا نزديک شد.مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار دو تیم ایرانی استقلال و ذوب آهن از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۳۳ هزار و هفتصد و پنجاه تماشاگر (طبق اعلام ورزشگاه) برگزار شد و استقلال 2 بر صفر به پیروزی رسید. خسرو حیدری در دقیقه ۲۲ و آرش برهانی در دقیقه ۶۷برای آبی پوشان گلزنی کردند.

*****

رضا عنايتي: بايد پرسپوليس را ببريم

مهاجم تيم صباي قم گفت: فکر مي‌کنم مستحق خوردن سه گل از تيم فولاد خوزستان نبوديم.

*****

ابراهيم‌زاده: در برد استقلال خيلي‌مسائل دخيل‌بود

سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ در پيروزي استقلال برابر ما خيلي از مسائل دخيل بود.منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست ۲ بر صفر برابر استقلال گفت: این برد را به استقلال تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود؛ هرچند اگر نتیجه چیزی دیگری هم می‌شد بازهم شاهد جاروجنجال بودیم. حیف که دو تیم خوب ایرانی مقابل هم بازی کردند و یکی حذف شد. روی دو اتفاق گل خوردیم و از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. قبل از آنکه گل دوم را بخوریم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

وی ادامه داد:‌ طبیعی بود که استقلال روی ضدحملات کار کند و شریفات و برهانی تأثیرگذار بودند و ما را خیلی اذیت کردند. در این بازی شاهد یک فوتبال اصیل آسیایی بودیم. امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود هرچند هر دو تیم شایسته صعود به مراحل بالاتر بودند.

ابراهیم‌زاده در مورد حذف یک نماینده ایران در آسیا اظهار داشت: قبل بازی هم گفتم تیمی که در این بازی پیروز شود می‌تواند به مراحل بالاتر برسد. بازی در خانه حریف مهم است و ما در خانه حریف بازی کردیم. خیلی ناراحتم که یک تیم ایرانی حذف شد. قبل بازی هم گفتم این مسابقه جنگ نابرابر است. در برد استقلال خیلی چیزها دخیل بود؛ از هوادار تا خیلی مسائل دیگر. بازیکنان ما هم با غیرت و تعصب بازی کردند و این واقعیت فوتبال بود که باید اجرا می‌شد و یک تیم از گردونه مسابقات کنار می‌رفت.

*****

نکونام: ديدار با بارسا سخت خواهد بود

بازيکن ايراني تيم فوتبال اوساسونا در آستانه جدال حساس تيمش مقابل بارسلونا گفت: بدون شک براي پيروزي در اين بازي بايد بيش از حد توان‌مان تلاش کنيم.

[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استعفاي کاپلو از سرمربيگري انگليس
مربي ايتاليايي بعد از اختلاف نظر با سران اتحاديه فوتبال انگليس برسر تصميمشان براي پس گرفتن بازوبند کاپيتاني از جان تري، ازسمت خود کنار رفت. این مربی ایتالیایی که قراردادش تا پایان رقابتهای یورو2012 اعتبار داشت، از تصمیم مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس مبنی بر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ملی این کشور از جان تری به شدت عصبانی شده بود و در گفت و گو با شبکه تلویزیونی ایتالیا این نارضایتی را ابراز کرده بود.
این درحالی است که جان تری به توهین نژادپرستانه خطاب به آنتون فردیناند، بازیکن تیم کوئینز پارک رنجرز متهم شده و بعداز برگزاری یک جلسه دادگاه، دادگاه بعدی او به بعد از رقابتهای یورو2012 موکول شده بود ولی پس از آن سران اتحادیه فوتبال انگلیس بازوبند کاپیتانی تیم را تری پس گرفتند.

*****

بارسا حريف اتلتيک بيلبائو در فينال کوپا دل ري
بارسا با پيروزي 2-0 مقابل والنسيا، به فينال رقابت هاي کوپا دل ري راه يافت.

*****

فرکي ميخواهيم مدعي کسب سهميه باقي بمانيم
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: مي‌خواهيم به عنوان مدعي کسب سهميه آسيايي باقي بمانيم. حسین فرکی پس از پیروزی یک بر صفر برابر ملوان انزلی گفت: می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم البته اولویت ما کسب امتیاز از این بازی است. ملوان در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس، صبا و نفت آبادان را شکست داده بود.
وی افزود: برای ما مهم بود که پیروز شویم. ملوان بازیکنان و کادر فنی بسیار خوب و قابل احترامی دارد و من به مردم خوب انزلی تبریک می‌گوییم. از میهمان نوازی ملوان و هیئت فوتبال نیز تشکر می‌کنم.

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

موافقت قوه قضائيه با انتقال داماش به هدايتي
 مديرعامل باشگاه داماش گيلان از موافقت قوه قضائيه با انتقال تيم فوتبال داماش به حسين هدايتي خبر داد. دلیل مخالفت اولیه قوه قضائیه با انتقال داماش این بود که می‌خواستند رضایت صاحب مجمع باشگاه را بگیرند که این رضایت جلب شده است. مورد دوم اینکه طبق فرمایش اژه‌ای که کاملا هم درست بود کارشناس دادگستری باید روی امتیاز تیم فوتبال داماش قیمت گذاری می‌کرد. ما تمام موارد لازم را برای قیمت گذاری تهیه کردیم و در اختیار کارشناس دادگستری قرار دادیم.

*****

 

مسي: هيچگاه روز فرا نخواهد رسيد
ستاره آرژانتيني بارسلونا گفت که تا ابد پيراهني به جز بارسلونا را بر تن نخواهد کرد. مسي در گفت‌وگو با روزنامه‌ دون بالون اسپانيا گفت: هيچگاه روز فرا نخواهد رسيد که به فکر ترک بارسلونا و پوشيدن پيراهن تيم ديگري از جمله رئال مادريد باشيم. مطمئنا به سرنوشتي همچون لوييس فيگو دچار نخواهم شد. رئال مادريد تيم بزرگي است و بازيکنان خوبي در ترکيب اين تيم بازي مي‌کنند، اما من مراحل رشد و نمو خود را در بارسلونا و مدرسه لاماسيا سپري کرده‌ام. بنابراين هيچگاه به ترک اين تيم فکر نخواهم کرد. من در بهترين تيم حال حاضر جهان بازي مي‌کنم و تا ابد در اين تيم باقي خواهم ماند.

 

*****

استقلال و ذوب آهن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا
استقلال و ذوب آهن روز جمعه يک نبرد تمام ايراني را در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا انجام مي‌دهند تا تنها يک تيم از ايران شانس صعود به مرحله گروهي اين جام را داشته باشد. پس از آن که کنفدراسيون فوتبال آسيا به دلايل مختلف سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا را از چهار تيم به دو سهميه قطعي و دو سهميه مشروط (پلي‌آف) کاهش داد، تيم‌هاي دوم و سوم ليگ برتر در فصل گذشته مجبور شدند براي صعود به دور گروهي ابتدا در بازي‌هاي پلي‌آف شرکت کنند و از بدشانسي محض فوتبال ايران استقلال و ذوب آهن در نخستين گام به يکديگر خوردند تا ايران امسال در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا حداکثر سه نماينده داشته باشد.

[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

گزارش اي‌اف‌سي از هفته بيست‌پنجم ليگ برتر
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارش خود از هفته بيست و پنجم ليگ برتر فوتبال ايران نوشت: زندي استقلال را نجات داد، ذوب آهن باز هم مساوي کرد.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر نوشت: فریدون زندی دو گل برای استقلال به ثمر رساند تا این تیم در هفته بیست‌و پنجم شکست 2 بر صفر مقابل سایپا را به تساوی 2 بر 2 تبدیل کند.

*****

ابراز ناراحتي ‌کيا از درگذشت هوادار پرسپوليس
کاپيتان پرسپوليس با ابراز ناراحتي از درگذشت هوادار جوان اين تيم گفت: اميدوارم فرصتي پيدا کنيم و حضوري به خانواده آن عزيز تسليت بگوييم.

*****

انتقاد سايت استقلال از عدم استقبال تماشاگران
سايت باشگاه استقلال در مطلبي از عدم حضور تماشاگران اين تيم در ورزشگاه آزادي انتقاد کرد.

*****

بارسلونا به عنوان بهترين باشگاه جهان
باشگاه بارسلونا در مراسم برترين‌هاي ورزش جهان (لاروس) به عنوان بهترين باشگاه جهان در سال 2012 شناخته شد.

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پزشک استقلال:جباري نيازي به جراحي ندارد

پزشک تيم فوتبال استقلال اعلام کرد که مجتبي جباري نيازي به عمل جراحي ندارد. اکبر رضایی در مورد اینکه مجتبی جباری به عمل جراحی نیاز دارد یا خیر عنوان کرد: زانوی جباری نیازی به جراحی ندارد و باید به فیزیوتراپی بپردازد. بدنسازی و آب درمانی هم جزیی از برنامه های درمانی اوست تا به شرایط خوب برسد.

*****

پيشنهاد رويانيان به انصاري‌فرد
محمد رويانيان با مديرعامل سابق پرسپوليس گفت‌وگو کرد و از وي خواست با اين باشگاه همکاري کند. محمد رویانیان برای استفاده از تجارب افرادی که در گذشته در این باشگاه فعالیت کرده‌اند،‌ در نظر دارد با مدیران عامل پیشین باشگاه به گفت‌وگو بپردازد.

*****

درگذشت يک هوادار پرسپوليس پس برد دربي
يکي از هواداران تيم فوتبال پرسپوليس که پس از گل سوم اين تيم در دربي سکته کرده بود، شب گذشته از دنيا رفت.ه گزارش خبرگزاری فارس، قاسم عبیات یکی از طرفداران پرسپولیس در اهواز پس از گل سوم این تیم مقابل استقلال بر اثر هیجان زیاد دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) این شهر انتقال یافت اما تلاش پزشکان نتیجه‌ای نداشت و این هوادار 23ساله پس از حمله قلبی، دچار سکته مغزی شد و شب گذشته درگذشت.گفتنی است، وی از طرفداران متعصب پرسپولیس بود.

*****

حتمال بازگشت زلاتان به لاليگا
مهاجم سوئدي تيم فوتبال ميلان که با پيراهن بارسلونا حضور در لاليگا را تجربه کرده اين بار ممکن است با پيراهن رقيب يعني رئال مادريد بار ديگر به فوتبال اسپانيا بازگردد.

[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

فتح‌الله‌زاده: در اين شکست همه مقصر بوديم
مديرعامل باشگاه استقلال معتقد است که با شکست استقلال در داربي 74 هيچ اتفاقي نيفتاده است. او مي‌گويد همچنان کادر فني مورد حمايت باشگاه است.

*****

گنجعليخاني: پولادي همچنان بازيکن مس است
مديرعامل باشگاه مس کرمان گفت: مهرداد پولادي همچنان بازيکن تيم مس کرمان است و در بازي هاي داخلي نمي تواند براي پرسپوليس کار کند.

*****

رکودي جالب از فليکس ماگات در بوندس‌ليگا
سرمربي تيم فوتبال ولفسبورگ در جريان ديدار با بورسيامونشن گلادباخ رکورد تازه‌اي در زمينه استفاده از بازيکن در يک فصل فوتبال خلق کرد.به نقل از کیکر، شب گذشته در دیدار ولفسبورگ مقابل گلادباخ، که درنهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت، ماگات از محمد سیسکو، بازیکن اهل ساحل عاج در ترکیب تیمش استفاده کرد.

طبق آمار این بازیکن سی و ششمین بازیکنی بوده که ولفسبورگ در فصل جاری از او استفاده کرده است. اتفاقی که در 48 سال تاریخ بوندس لیگا تاکنون سابقه نداشته است.

 

 

*****

 

نارضايتي گوارديولا از گل‌هاي کم تيمش
سرمربي بارسلونا پس از پيروزي تيمش مقابل رئال سوسيداد اعلام کرد که از عملکرد بازيکنان جوان تيمش راضي است.

وي ادامه داد: همچنين بايد به ايزاک کوئنکا و جاناتان دوس سانتوس هم تبريک بگويم چون نمايش خيلي خوبي داشتند. اصلا آسان نيست که بتوان عملکردي به اين خوبي داشت.

با اين حال، گوارديولا نارضايتي خود را از گل‌هاي کم تيمش در اين مسابقه ابراز کرد و گفت: در اين مسابقه مي‌توانستيم چهار گل به ثمر برسانيم چون چهار موقعيت خيلي خوب براي زدن چهار گل در اختيار داشتيم.

 

وي درباره آسيب‌ديدگي سرخيو بوسکتس از ناحيه سر گفت: وقتي بوسکتس دستش را روي سرش گرفت فکر کردم سرش شکسته است اما معلوم شد که يک بريدگي عميق است. تا روز چهارشنبه شرايط او ارزيابي خواهيم کرد.

 

 


[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

  زايد: دوست دارم در همه بازي‌ها موثر باشم
مهاجم تيم پرسپوليس گفت: در فوتبال ايران براي هيچ‌کس کري نمي‌خوانم. ایمون زاید گفت: در دومین بازی‌ام در یک دیدار بزرگ موفق شدم هت‌تریک کنم. در سن 19 سالگی نیز در یک بازی هت‌تریک کرده بودم اما این بازی مزه دیگری داشت. وقتی بعد از بازی در خیابان‌های ایران و مخصوصا در مقابل هتل شادی مردم با پرچم‌های قرمز را دیدم پرسیدم چه خبر است که به من گفتند این پیروزی بیشتر از قهرمانی ارزش دارد. وی افزود: به همین دلیل شب گذشته با خانواده‌ام تماس گرفتم و قرار شد پدرم در یکی از بازی‌های پرسپولیس که قرار است در آن هوادار زیادی از ما حمایت کند به ایران بیاید و من را از نزدیک ببیند و با هواداران آشنا شود.

*****

ايران - قطر؛ ساعت 16:45 دهم اسفند
فدراسيون جهاني فوتبال به برگزاري ديدارهاي 3 گروه در مرحله اول گروهي مقدماتي جام جهاني 2014 در منطقه آسيا در روز پاياني اين رقابت‌ها به صورت همزمان تأکيد کرد.به این ترتیب و با اعلام فیفا تیم ملی ایران که صعود خود به مرحله دوم گروهی را قطعی کرده است برای تثبت صدرنشینی خود از ساعت 16:45 دقیقه 10 اسفند در ورزشگاه آزادی از گروه پنجم رقابت‌ها میزبان قطر است و در دیگر دیدار این گروه تیم‌های بحرین و اندونزی به طور همزمان در منامه با هم دیدار می‌کنند.

*****

ثبت‌نام آيت‌اللهي در انتخابات رياست فدراسيون
رئيس هيئت فوتبال استان فارس به عنوان اولين کانديداي رياست فدراسيون فوتبال در انتخابات ثبت نام کرد.

*****

قاسمپور سرمربي شاهين بوشهر شد
سرمربي پيشين تيم فوتبال داماش گيلان به عنوان سرمربي جديد شاهين بوشهر انتخاب شد.

[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پیروزی بسیار عجیب و البته مهم دیروز پرسپولیس در مقابل استقلال باعث شد تا مظلومی که فکر میکرد می تواند یک رکورد جدید را با پیروزی متوالی پنجم بدست آورد را نقش بر آب کرد.

مظلومی که بعد از گل دوم استقلال جشن پیروزی را گرفته بود وبازیکنان استقلال نیز بعد از اخراج اولادی این جشن را با مظلومی همراهی کردند اصلا فکر نمی کردند که تیم پرسپولیس با ده نفر بتواند این نتیجه را تغییر بدهد و حتی بتواند پیروز این مسابقه باشد.

غرور بیجا بلای جان مظلومی و استقلال شد وصد البته نباید از تعویض های بسیار تاثیرگذاز دنیزلی گذشت.این پیروزی شاید دلچسب ترین پیروزی پرسپولیس بعد از دربی سال 52 باشد که با شش گل استقلال را شکست داد.

در این دیدار ابتدا استقلال توسط میداوودی و زندی به گل رسید و در ده دقیقه پایانی ایمون زاید مهاجم پرسپولیس دومین هت ریک دربی را پس از همایون بهزادی انجام داد تا پرسپولیس را به هفدهمین برد خود در مقابل بیست و چهارمین برد استقلال برساند.

 




[ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ترکيب استقلال در دربي مشخص شد

کادر فني تيم فوتبال استقلال يازده بازيکن اصلي اين تيم براي ديدار عصر پنجشنبه با پرسپوليس را مشخص کرد.در جمع یازده مرد پروز مظلومی برای دیدار با پرسپولیس سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، الونگ الونگ، فریدون زندی، اسماعیل شریفات ، میلاد میداودی و آرش برهانی حضور دارند.

*****

مخالفت پزشکان با حضور جباري در دربي

پزشکاني که در روزهاي گذشته مداواي مصدوميت کاپيتان تيم فوتبال استقلال را برعهده داشته اند اعتقاد دارند مصدوميت مجتبي جباري هنوز به طور کامل بهبود نيافته و حضورش در ديدار برابر پرسپوليس خطر تهديد مصدوميت را به دنبال خواهد داشت اما تصميم نهايي با کادر فني است.

*****

پاداش سه ميليوني در انتظار سرخ پوشان

رويانيان و دنيزلي توافق کرده‌اند که در صورت پيروزي بر استقلال نفري 3ميليون تومان به بازيکنان پرسپوليس پرداخت شود.

*****

کشته شدن دست کم 75 طرفدار فوتبال در مصر

دست کم 75 نفر در شورش پس از بازي المصري و الاهلي کشته شدند. المصري در اين بازي در ليگ برتر مصر، در خانه سه بر يک پيروز شده بود

گزارش شده که طرفداران المصری، طرفداران الاهلی را در زمین چمن و در اطراف ورزشگاه محاصره کردند و به سمت آنها سنگ و بطری پرتاب کردند.دو باشگاه مدتی است رقابت کینه‌توزانه‌ای با هم دارند و بازی آنها در چند سال گذشته آشوب‌های زیادی به همراه داشته.محمد برکات و عماد متعب، دو بازیکن الاهلی گفته‌اند که باشگاهشان دیگر فوتبال بازی نخواهد کرد.محمد ابوتریکه، هافبک آنها هم گفته: «نیروهای امنیتی ما را رها کردند. آنها از ما مراقبت نکردند. یکی از طرفداران در رختکن مقابل چشمان من جان باخت.»سمیر ظاهر، رییس اتحادیه فوتبال مصر گفته لیگ مصر احتمالا به حالت تعلیق درمی‌آید

[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

شکايت ذوب‌آهن به فيفا
پس از اتفاقات بين باشگاه ذوب‌آهن و هوار ملا محمد، بازيکن عراقي اين تيم و اصرار ملامحمد مبني بر عدم بازگشت به ايران، باشگاه ذوب‌آهن از اين بازيکن عراقي به فيفا شکايت کرد.

*****

رونمايي ازلوگوي جديدوسامانه اينترنتي پرسپوليس
نشان جديد و سامانه اينترنتي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس فردا رونمايي مي‌شود.به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، به مناسبت آغاز دهه فجر و در آستانه شهرآورد 74، نشان جدید و سامانه اینترنتی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس فردا در مراسمی در محل باشگاه با حضور مسئولان باشگاه و نمایندگان اصحاب رسانه رونمایی خواهد شد.

*****

باشگاه پرسپوليس باپژمان نوري واردمذاکره شد
مسئولان باشگاه پرسپوليس پس از صحبت با مصطفي دنيزلي با پژمان نوري وارد مذاکره شدند.ابتدا وی قصد داشت به تیم فوتبال ملوان بپیوندد، اما وی در صورت عقد قرارداد با نماینده انزلی نمی‌تواند در نیم فصل دوم برای این تیم بازی کند از همین رو قرار شد تصمیم دیگری را درباره تیم آینده‌اش بگیرد..صحبت‌های خوبی بین طرفین انجام شده و قرار است به زودی نشستی بین نوری و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تهران برگزار شود.

*****

توافق استقلال با ايمان مبعلي
باشگاه استقلال مذاکراتش با ايمان مبعلي را نهايي کرد.مبعلی در بازگشت به ایران از تیم های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی داشت اما مسئولان استقلال مذاکره با این بازیکن را نهایی کرده و با او به توافق رسیده اند.وی شب گذشته برای تسویه حساب با باشگاه الشارجه به امارات رفت و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد پس از بازگشت به ایران مذاکراتش با استقلال را به مرحله قرارداد می رساند.گفته می شود باشگاه پرسپولیس هم درصدد است ایمان مبعلی را جذب کند.

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

اخراج 5 بازيکن در يک دقيقه توسط داور کلمبيايي
داوري کلمبيايي در اقدامي عجيب در يک دقيقه پنج بازيکن از يک تيم را اخراج کرد.داوري کلمبيايي در يکي از ديدارهايي که در ليگ دسته پايين اين کشور برگزار شد، در يک دقيقه پنج بار از کارت قرمز خود استفاده کرد و در حالي که از شروع بازي تنها سه دقيقه بيشتر نمي‌گذشت بازي را پايان يافته اعلام کرد. در قوانين رسمي فيفا آمده است که يک تيم نمي‌تواند با شش بازيکن به بازي ادامه دهد و بايد بازي پايان يابد

*****

دنيزلي: از عملکرد بازيکنان راضي‌ام، از نتيجه نه
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از انگيزه‌اي که بازيکنانم در زمين داشتند راضي هستم اما از نتيجه بدست آمده خير مصطفی دنیزلی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر ذوب آهن عنوان کرد:‌ امروز از انگیزه بازیکنان راضی هستم. ما برای اولین بار نه گل خوردیم و نه گل زدیم. اگرچه تنها مشکل ما گل نزدن در این دیدار بود اما بازیکنان انتظارات مرا برآورده کردند.وی ادامه داد: در برخی مواقع پاس و شوت‌ها به گل تبدیل نمی‌شود که این امر خیلی مهم نیست. من از نتیجه بازی راضی نیستم اما همانطور که گفتم انگیزه بازیکنان مرا راضی کرد. اگر شکست می‌خوردیم هم همین صحبت را می‌کردم.

***** 

پاداش دو و نيم ميليوني براي آبي‌پوشان
به نقل از سایت باشگاه استقلال، برد شیرین استقلال در تبریز پاداش خوبی را برای آبی‌های پایتخت به همراه داشت.به محض به پایان رسیدن بازی، علی فتح‌اله‌زاده با کادر فنی استقلال تماس گرفت و ضمن تبریک برد ارزشمند صدرنشین لیگ پیام ویژه خود را به گوش استقلالی‌ها رساند مديرعامل باشگاه استقلال به بازيکنان استقلال وعده پاداش دو ميليون و پانصد هزار توماني داد.

 

*****

په‌په مسافر لندن مي‌شود
برخي از منابع خبري اسپانيا از احتمال خروج مدافع خشن پرتغالي رئال در پايان فصل جاري و انتقال وي به چلسي انگليس گزارش دادند.


[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1481
بازدید دیروز : 6457
بازدید هفته : 16365
بازدید ماه : 26409
بازدید کل : 306887
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس