عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 

 بازگشت سرمربي رئال به ليگ برتر انگليس

بنابه گزارش رسانه‌هاي خبري انگليس، سرمربي پرتغالي رئال مادريد در پايان فصل جاري به جزيره بازخواهد گشت براساس این گزارش، مورینیو ابتدای سال نو میلادی از علاقه وافر خود برای بازگشت به فوتبال جزیره سخن گفته بود و اکنون نیز شواهدی در دست است که همکاری او و کهکشانی‌ها در پایان فصل جاری حتی با وجود کسب مقام قهرمانی لیگ اسپانیا پایان خواهد یافت و این مربی پرتغالی ۴۹ ساله به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.

سازمان ليگ:اصراري بر ميزباني حافظيه نداريم

هيچ اصراري بر ميزبان بودن حافظيه نداريم و اين توافقي بود که خودتان در جلسه با شاهيني ها انجام داديد. استقلالی ها همچنان از وضعیت حافظیه شاکی هستند وبرگزاری بازی فینال جام حذفی در این ورزشگاه را نامناسب می دانند. در نقطه مقابل بوشهری ها با سکوت خود نشان داده اند حافظیه را می پذیرند. دلیلش نه نزدیکی به بوشهر است، آنها می خواهند با حضور هوادارانشان خاطره لیگ نهم وجشن بقا در حافظیه را تکرار کنند.

بارسا و بررسي ويدئوي حرفهاي ژاوي

سران باشگاه کاتالان از مسئولان کمپاني مدياپرو، شرکتي که مسئوليت پخش برنامه هاي کانال تلويزيوني بارسا تي وي را برعهده دارد کمک خواسته است. سران باشگاه بارسلونا به بررسی نحوه درزپیدا کردن مصاحبه کوتاه ویدئویی ژاوی هرناندس به رسانه ها خواهند پرداخت.ژاوی در این گفت و گوی کوتاه اعلام کرده بود که رئالی ها معنای شکست را نمی فهمند ولاسانا دیارا را حیوان خوانده بود.این ویدئو که بلافاصله دراینترنت پخش شد، در حقیقت گفت و گوی خودمانی مجریان برنامه ای تلویزیونی با ژاوی هرناندس بوده است.

[ یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تيموريان تا پايان فروردين خانه نشين شد

 آندرانيک تيموريان،‌ بازيکن مياني استقلال تا پايان فروردين دور از ميادين خواهد بود. دکتر سهراب کيهاني، پزشک جراح آندرانيک تيموريان که ظهر جمعه پاي او را مورد عمل جراحي قرار داد، در خصوص روند جراحي تيموريان اظهار کرد: شکستگي انگشت پاي آندرانيک تيموريان در پايان سه هفته‌اي که وي تحت درمان بود دچار جابه‌جايي شد تا در نهايت بعد از اين مدت، چاره‌اي جز عمل جراحي او نباشد.

*****

تاريخچه کامل بازي هاي استقلال و تراکتورسازي

 به گزارش «تابناک»، دو تیم تاکنون 26 بار در لیگ باهم روبرو شده اند که استقلال ۱۳ بار و تراکتور 4 بار پیروز شده اند و ۹ بازی نیز به تساوی انجامیده است. بهترین خاطره استقلالی ها مقابل تراکتورسازی پیروزی پر گل پنج بر یک در فصل 77 ـ 76 بود که با این پیروزی تیم استقلال عنوان قهرمانی را به دست آورد. زننده چهار گل از پنج گل استقلال علیرضا اکبرپور مهاجم تبریزی این تیم بود.شیرین ترین پیروزی تراکتورسازی در بازی برگشت فصل گذشته رقم خورد که در آن دیدار تراکتورسازی و استقلال در تهران با نتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به اتمام رسید، گل های تراکتورسازی در این بازی توسط سيدمحسن حسينى (دقيقه ۳۹)، احمد آل نعمه (دقيقه ۳+۴۵) و لوپز فلاويو (دقيقه ۸۴) به ثمر رسید .

*****

احتمال پيوستن پولادي به پرسپوليس قوت گرفت

مهرداد پولادي ملي پوش تيم مس کرمان که بدليل اختلاف با بلاژويچ تمرينات اين تيم را ترک کرده بود با توافق با مديران مس قراردادش را با مس فسخ کرد و در اين هفته قراردادش را با پرسپوليس به امضا مي‌رساند. 

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

جشن 49 سالگي مورينيو

شاگردان مورينيو براي تولد او، کيکي با شمع 49 برايش تدارک ديده بودند.کاسیاس و راموس به نمایندگی از بازیکنان رئال، کیک تولدی را منقش به آرم باشگاه رئال برای مورینیو تهیه کرده بودند و روی این کیک نوشته شده بود:« تبریک آقا»

*****

کسر 10 درصد از قرارداد بازيکنان پرسپوليس

10درصد از مبلغ قرارداد بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس به دليل باخت برابر ملوان و صنعت نفت آبادان کسر شد.

*****

پولادي:باعث افتخار است که مدنظر پرسپوليسم

مدافع ملي پوش مس کرمان گفت: «اميدوارم مسئولان مس زودتر تکليف من را براي حضور در پرسپوليس مشخص کنند.» مهرداد پولادی در خصوص احتمال همراهی اش با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: «من هیچ صحبتی در این خصوص با مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشتم و تنها یکبار با آقای داوری در کرمان مذاکره کردم.»
وی افزود: «اینکه نتوانم در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کنم ناراحت کننده است اما امیدوارم مسئولان مس زودتر تکلیف پیوستن من را به پرسپولیس یکسره کنند.»

*****

حافظيه تا فينال جام حذفي تعطيل مي شود

حمیدرضا خلیقی مدیر روابط عمومی باشگاه برق شیراز با اعلام این خبر گفت : به ما اعلام کرده اند با توجه به لزوم بازسازی ورزشگاه حافظیه ، بازی ها باید به ورزشگاه شهید دستغیب منتقل شود . این ورزشگاه دارای زمین چمن مصنوعی است والبته مشخص نیست فجر هم در آن زمین به میدان می رود یا اینکه مانند سنوات گذشته راهی سعادت شهر می شوند تا بازی های خود را در آن شهر که 135 کیلومتر با شیراز فاصله دارد برگزار می کنند .

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نتایج هفته 22 لیگ برتر فوتبال ایران

فجر سپاسی 1 - 0 مس کرمان

شهرداری تبریز 0 - 1 تراکتور سازی

مس سرچشمه 2 - 1 را آهن

نفت آبادان 4 - 2 پرسپولیس

نفت تهران 0 - 1 سپاهان

داماش گیلان 0 - 3 سایپا

ذوب آهن 0 - 0 ملوان

صبا قم 1 - 1 شاهین بوشهر

استقلال 2 - 0 فولاد خوزستان

*****

پرسپولیس گلباران شد

پرسپولیس در دیدار هفته 22 لیگ برتر خود با نتیجه 4 بر 2 مغلوب نفت آبادان شد تا سنگین ترین شکست فصل پرسپولیس رقم بخورد.استقلال نیز با 2 گل فولاد خوزستان را برد تا صدر جدول همچنان آبی بماند

*****

زمان قرعه کشي رقابتهاي مقدماتي جام جهاني

مدير رسانه اي تيم ملي فوتبال گفت: قرعه کشي مرحله پاياني رقابتهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در قاره آسيا، ساعت 16 روز 19 اسفندماه امسال (به وقت محلي) در کوالالامپور برگزار مي شود.

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

قلعه‌نويي: دربي تبريز در دنيا بي‌نظير است

این دربی، دربی خاصی است و مشابه آنرا نمیتوان در هیچ کجای دنیا دید چرا که همه ی تماشاگران حاضر طرفدار هر دو تیم هستند و هر تیمی گل می خورد عبارت معروف " عیبی یوخ " را سر میدهند. 

*****

ال‌کلاسيکودربي 218 در نيوکمپ

ال‌کلاسیکودربی شماره ۲۱۸ (رسمی) و ۲۴۹ (غیر رسمی) ۳۰ دقیقه بامداد پنج‌شنبه در نیوکمپ بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید کلید می‌خورد.
دوئل رونالدو و مسی، تقابل گواردیولا و مورینیو، حضور مبهم په‌په، درخشش وعده داده شده سانچس، نگاه داوید ویا به زمین از جایگاه ویژه، تهدید جدایی‌طلبان کاتالونیا به شورش خیابانی و هیاهوی مهارنشدنی مردم مادرید پس از موفقیت احتمالی رئال مادرید در نیوکمپ نکاتی است که به بهانه این مصاف سنگین و دیدنی رقم می‌خورد.

*****

نکونام به مصاف اتلتيکومادريد مي‌رسد

بازيکن ايراني تيم فوتبال اوساسونا براي مصاف با اتلتيکومادريد آماده است. به نقل از مارکا اسپانیا، جواد نکونام که در دقیقه ۷۹ بازی مقابل والنسیا آسیب دید و جای خود را به لولو داد با رهایی از کمند آسیب دیدگی برای حضور در هفته بیست و یکم آماده است.
روابط عمومی باشگاه اوساسونا با استناد به گزارش کادر پزشکی از حضور جواد نکونام در تمرینات فشرده تیم و ترکیب ثابت اوساسونا مقابل اتلتیکومادرید خبر داده است.

[ چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

خبرهاي جديد از واگذاري پرسپوليس يا استقلال
معاون سازمان خصوصي‌سازي از تلاش براي واگذاري يکي از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در نيمه اول سال 91، احتمال تعيين شرط اهليت براي متقاضيان و عدم امکان عرضه عمومي سهام اين دو باشگاه به هواداران و ساماندهي اين گروه در قالب شخصيت حقوقي خبر داد.

*****

قايقران‌بازيکني‌که‌قلب‌مردم يک‌شهر را تسخير‌کرد
  پنجاه سال پيش در روز اول بهمن کودکي در کرانه خزر ديده به جهان گشود که بعدها به عنوان بازيکن تيم فوتبال ملوان و کاپيتان تيم ملي ايران قلب بسياري از مردم را تسخير کرد. دیروز یکم بهمن ماه 1390 پنجاهمین سالروز ولادت کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، سیروس قایقران بود .سیروس قایقران فرزند زکریا (پرویز) در اول بهمن ماه 1340 در محله کلویر بندر انزلی پا به عرصه هستی نهاد.

*****

مورينيو: په په گفت عمدي در کارش نبوده
 ژوزه مورينيو، سرمربي رئال مادريد، از په په، مدافع تيمش، در مقابل انتقادهاي چند روز اخير دفاع کرد. این مدافع پرتغالی در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل بارسا، تعمدا روی دست مسی لگد کرد و به همین دلیل با انتقادات زیادی مواجه شد.

*****

نامه مدير عامل پرسپوليس به رئيس فدراسيون
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال به طور رسمي خواهان بخشش باقي مانده محروميت انضباطي مدافع تيم فوتبال اين باشگاه شد تا وي بتواند سرخپوشان را در ادامه رقابتهاي ليگ برتر همراهي کند. 

[ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

درخواست ژاوي از نکونام: رئال را شکست دهيد

 پس ازگذشت چند هفته از بازی اوساسونا و بارسلونا روزنامه دی ناوارا اسپورت از درخواست ژاوی ستاره بارسلونا خبرداده است که از جواد نکونام بازیکن ایرانی اوساسونا خواسته است که رئال مادرید را در پامپلونا شکست دهند.نکونام هم به ستاره بزرگ بارسا اطمینان داده که رئال در بازی با اوساسونا برنده نخواهد شد چون مردم پامپلونا که ضدیت ویژه ای با رئال دارند اجازه برد به مادریدی ها نمی دهند اما شرایط قهرمانی در لالیگا پس از باخت رئال در پامپلونا برعهده خود بازیکنان است .در این خبر آمده که ژاوی از نکونام دعوت کرده است تا در جشن پایان فصل بارسلونا به نیوکمپ بیاید.

*****

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر:


تراکتورسازی تبریز 3 - داماش گیلان یک
ملوان بندرانزلی صفر - شاهین بوشهر صفر
فجرشهیدسپاسی شیراز 2 – استقلال یک
مس کرمان 2 - صنعت نفت آبادان 2
فولادخوزستان صفر - ذوب آهن اصفهان یک
راه آهن 2 - نفت تهران یک
سپاهان اصفهان یک - شهرداری تبریز صفر
سایپای البرز صفر - صبای قم صفر
پرسپولیس 2 - مس سرچشمه یک

*****

واکنش پيکه به حرکات تحريک آميز په‌په


مدافع جوان تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در واکنش به حرکات تحريک آميز همتاي خود در رئال مادريد گفت: اين آدم مشکل دارد. 

[ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 پیروزی بارسلون در ال کلاسیکو دیگر

دیشب بارسلون در دیدار جذاب ودیدنی توانست بار دیگر رئال مادرید را با حساب دو بر یک شکست دهد تا اولین ال کلاسیکوی 2012 به نام بارسا رقم بخورد جالب اینجاست که گل دوم و پیروزی بخش بارسلون را آبیدال مدافع این تیم زد که تا به حال در بازی های رسمی فقط یک گل زده بود و این دومین گل رسمی او بود.

*****

پيش بيني فيفا:سود 1ميلياردي جام جهاني 

 فدراسيون جهاني فوتبال اميدوار است در جام جهاني 2014 در برزيل به سود 2/1 ميليارد دلار (930 ميليون يورو) دست پيدا کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، جروم والکه دبیرکل فیفا گفت: جام جهانی 2014 می تواند 5/3 میلیارد دلار درآمد بدست آورد در حالی که هزینه ها می تواند در این دوره به 3/2 میلیارد دلار برسد. براین اساس سود 2/1 میلیارد دلاری نصیب فیفا خواهد شد.

*****

 پرویز مظلومی پس از شکست 2 بر یک برابر فجر سپاسی گفت: بازی کیفیت لازم را نداشت. زمین کیفیت خوبی نداشت و بازی روی هوا بود و به همین دلیل بازیکنان تکنیکی ما از بازی خارج شدند. با این حال به فجر سپاسی تبریک می‌گویم. در نیمه اول غافلگیر شدیم. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم تیم برتر میدان بودیم و بازی یکطرفه بود.اما در نهایت روی یک غفلت و شوت، فجر به گل دوم رسید.

*****

استقلال باز هم به تيم هفدهم باخت

هفته بیست و یکم لیگ برتر امروز با انجام ۵ مسابقه همزمان از ساعت ۱۵ در شهرهای مختلف برگزار شد. 
در حساس‌ترین بازی امروز استقلال میهمان فجرسپاسی بود که شاگردان مظلومی در این بازی دو بر یک شکست خورد. 
آبی‌پوشان تهرانی هفته گذشته برابر مس کرمان که در رده هفدهم بود شکست خانگی را پذیرا شدند و امروز هم برابر یک تیم دیگر هفدهم جدول باختند.

[ جمعه 30 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

برنابئو به ياد کاپيتان مي‌ايستد

 دروازه‌بان اول تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا با تسليت گفتن درگذشت کاپيتان پيشين بارسلونا پيشنهاد داد همه هواداران و بازيکنان در ابتداي بازي به احترام وي بايستند و سکوت کنند. کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در آستانه ال‌کلاسیکودربی اسپانیا در سن ۶۶ سالگی درگذشت.

*****

اولين سفر استاني ‌کي‌روش

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران براي اولين بار در ورزشگاهي خارج از تهران يک بازي‌ ليگ برتر را تماشا مي‌کند. براین اساس کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کشورمان به همراه دن گاسپار دیدار پنجشنبه ملوان و شاهین بوشهر را با سفر به انزلی و روز جمعه دیدار راه آهن و نفت تهران را در تهران از نزدیک خواهند دید.

*****

تيموريان تا 3 هفته ديگر بازمي گردد

پزشک تيم استقلال تهران در خصوص شرايط مصدوميت 'آندارنيک تيموريان'، گفت: اين بازيکن براي بازگشت به ميادين حداقل به 3 هفته ديگر زمان نياز دارد. 

*****

پرسپوليس بدون مصدوم درمصاف با مس

 دکتر وجیه‌الله چشمه سری درباره آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: مصدومیت فشگچی، نوروزی، کریمی برطرف شده و ما برای بازی روز جمعه مقابل مس سرچشمه هیچ مصدومیی نداریم. گزارش وضعیت بازیکنان به دنیزلی داده شده است.

[ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 در پی استعفای محمود خوردبین از سرپرستی تیم پرسپولیس صبح امروز مدیر عامل باشگاه در حکمی وی را به عنوان مشاور مدیر عامل منصوب کرد.

*****

پزشک متخصص به هافبک استقلال اعلام کرده که به هيچ عنوان زودتر از يک ماه آينده نمي‌تواند فوتبال بازي کند که اين موضوع چندان به نفع استقلال نخواهد بود.آندرانیک تیموریان هافبک مصدوم استقلال در حال حاضر دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و تا یک ماه دیگر نمی‌تواند به میادین فوتبال بازگردد.

*****

قرداد علی رضا حقیقی و باشگاه روبین کازان به مدت 4 سال ثبت شد مبلغ این قرداد اعلام نشده.

*****

باشگاه العربي قطر اعلام کرد مصدوميت‌ هادي عقيلي جدي نيست و او پس از 10 روز ديگر مي‌تواند به ميادين باز گردد.

این بازیکن در بازي پنجشنبه شب مقابل الاهلي در چارچوب هفته‌ دوازدهم ليگ ستارگان قطر مصدوم و راهي بيمارستان شد. 

[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

علي دايي: به اين فدراسيون نمره نمي‌دهم.

دايي در ارزيابي از عملکرد فدراسيون فوتبال گفت: چيزي که عيان است نيازي به گفتن من ندارد.
وي همچنين در پاسخ به اين سوال که چه نمره‌اي به اين فدراسيون مي‌دهد؟ گفت: من نمره‌اي به اين فدراسيون نمي‌دهم.

*****

دو تیم فوتبال آ.ث میلان و اینتر فردا شب در سن‌سیرو مصاف روسونری و نراتزوری را کلید می‌زنند.

این دو تیم به استناد آمار موجود در فدراسیون فوتبال ایتالیا که تنها به رقابت‌های مهم و کاملا رسمی اشاره داشته و همه بازی‌های دوستانه و نیمه رسمی را به حساب نیاورده تاکنون ۲۰۴ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند.

هر دو تیم در این ۲۰۴ جدال دیدنی و جذاب، ۲۷۹ گل زده داشته و ۷۲ پیروزی میلان مقابل ۷۱ پیروزی اینتر خودنمایی می‌کند.

*****

با پیروزی بارسا برابر اوساسونا دو ال کلاسیکو دیگر در پیش است اولین بازی در روز 28 دی در ساتیاگوبرنابئو و بازی برگشت یک هفته بعد در نیوکمپ برگزار می شود.
 

[ شنبه 24 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

داوران سرخابی در هفته بیستم لیگ برتر

استقلال – مس کرمان، ورزشگاه آزادی  ساعت 16:40

محمود رفیعی،محسن فریمانی،حسین طالقانی،سیدمهدی سیدعلی 

شهرداری تبریز – پیروزی،ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز،ساعت 15

احمد صالحی،رضا سخندان،رسول فروغی، ایرج ساعدی

*****

بهترین گلزنان لیگ برتر  تا هفته بیستم

•فونيکه سي(نفت آبادان)  11 گل
•کريم انصاري فرد(سايپا)   10 گل
•فرهاد مجيدي(استقلال)  9 گل
•سيدايمان موسوي(نفت تهران) 8 گل

*****

خبرنگاران می توانند در روز جمعه در تمرینات پرسپولیس حضور داشته باشند این تصمیم توسط دنیزلی گرفته شده و به خبرنگاران و علاقه مندان اطلاع داده شده.

*****

میلاد میداوودی از بند مصدومیت رها شده و می تواند در دیدار مقابل مس البته با صلاحدید مظلومی به میدان برود.

[ پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

پرسپولیس با بازی درخشان و بسیار زیبا توانست تیم شاهین بوشهر را  با 4 گل شکست بدهد و برای آینده امیدوار شود در این دیدار پرسپولیس با بازی هجومی این دیدار را شروع کرد و با یک پنالتی مشکوک توانست در همان دقایق اول جلو بیفتد.

در ادامه در همان 20 دقیقه ابتدایی این تیم به سه گل رسید تا خیالش از برد تا حدود زیادی راحت شود.

اما با گل شاهین و اخراج نورمحمدی تا حدودی امید به اردوی شاهین بازگشت اما با گل اولادی در دقایق ابتدایی نیمه دوم شیرازه شاهین به هم ریخت واین بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تاثیرات دنیزلی در این تیم نمایان شود.

استقلال هم دیروز با یک بازی هوشمندانه و البته با درخشش سید مهدی رحمتی توانست 3 امتیاز بسیار مهم را از رشت به تهران بیاورد و جایگاه خود را در صدر جدول محکمتر کند.

نتیاج باقی دیدارها این هفته به شرح زیر است.

 

فجر سپاسی 2 - 0 نفت آبادان

مس کرمان 0 - 1 نفت تهران

ترکتورسازی 2 - 1 ذوب آهن

راه آهن 0 - 1 ملوان

فولاد خوزستان 4 - 0 مس سرچشمه

سپاهان 1 - 2 صبای قم

سایپا 1 - 2 شهرداری تبریز

 

[ چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این بازیکن امروز با موافقت مصطفی دنیزلی به پرسپولیس پیوست.

تا پیش از این دنیزلی با این انتقال مخالف بود اما با تلاش های سردار رویانیان بالاخره دنیزلی مجاب شد که این بازیکن می تواند به پرسپولیسی کمک کند.

گفته می شود هادی شکوری و مهرداد پولادی نیز طی امروز و فردا با این تیم پایتخت قرداد خواهند بست.

 

[ شنبه 10 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

مجیدی در پاسخ به این سوال خبرنگار روزنامه‌ «الرايه الرياضيه» مبنی بر اینکه :

آيا درست است که مي‌گويند، مشکلات‌تان با باشگاه استقلال باعث شد که به الغرافه بپيونديد؟

پاسخ داد:

بله. درست است.

من به خاطر مسايلي که نمي‌خواهم اينجا آن را بيان کنم، با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسيدم. ديگر سخت بود به نحو احسن در آن تيم بتوانم بازي کنم و انتظارات و بلند پروازي‌هاي هواداران پرشور اين تيم را برآورده کنم. چند پيشنهاد از تيم‌هاي مختلف داشتم. در نهايت تصميم به ترک استقلال و پيوستن به ليگ قطر را گرفتم. 

[ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

فوتبال ایران در مسیر خوبی قرار گرفته است چراکه مربیان نامدار و کاربلدی در آن فعالیت می کنند. این اتفاق را باید به فال نیک گرفت تا شاهد رشد و پیشرفت این رشته جذاب و پرطرفدار باشیم.  

کارلوس کوئیروش، زلاتکو کرانچار و مصطفی دنیزلی مربیانی هستند که در تیم ملی، سپاهان و پرسپولیس مشغول به کار هستند. مربیانی که از دانش و تجربه کافی برخوردارند و می توانند رنسانس بزرگی در فوتبال ملی و باشگاهی ما ایجاد کنند و زمینه ساز پیشرفت این رشته در کشورمان شوند. در ماههای گذشته تأثیر کوئیروش را در تیم ملی شاهد بوده ایم و کرانچار هم هرچند بیسار آرام و بی سر و صدا کارش را با طلایی پوشان اصفهانی شروع کرد اما همگان دیدند که خیلی زود و زودتر از آنچه که تصورش را بکنیم سپاهان را در پایان نیم فصل اول به رتبه دوم جدول رساند.

حضور دنیزلی در پرسپولیس هم بدون تردید سرمنشأ خیر خواهد بود. مربی کاربلد و نامدار ترک تبار در گذشته هم توانایی هایش را نشان داده و ثابت کرده که حتی در کوتاه مدت هم می تواند تأثیرگذار باشد و تیمش را در  مسیر پیشرفت قرار دهد. حضور دنیزلی در تیمی بزرگ و پرطرفدار همچون پرسپولیس می تواند این تیم بحران زده را احیا کرده و شاهد فوتبالی نوین از این تیم ریشه دار و پرسابقه باشیم.

[ دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این مربی محبوب ترک با امضای قرادادی 1.5 ساله سرمربی پرسپولیس بحران زده شد.

دنیزلی 62 ساله پیش از این هم سابقه مربیگری پرسپولیس را داشته و با ارئه بازی های زیبا محبوبیت خاصی در نزد هواداران این تیم پر طرفدار برای خود به دست آورده.

هواداران پرسپولیس امید زیادی دارند تا با هدایت این مربی تیمشان از بحران خارج شود.

دنیزلی در اولین اقدام مربیان خارجی این تیم را اخراج کرد و گفت که با همین بازیکنان هم این تیم را می توان به جایگاه اصلی اش رساند و احتیاجی به بازیکن دیگر ندارد.

[ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دربی ای که طعم تلخ حذف می دهد و تیم شکست خورده از دور رقابت ها کنار خواهد رفت.

این بازی بعد از کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا بسیار حساس تر شده چون تیم قهرمان آن به طور مستقیم به این بازیها راه خواهد یافت.

بی تردید هر دو تیم برای برد پا به میدان می گذارند.

استقلال برای ادامه شکست ناپذیری خود برای پنجمین بازی متوالی به میدان می رود و پرویز مظلومی می خواهد سومین برد از چهارمین بازی متوالی که بروی نیمکت استقلال مینشیند را بدست آورد.

اما پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است و میخواهد برای سومین بار متوالی قهرمان این دیدار شود و همچنین می خواهد به ناکامی های مقابل استقلال پایان دهد.

از سوی دیگر پرسپولسی به اهمیت این جام بیشتر واقف هستند چون بی دردسر به بازی های آسیایی راه یافته اند.

از طرفی شکست در این دیدار مقابل استقلال برای حمید استیلی نیز مانند پرسپولیس می تواند طعم حذف از نیمکت پرسپولیس را داشته باشد

با این که در نظر سنجی برنامه نود (90) 53 درصد به برد استقلال رای دادند اما تاریخ نشان داده این دیدار قابل پیش بینی نیست و تیمی که در لیگ ضعیف تر بوده گاها پیروز میدان بوده است.

این دیدار از ساعت 16:15 جمعه 18 آذر در ورزشگاه آزادی با قضاوت هدایت ممبینی آغاز خواهد شد

[ جمعه 18 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی.

این دیدار از ساعت 15 در حالی در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که دارای حاشیه های زیادی است از یک سو دیدار دوباره امیر قلعه نویی با یک تیم متفاوت دیگر با پرسپولیس و از سوی دیگر رویارویی مربیان این دو تیم ک هر دو اهل نازی آباد یکی از محله های پایین تهران است هستند.

در این خصوص باشگاه پرسپولیس طی بیانیه ای از هواداران خود خواست تا با حضور در ورزشگاه این تیم را در این دیدار تنها نگذارند

آخرین اخبار حاکی است علی کریمی که به تازگی محبوب ترین بازیکن آسیا شده در این دیدار حضور دارد.

در دیگر دیدار فردا ملوان میزبان سایپا خواهد بود.

سایر دیدار ها روز شنبه برگزار می شود که در مهمترین بازی استقلال در تبریز به مصاف شهرداری می رود.

استقلال در حالی به مصاف شهرداری می رود که با حاشیه های فراوان از جمله صحبت های  مجتبی  جباری روبروست و این می تواند ضربه ای جدی به این تیم صدر جدولی وارد کند.

 

[ پنج شنبه 10 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

استقلال با پیروزی مقابل سایپا مهر کرج حریف پرسپولیس در مرحله بعد شد.پرسپولیس هم دیروز با پیروزی برابر ذوب آهن به مرحله بعد رسیده بود.

این دیدار مجالی برای پرسپولیس است تا انتقام شکست های اخیر را بگیرد.

 

[ سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 والیبالیست های ایرانی که قبل از این با مربیگری ولاسکو قهرمان آسیا شدند در جام جهانی نیز گل کاشتند و با چهار پیروزی از پنج بازی خود در رده چهارم رده بندی قرار گرفته اند

دیروز این تیم مقابل لهستان قدرت ششم جهان به برتری رسید و امروز هم در مقابل آرژانتین  قدرت نهم جهان به برتری رسید.این پیروزی های غرورآفرین بر همه ی ایرانیان مبارک.

همیشه سرفراز باشی ایران.

 

[ جمعه 4 آذر 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تیم ملی ایران با برد پر گل مقابل اندونزی و با توجه به تساوی بدون گل قطر و بحرین به دور بعد رقابتهای جام جهانی برزیل صعود کرد.

ایران در این دیدار در نمایشی مقتدرانه تیم اندونزی را چهار بر یک شکست داد و طلسم نبردن های کارلوس کیروش را در بازی های خارج از خانه را شکست.

گل های ایران را میلاد میداودی مجتبی جباری غلامرضا رضایی وجوادنکونام از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندن. 

[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

امروز تیم ملی کشورمان در منامه مقابل تیم بحرینی قرار می گیرد که در تهران این تیم را با شش گل شکست داد.

هنوز خاطره تلخ شکست در منامه و بالا رفتن پرچم عربستان از یادمان نرفته.امروز هم ایران و هم بحرین برای انتقام به میدان می آیند ایران برای انتقام شکست در منامه وبحرین برای انتقام شکست شش بر صفر بازی رفت.

همین دلیل برای زیباتر شدن این دیدار کافی است.به امید پیروزی قاطع دیگر برای ایران عزیز.

[ جمعه 20 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

این روز ها در هرجایی از اخلاق و یا فرهنگ و یا فقر فرهنگی صحبت می شود.

حرکت زشت دو بازیکن پرسپولیس باعث شد که این زخم کهنه دوباره سر باز کند.

اما این آقایانی که امروز از اخلاق صحبت میکنند تا حالا کجا بوده اند.آیا بعد از چند روز این مسئله فراموش نمی شود.و دوباره روز از نو.

این فقر فرهنگی از کجا سرچشمه گرفته آیا به غیر این است که آن زمان که شعار می دادید که این دستمزدها کفاف فوتبالیست ها را نمی دهد فرهنگ را فراموش کرده بودید.

آقایانی که در برنامه اتان هر هفته همه چیز وجود دارد به غیر از فرهنگسازی آیا دوساعت برنامه در سال برای فرهنگ کافی است.

فوتبالیستی که تا دیروز حقوق اش به اندازه کارگر ساده بوده باید بداند اگر این پول حرفه ای را می گیرد باید رفتار حرفه ای هم داشته باشد.اما متاسفانه فوتبالیست ها فقط به پول فکر کردند و مرام تختی و ساعی و بقیه ورزشکاران اخلاق مدار به فراموشی سپرده شده.ورزشکارانی که فقط به سربلندی ایران فکر کرده اند و سایر عوامل را بی اهمیت جلوه دادند.

به امید آن زمان که دیگر نگوییم از کدام اخلاق صحبت میکنید...

 

[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تیم فوتبال پرسپولیس در دربی کوچک پایتخت با تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال قهرمان جام ولایت شد.پرسپولیس پیش از این دیدار توانسته بود ناسیونال پاراگوئه را شکست دهد.

استقلال نیز با یک باخت به ناسیونال و تساوی امروز از بین 3 تیم سوم شد.

ناسیونال هم بایک برد و یک باخت دوم شد.

البته این تورنمنت از اهمیت زیادی برخوردار نبوده و بیشتر به خاطر آمادگی تیم ها در تعطیلات برگزار شد.درضمن تیمها تمایل زیادی به انجام بازی در این تورنمنت نداشتند.

[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

امروز تیم های پرسپولیس و استقلال در بازی که فقط شباهت کمی به دربی دارد رو در روی هم قرار میگیرند.

در این دیدار ملی پوشان دوتیم حضور ندارند و دو تیم از بازیکنان جوان و ذخیره استفاده می کنند.

شاید این دیدار آخرین بازی برای حمید استیلی باشد که روی نیمکت پرسپولیس می نشیند و از بازی بعد مصطفی دنیزلی مربی ترک تبار و محبوب برای هواداران این تیم هدایت سرخ پوشان را بر عهده بگیرد.

شنیده ها حاکی است که توافقات اولیه صورت گرفته.

اما این دیدار برای مظلومی یک دیدار تحمیلی است و از انجام دادن آن اصلا راضی نیست.

این دیدار ساعت 16:30 دقیقه امروز 16 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

[ دو شنبه 16 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

در پی رسوایی اخیر دو بازیکن پرسپولیس وجهانی شدن این حرکت ناشایست دیروز برترین خبرگزاری های جهان این موضوع را پوشش دادند.

در ادامه ی این رسوایی طرفداران بارسلون درکامنتی به کرسیتینو رونالدو بازیکن رئال مادرید پیشنهاد دادند که به ایران برود و گل بزند...!!!

تا چند سال پیش با ورزش اخلاق را به جهان عرضه می کردیم.

اما امروز با بی اخلاقی ورزش مان را جهانی می کنیم.

 

[ چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

تیم فوتبال پرسپولیس داماش را در زمین خود شکست داد اما حرکت بسیار زشت و کثیف شیث و محمد نصرتی شیرینی این دیدار را از باخت رفت وبرگشت به استقلال هم برای طرفداران پرسپولیس  تلخ تر کرد.

آری این فوتبال حرفه ای است که از آن دم می زنند.این فوتبالی است که میلیون ها پول بیت المال را به خاطر آن حرام می کنند.

آقایان در این فوتبال را تخته کنید.گل بگیرید.

من به عنوان یک ایرانی از تمام ایرانی ها به خاطر این حرکت ناشایست و بسیار زشت و کثیف عذر خواهی میکنم.

عکس در ادامه مطلب...


ادامه مطلب
[ سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

در لیگ برتر فوتبال حمید استیلی به مهدوی کیا رسید.

و استقلال برای تداوم صدرنشینی باید قعر نشین را ببرد.

  


ادامه مطلب
[ جمعه 6 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]

ماشین هایی که در شهر می چرخند اما ...


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 آبان 1390برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4398
بازدید دیروز : 6457
بازدید هفته : 19282
بازدید ماه : 29326
بازدید کل : 309804
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس